O ile dobrze pamiętam w przedlifcie można przetwornicę wykręcić z lampy (obracasz o jakieś 30st i wysuwasz), ale Ty masz polifta..
O ile dobrze pamiętam w przedlifcie można przetwornicę wykręcić z lampy (obracasz o jakieś 30st i wysuwasz), ale Ty masz polifta..
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
wczoraj zaczęła migać mi lewa lampa, zwróciłem uwagę na odrobinkę pary po wewnętrznej części klosza, mam nadzieję że to kwestia luźnych styków, czy chociaż jeden nich przy przetwornicy dosięgnę łapą. Dodam iż komp nie łączy się właśnie z nią, z drugą bez problemu. Raz udało mi się podłączyć to wypluło błędy z zapalaniem żarnika i silniczkiem poziomowania.
EDIT
organoleptycznie sprawdzone, nie da rady wepchać łapy i gmerać przy przetwornicy, trzeba opuścić zderzak.
EDIT
diagnoza uszkodzona przetwornica, zamieniłem stronami co potwierdziło jej niesprawność.
Ostatnio edytowane przez Dawid_Zielu ; 12-07-2014 o 07:12 Powód: dadano po sprawdzeniu
Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"