Strona 27 z 30 PierwszyPierwszy ... 1718192021222324252627282930 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 270 z 295

Temat: wady chip tunningu

  1. #261
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Cytat Napisał ar2rMa Zobacz post
    Ja studiuję już te strony od dwóch godzin i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania (możliwe że przeoczyłem)!
    Jeżeli nie umiesz odpowiadać na zadane pytania z krótkim komentarzem to w ogóle nie odpowiadaj!
    Co to za odpowiedz "NIE" na pytanie "Czy auto po chipowaniu z DPF będzie miało taką moc co bez DPF?"

    Nadal czekam na konkretną odpowiedz na temat chipowania i wpływ na DPF?

    To sa odpowiedzi na Twoje pytania. Jakbys zapytal "Czy auto będzie miało taką moc... i dlaczego" to pewnie byś dostał odpowiedź dlaczego To tak gwoli czepiania się.

    A dlaczego nie? Pomyśl- filtr to przeszkoda dla spalin- jak jej nie będzie silnik będzie lepiej "oddychać".

    EDIT-> a dlaczego lepiej przed tuningiem usunac DPF? Bo jak zrobisz czipa, a potem dopiero usuniesz DPF to auto moze miec za duza moc i silnik oraz inne elementy moga sie rozleciec.
    Ostatnio edytowane przez AirAjti ; 09-07-2014 o 14:50
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  2. #262
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tomio
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Olkusz, okolice...
    Auto
    Była AR 159 SW, Distinctive Q-Tronic, jest Opel Insignia
    Postów
    443

    Domyślnie

    Jest jeszcze kwestia oleju, oleje dla silników z DPF są słabej jakości i nie trzymają parametrów, do tego dochodzi rozrzedzenie oleju ropą przy wypalaniach.
    Jak wiadomo silnik po chipie jest bardziej wysilony i zaleca się zmniejszenie interwałów wymiany oleju i przede wszystkim zalanie dobrej oliwy.
    Ja w tamtym roku jak kupiłem belle maiłem jeszcze DPF-a i po miesiącu go usunąłem i zrobiłem chipa, ale oleju już się nie opłacało wymieniać, teraz zamówiłem najbardziej polecany LM Diesel Synthoil 5w40.
    AR 159 SW, 09r, Distinctive Q-Tronic, 1.9 JTDm 16V była, Opel Insignia ST jest



  3. #263
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Jaso
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    WAW
    Auto
    MiTo 1.4 16V 95km, Brera 2.0jtdm 09' Spider 2.2 JTS 07', 166 3.0 Super BYŁA: AR 156 1.8 T.S. 98'
    Postów
    314

    Domyślnie

    Cytat Napisał ar2rMa Zobacz post
    Czytałem trochę ten temat i nie mogę znaleźć nic o wpływie chipa na DPF?
    Czy auto z DPF można chipować?
    Czy auto po chipowaniu z DPF będzie miało taką moc co bez DPF?
    Czy lepiej usunąć DPF przy chipowaniu?
    Czy tylko sam DPF usunąć czy coś jeszcze zrobić przed chiopwaniem?
    ja mam 2.0 jtdm, i chipowałem z 170 na niecałe 200 km, DPFa cały czas mam,

    DPF powoduje że masz mniejsze przyrosty mocy, bo osuwając DPFa mozna z 2.0 jtdm wyciagnać ok 230 km.


    w zależności od tego co chcesz osiagnąć, z tego co mi mówili w Kreatorze to że lepiej usunąć (większy przyrost mocy i mniej problemów) DPF zapychając się moze spowodować problemy z Turbiną i słabsza możliwość odpływu spalin bedzie pododowała "duszenie się" silnika.

    Ja zostawiłem DPF bo nie dymi wcale jak to z DPFem (choc diesel musi dymic) ponadto za gramanicą nie bede miał problemu z policją
    a po prostu co jakiś czasu będe mył DPFa (czytałem na forum że działa i daje pozytywne efekty)

    i tak jak piszą inni najlepiej robiąc chip wywalić całą ekologie czyli EGR

    Dodano po 2 minutes:

    co do oleju to one nie są wcale gorsze jakościowo, są nawet lepszej jakości niz zwykłe, ale przez to że powoli jest rozcieńczany przez rope to traci swoje właściwości (co skutkuje potrzeba częstszych wymian szczególnie jak jeździ sie głównie po mieście)
    Ostatnio edytowane przez Jaso ; 10-07-2014 o 11:04 Powód: Dodano
    Brera Team Warsaw

  4. #264
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jaso Zobacz post
    DPF powoduje że masz mniejsze przyrosty mocy, bo osuwając DPFa mozna z 2.0 jtdm wyciagnać ok 230 km.
    Osuwając? W którą stronę?

    Swoją drogą ciekaw jestem ile (o ile w ogóle) przybywa KM po samym usunięciu DPF'a...?
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  5. #265
    Użytkownik Romeo Avatar Goora
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 159 SW 1.9 JTDM 150KM '06
    Postów
    579

    Domyślnie

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    Swoją drogą ciekaw jestem ile (o ile w ogóle) przybywa KM po samym usunięciu DPF'a...?
    Też jestem ciekaw. Hamował ktoś 1.9 bez DPF'a może?

  6. #266
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    cinek wspominał o 5 koniach.

  7. #267
    Użytkownik Romeo Avatar gar_krk
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    159 / MiTo
    Postów
    642

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jaso Zobacz post
    ja mam 2.0 jtdm, i chipowałem z 170 na niecałe 200 km, DPFa cały czas mam,

    DPF powoduje że masz mniejsze przyrosty mocy, bo osuwając DPFa mozna z 2.0 jtdm wyciagnać ok 230 km.


    w zależności od tego co chcesz osiagnąć, z tego co mi mówili w Kreatorze to że lepiej usunąć (większy przyrost mocy i mniej problemów) DPF zapychając się moze spowodować problemy z Turbiną i słabsza możliwość odpływu spalin bedzie pododowała "duszenie się" silnika.

    Ja zostawiłem DPF bo nie dymi wcale jak to z DPFem (choc diesel musi dymic) ponadto za gramanicą nie bede miał problemu z policją
    a po prostu co jakiś czasu będe mył DPFa (czytałem na forum że działa i daje pozytywne efekty)

    i tak jak piszą inni najlepiej robiąc chip wywalić całą ekologie czyli EGR

    Dodano po 2 minutes:

    co do oleju to one nie są wcale gorsze jakościowo, są nawet lepszej jakości niz zwykłe, ale przez to że powoli jest rozcieńczany przez rope to traci swoje właściwości (co skutkuje potrzeba częstszych wymian szczególnie jak jeździ sie głównie po mieście)
    230km z 2.0 JTD całkiem ładnie a ile Nm?

  8. #268
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ernest159
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Biała Podlaska
    Auto
    były 156 FL 1.9 JTD, 159 1.9 JTDm ,159 2.4 JTDm,159 2.4 210 Ti
    Postów
    505

    Domyślnie

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    Swoją drogą ciekaw jestem ile (o ile w ogóle) przybywa KM po samym usunięciu DPF'a...?
    Hamowałem swoją pierwszą 159 8V 115KM ( wer. belgijska) bez chipa - z DPF 134KM, po wywaleniu 136KM

  9. #269
    Użytkownik Romeo Avatar Goora
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 159 SW 1.9 JTDM 150KM '06
    Postów
    579

    Domyślnie

    Dzięki Panowie.

  10. #270
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    a ile koni dodaja super kolpaczki spinerki w rozmiarze 16"??Przepraszam za moj zart

Podobne wątki

  1. AlfaOBD - wady i zalety.
    Utworzone przez bubu321 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 09-01-2015, 18:05
  2. 156 1.9 JTD 105KM , co to może być za Chip ?? JET-W Common Rail (Niemiecki Chip)
    Utworzone przez Tiestosclublife w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-04-2012, 12:23
  3. [156] wady alfy 156 po fl
    Utworzone przez Doman w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-09-2008, 08:18
  4. Wady i zalety AR 166 2.0 TS
    Utworzone przez apacz84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 27-12-2007, 18:52
  5. 145/146 TD wady i zalety
    Utworzone przez mick w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-08-2007, 15:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory