Strona 119 z 144 PierwszyPierwszy ... 1969109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,181 do 1,190 z 1436

Temat: “Motor Control System Failure” - co z tym zrobić

  1. #1181
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    OK, w sobotę wymieniam klemę, przepływkę, filtr powietrza, czyszczę EGR + Czujnik ciśnienia doładowania i wycieczka na zrobienie logów. Jakieś sugestie co jeszcze zobaczyć / wyczyścić / wymienić?

  2. #1182
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Pakulek
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Barlinek
    Auto
    156 FL, Focus MK2 FL,
    Postów
    43

    Domyślnie

    Cytat Napisał HuMaXxX Zobacz post
    Pare dni temu wyskoczyl mi check przy odpaleniu silnika, tego samego dnia zgasl check, pare dni byl spokoj i dzis znowu sie zaswiecil... co to moze byc? egr i przeplywka wyczyszczone, szczelne rury, mam je z kwasowki.
    A czy tego dnia lub dzień wcześniej, nie tankowałeś swojej alfy? Kolega ma GT i miał taki sam przypadek. Po kolejnym tankowaniu ustało.

  3. #1183
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    alfa romeo 147 1.6 120km
    Postów
    2

    Domyślnie

    Witam
    na początku zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o sprawy związane z samochodami, także wszelkie fachowe określenia sprawią trudność w odebraniu przekazu
    Otóż problem to MCSF. Przestudiowałem sporo wątków, które tutaj wystąpiły, kierując się Waszymi opiniami pierwsze co dziś rano udałem się do specjalisty aby podłączyć Alfę ( 147 1.6 120km) pod komputer.
    Kordy usterek : P0141 ( Opornik ogrzewania wstępnego 1 za katalizatorem - podgrzewana sonda lambada 2 , rząd cylindrów 1, regulacja ogrzewania - usterka obwodu prądowego. - nazwa )
    Możliwa przyczyna : Wiązka przewodów podgrzewana sonda lambada, komputer sterujący silnika )

    P0136 ( Sonda lambada 1 za katalizatorem - podgrzewana sonda lambada 2 , rząd cylindrów 1, usterka obwodu prądowego )
    Możliwa przyczyna : Element grzejny nie działa, wiązka przewodów, podgrzewana sonda lambada, komputer sterujący silnika .

    Auto kupiłem miesiąc temu. Po " usterce " nie zauważyłem, aby auto zaczęło pracować inaczej niż wcześniej, nie wyłącza się, pali normalnie, obroty też nie skaczą. Jedyne co, lecz to towarzyszy od początku auta dość często czuć zapach benzyny, intensywnie. Nie wiem czy to coś wnosi do tego.
    Proszę o podpowiedź co dalej robić. W warsztacie sugerowali mi ponowne przyjście do nich jeśli kontrolka znów się zapali i wyskoczy komunikat. No i tak stało się po wyjechaniu od mechanika, dojechałem do domu ( jakieś4 mintuy) zgasiłem auto, odpaliłem i znowu to samo. Co zrobić ?

  4. #1184
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Sprawdź czy masz szczelny wydech przed drugą sondą.

    Najczęściej z S3 mini
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #1185
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał pajdi Zobacz post
    .... jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o sprawy związane z samochodami...?
    Ale chyba nie aż takim żeby nie zauważyć, że temat dotyczy diesli, a ty masz benzyniaka???
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #1186
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Weron
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Wierzbice
    Auto
    Ford Fusion U.S.A 2.3 Benzyna
    Postów
    495

    Domyślnie

    U mnie dalej lipa.
    Przy kręceniu ponad 3tys obrotów wyskakuje M.C.S.F Oraz błąd P0235. Dodam, że;
    -turbo ok,
    -wężyki podciśnienia nowe, overboost też,
    -czujnik ciśnienia doładowania nowy,
    -egr sprawny,
    Przy okazji kopci na biało na postoju. W czasie jazdy nawet dymka nie puści.
    ZaSTANAWIAM SIĘ CZY TO CZASEM NIE WTRYSKI!!!

  7. #1187
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Kolego P0235 to przeładowanie, więc po co chcesz się czepiać wtrysków????? Co to znaczy turbina OK? - stawiam na to że jest źle wyregulowana
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #1188
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Weron
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Wierzbice
    Auto
    Ford Fusion U.S.A 2.3 Benzyna
    Postów
    495

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Kolego P0235 to przeładowanie, więc po co chcesz się czepiać wtrysków????? Co to znaczy turbina OK? - stawiam na to że jest źle wyregulowana
    Turbo po regeneracji rok ponad temu, a problem pojawił się miesiąc temu. Do tej pory było ok, nawet turbine oddałem na sprawdzenie i wszystko gra.
    Błąd pojawia się i znika, przy mocniejszej jeździe. Według twoich zalet z pierwszych stron to objawy dla czujnika ciśnienia paliwa na pompie, ale tego jeszcze nie sprawdzałem, więc nie wypowiadam się.

  9. #1189
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Przede wszystkim P0235 to problem czujnika, a nie żadne przeładowanie. Przeładowanie to P0238. Jeśli zmieniałeś czujnik doładowania, to masz jakiś problem z wtyczką lub z wiązką.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #1190
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rozzen
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    147 1,9jtd (chyba 8v 120 km) rocznik 05,po lifcie
    Postów
    62

    Domyślnie

    Hej miałem podobnie i sprawę załatwiło wymienianie regulatora (czy jakoś tak) ciśnienia doładowania, autko znów śmiga

Podobne wątki

  1. Motor Control System Failure w 2.0 JTS
    Utworzone przez podo w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 29-11-2017, 18:30
  2. Motor control system failure
    Utworzone przez DawidSu w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-12-2015, 11:34
  3. Motor Control System Failure - co oznacza? co z tym zrobić?
    Utworzone przez Szczepan w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-01-2012, 23:18
  4. Motor Control System Failure
    Utworzone przez korzen w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-01-2011, 23:27
  5. motor control system failure
    Utworzone przez chinczykmg w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-04-2010, 10:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory