1234
1234
Ostatnio edytowane przez x-zibit ; 16-07-2014 o 07:55
Z tym uciekaniem powietrza sprawdź rury idące do filtra powietrza i sprawdź ten filtr![]()
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Napisz skąd jesteś.
Najczęściej z S3 mini
1234
Ostatnio edytowane przez x-zibit ; 16-07-2014 o 07:52
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Ad1
Podłączyć kompa KKL+AlfaOBD i sprawdzić błędy centralnego zamka. Może być coś w kluczyku z mikrostykiem.
Ad2.
A podświetlają się wraz z deską?
Ad3.
Sprawdzić stan turbiny po stronie zimnej (wygląd łopatek oraz luz)
Wg mnie nieszczelność gdzieś jest.
Pokaż te rurki nieoryginalne.
Najczęściej z S3 mini
1234
Ostatnio edytowane przez x-zibit ; 16-07-2014 o 07:54
Jest opaska przy IC bo na fotce coś nie widać.
Kabel KKL do podłączenia musisz mieć przerobiony aby pin 9, 12 był podłączony wraz z 7 albo mieć go z przełącznikiem.
Sprawdź wszystkie bezpieczniki czy są dobre.
Najczęściej z S3 mini
12345
Ostatnio edytowane przez x-zibit ; 16-07-2014 o 07:54 Powód: Dodano