Strona 55 z 89 PierwszyPierwszy ... 5454647484950515253545556575859606162636465 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 541 do 550 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #541
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Overboost, kierownice, MAP. Jak kierownice działają skokowo, a nie płynnie, to może być taki efekt. Po ruchach gruszki na wolnych obrotach tego nie zobaczysz.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #542
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Stilo. 1.9 Mjet 120KM
    Postów
    14

    Domyślnie

    Overboosta wymieniłem na nowy więc chyba przed czyszczeniem kierownic pokusze się o podmiankę MAP-a.
    Mogę jeszcze jakoś kierownice sprawdzić bez wyciągania turbo i czyszczenia?

    Dodano po 5 minutes:

    Overboosta wymieniłem na nowy więc chyba przed czyszczeniem kierownic pokusze się o podmiankę MAP-a.
    Mogę jeszcze jakoś kierownice sprawdzić bez wyciągania turbo i czyszczenia?
    Ostatnio edytowane przez krzachu ; 14-07-2014 o 13:15 Powód: Dodano

  3. #543
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Trzeba odkręcić gruszkę i ręką ruszać geometrią.

    Najczęściej z S3 mini
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  4. #544
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Stilo. 1.9 Mjet 120KM
    Postów
    14

    Domyślnie

    Ok, a jak zdemontować cięgło między gruszką a kierownicami żeby nie poprzestawiać długości? Próbowałem płucami zasysać powietrze przez wężyk do gruszki ale dość ciężko to chodzi nie wiem czy to powinno bardzo lekko się zaciągac czy jednak z oporem jak u mnie. Płynnie ale dość ciężko.

    Czy błąd P0238 może wywyłać inny czynnik niż zbyt duże ciśnienie doładowania?

    I mam jeszcze taki problem, że na 2 biegu jak płynnie dodaje gazu to jest taki moment opuźnienia ok. 1-2s i dopiero zaczyna normalnie ciągnąć. Spotkał się ktoś z was z czymś takim?
    Ostatnio edytowane przez krzachu ; 15-07-2014 o 06:54

  5. #545
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v
    Postów
    267

    Domyślnie

    Witam panowie,

    Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł rzucić okiem na moje logi.

    Generalnie historia jest taka, że ostatnio złapałem błąd P2081, czujnik przy kacie na zimnym silniku pokazywał wartość ponad 50st., po przeczyszczeniu wtyczki podawał wartości zbliżone do temp. zewn i drugiego czujnika. Pomyślałem, że wszystko jest w porządku. Dzisiaj przy wypalaniu DPF zaczął mi szarpać jak szalony, dusił się, tracił moc, obroty falowały na jałowym, trwało to może z minutę, mniej więcej pod koniec wypalania. I teraz mam pytanie: czy ten czujnik mógł spowodować taką dziwną pracę silnika podczas wypalania filtra?

    Mam wrażenie, że auto łapie czasami chwilowej zadyszki pod obciążeniem, jakby obroty zatrzymywały się na ułamek sekundy. Niepokoi mnie doładowanie i masa powietrza na wykresach, a że się nie znam, proszę o ocenę:

    grspeed.zip

  6. #546
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Stilo. 1.9 Mjet 120KM
    Postów
    14

    Domyślnie

    To ja jeszcze się pochwalę, że znalazłem przyczyne mojego P0238 i muła.
    Pęknięty wąż za turbo. Może komuś się przyda takie info. Jak wymienię wrzuce logi:-)

    Pozdrawiam

  7. #547
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    DW/DKL
    Auto
    Alfa 147 2005 1.9JTD 16V 150KM
    Postów
    58

    Domyślnie

    Koledzy,
    ostatnio mam problem ze swoją Bellą, ciężko mi się zbiera. Czy to przepływka?
    Od czarnej, zaznaczającej linii zacząłem log na czwartym biegu od około 1500-1600 obrotów (w między czasie musiałem lekko puścić gaz, ale dalej już cisnąłem, jak źle to zrobiłem to dajcie znać, powtórzę test).
    W załączniku logi.

    EDIT: Wywaliło mi też błąd P1102 - Air flow meter signal.

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	log.png
Wyświetleń:	323
Rozmiar:	30.2 KB
ID:	138978  
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez Haskell ; 22-07-2014 o 08:25

  8. #548
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzachu Zobacz post
    To ja jeszcze się pochwalę, że znalazłem przyczyne mojego P0238 i muła.
    Pęknięty wąż za turbo. ...
    Gratuluję koledze spostrzegawczości, żeby zauważyć dziurę w dolocie raczej nie trzeba podpinać komputera....
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #549
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Gratuluję koledze spostrzegawczości, żeby zauważyć dziurę w dolocie raczej nie trzeba podpinać komputera....
    Maćku, założysz się ? Poniższe wychodziło na logach, a po zdjęciu wyszło dopiero po wbiciu tam śrubokręta. Gdy była w samochodzie, mimo rozginania, naginania itp. nie wykazywała aby była w niej nieszczelność. To wystarczyło aby przy mocnym depnięciu Alicja łapała laga i dymiła jak Batory.


    Dodano po 2 minutes:

    Cytat Napisał Haskell Zobacz post
    Koledzy,
    ostatnio mam problem ze swoją Bellą, ciężko mi się zbiera. Czy to przepływka?
    Tak. Nie dobrze z nią. Wyczyść, może jej to pomoże.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	rura1.jpg
Wyświetleń:	573
Rozmiar:	40.1 KB
ID:	138982  
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 22-07-2014 o 09:48 Powód: Dodano
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #550
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    [QUOTE=@sdero;1460783]Maćku, założysz się ? Poniższe wychodziło na logach, a po zdjęciu wyszło dopiero po wbiciu tam śrubokręta. Gdy była w samochodzie, mimo rozginania, naginania itp. nie wykazywała aby była w niej nieszczelność. To wystarczyło aby przy mocnym depnięciu Alicja łapała laga i dymiła jak Batory.




    Jak się przedstawiają logi z taką usterką?

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory