Strona 54 z 89 PierwszyPierwszy ... 4444546474849505152535455565758596061626364 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 531 do 540 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #531
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Julka 1.4MA Distinctive/Sport [Nero Etna]
    Postów
    111

    Domyślnie

    Prośba o analize loga.
    http://przeklej.org/file/fp7lNc/log2.csv
    uproszczony graph:

    Auto zamula w okolicy 2500rpm.
    Turbo po regeneracji, EGR zaslepiony zaslepka z otworami.

    147 1.9 JTD 16V 140KM 2003r

    Kolega slayer sugerował chyba słusznie przepływkę, jednak chciałbym się upewnić.
    Dolot przejrzany i szczelny.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	log.jpg
Wyświetleń:	419
Rozmiar:	70.7 KB
ID:	137801  

  2. #532
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Julka 1.4MA Distinctive/Sport [Nero Etna]
    Postów
    111

    Domyślnie

    Chciałem sprawdzić jak będzie jechac z odpięta przepływką, ale pod odpięciu silnik zapala i gaśnie po 1-2 sek. W ogóle nie reaguje na pedał gazu.

  3. #533
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar marqo
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Grodzisk Maz.
    Auto
    AR 159 SW 1.9JTDM Q-Tronic 08'2007
    Postów
    664

    Domyślnie

    Moje auto to co prawda 159, ale widzę że tutaj temat mocno rozbudowany więc prośba o analizę logów. EGR zaślepiony, moc zwiększona do 180KM, mam skrzynię automatyczną więc nie dało się na 4 biegu zejść do 1000 obr. tylko do jakichś 1400 - 1500.

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	FESExp_1407101748_Alfa Romeo 159 1_9 JTDm 16V.jpg
Wyświetleń:	350
Rozmiar:	76.2 KB
ID:	137867   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	FESExp_1407101757_Alfa Romeo 159 1_9 JTDm 16V.jpg
Wyświetleń:	316
Rozmiar:	65.3 KB
ID:	137868   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	FESExp_1407101812_Alfa Romeo 159 1_9 JTDm 16V.jpg
Wyświetleń:	290
Rozmiar:	63.0 KB
ID:	137869  
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez marqo ; 10-07-2014 o 22:45
    La bellezza non basta

    10% zniżki dla alfaholików - szczegóły w dziale RABATY


  4. #534
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    To turbo raczej długo nie pożyje... Prawie 3b w peaku
    Możesz sprawdzić czujnik i zawór overboost ale na taką "budżetową" naprawę bym się nie nastawiał. Prędzej turbo a w najlepszym wypadku sama geometria.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #535
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Jakto skoro przeładowuje tzn. że turbo pada ?? A może się łopatki przycinają.??

  6. #536
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Dobra skoro nikt nie chce podpowiedzieć na temat mojej sondy, więc chociaż napiszecie coś na temat tych mizernych logów które udało mi się zrobić. Czy coś z nich wynika.FESExp_1402061734_ALFA 147 1.9 JTD 16V_logi2.rar

  7. #537
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Za niski bieg jak dla mnie.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  8. #538
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Stilo. 1.9 Mjet 120KM
    Postów
    14

    Domyślnie P0238 w Stilo

    Witam,

    Jestem tu nowy ale w w was Panowie ostatnia moja nadzieja. Wyskakuje mi błąd P0238 powyżej 3000.rpm. Patrząc z logów nie wiedze przeładowania a niedoładowanie.
    EGR wyczyszczony sprawdzony działa z zaślepka z 3 dziurkami.
    Overboost wymieniony na nowy z wężykami.
    Sterowanie gruszki na postaju w FES działa idealnie.
    Logi w załączniku.

    Czy może to byc wina MAP sensora?

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P0238 na trzecim biegu.jpg
Wyświetleń:	75
Rozmiar:	36.3 KB
ID:	138244   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P0238 na 4 biegu.jpg
Wyświetleń:	91
Rozmiar:	59.8 KB
ID:	138245  

  9. #539
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzachu Zobacz post
    Witam,

    Jestem tu nowy ale w w was Panowie ostatnia moja nadzieja. Wyskakuje mi błąd P0238 powyżej 3000.rpm. Patrząc z logów nie wiedze przeładowania a niedoładowanie.
    Nie widzisz, bo to zależy od częstotliwości odczytu. Turbina może mieć przycinające się kierownice w jednym punkcie i idzie duża szpilka. Oczywiście MAP też może powodować takie problemy.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #540
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Stilo. 1.9 Mjet 120KM
    Postów
    14

    Domyślnie

    Dzieki za szybką odpowiedź:-)
    No właśnie dziwi mnie to ze tak naprawde nie ma przeładowania. Przez chwilę oczekiwane jest 2300 a gdy nie udaje się go osiągnąć nagle spada oczekiwane 1145 i silnik wchodzi w tryb awaryjny.

    Możliwe że kierownice są zapieczone ale dziwne, że w żadnym zakresie obrotow mierzone i oczekiwane ciśnienie sie nie pokrywają. Zawsze zmierzone jest niższe od oczekiwanego.

    Jakie jeszcze mogą byc przyczyny niedoładowania, które konsekwencji powoduje P0238 - czyli przeładowanie?

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory