Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 50

Temat: Kupno 156

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    jtd to nie jest chłam
    to bardzo dobre, oszczędne i bardzo niezawodne jednostki napędowe
    choć oczywiście nie dla aut z wyższej klasy, ale w średniej dają bardzo dobrze rade
    Buda sie rozleci, a silnik zostanie sprawny.

    mówie o silniku jtd 1.9 w wersjach 140 i 150 KM.

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KWA
    Auto
    2 x Giulietta 1.4tb i 1.75qv, GT 3.2v6
    Postów
    373

    Domyślnie

    115 tez była trwała więc nie zapominaj o niej. Niby masz racje z tymi jtd, sam mam i chwale, ale wiadomo większość aut ma już kosmiczne przebiegi, co za tym idzie, wtryski, sprzęgło, czasem turbo, pompa rail. Ale ogólnie silniki bardzo dobre

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    444

    Domyślnie

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    jtd to nie jest chłam
    to bardzo dobre, oszczędne i bardzo niezawodne jednostki napędowe
    choć oczywiście nie dla aut z wyższej klasy, ale w średniej dają bardzo dobrze rade
    Buda sie rozleci, a silnik zostanie sprawny.

    mówie o silniku jtd 1.9 w wersjach 140 i 150 KM.
    Ja również podtrzymuję tezę że JTD to dobre silniki, jedne z lepszych diesli a na dodatek oszczędne w spalaniu. Wyraźnie podkreślam że 2.0 i 2.2 w Saabie to chłam z Opla, po prostu źle mnie zrozumieliście. Oczywiście nie piszę tego dlatego, że z Opla ale znajomi mieli te silniki w Oplach- pod nazwą 2.2 DTI- kultura pracy słaba, żwawość ślimaka pomrówa, no awaryjność wysoka.

  4. #14
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Leżajsk<>Rzeszów<>Warszawa
    Auto
    jest Giulietta 1.4TB była AR 156 1.8TS 99'
    Postów
    121

    Domyślnie

    Cytat Napisał Competizione Zobacz post
    Dokładnie. Poczekaj, odłóż troszke więcej hajsu- jeżeli planujesz benzyne to kup 2.5 V6, no chyba że jesteś milionerem to wtedy Twin Spark- pali niewiele mniej, psuje się tak jak syrenka czyli co trase. Pozdrawiam.
    Pierr... farmazony za przeproszeniem . Jak kupiłeś trupa to naprawiasz co trasę. Mam TSa w LPG - 4lata - 60tys km przelatane trasa po 300km do Wawy i nic nie naprawiam. Jedynie części eksploatacyjne. Kropka.

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Cytat Napisał Competizione Zobacz post
    patrząc na konkurencję np. Passat B5, czy A4 B5 to 156 prawie nie widać na drogach więc stąd ta cena
    HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!! Wcale 156 nie widać, oj wcale! A ceny są jakie są bo to złom (benzyny R4, progi, podłoga, zawias).
    Cytat Napisał Competizione Zobacz post
    Pakiet startowy 5 tys. złotych ? Nie wiem jak w przypadku 156, ale w przypadku 166 to byś chyba wszystkie części wymienił (oczywiście mowa o zamiennikach). Myślę że 2 k złotych styknie
    Wiesz może ile kosztuje zrobienie rozrządu w V6? Myślę, że 5 kafli w zapasie trzeba mieć żeby później nie płakać. Nie wiem o jakich zamiennikach piszesz ale kiedyś jeden gość twierdził, że w Chinach kupuje się albo podróby albo podróby podrób...
    Cytat Napisał Daroo84 Zobacz post
    Pierr... farmazony za przeproszeniem . Jak kupiłeś trupa to naprawiasz co trasę. Mam TSa w LPG - 4lata - 60tys km przelatane trasa po 300km do Wawy i nic nie naprawiam. Jedynie części eksploatacyjne. Kropka.
    No tak... TS-y 16V wyznaczyły kierunek "rozwoju" w motoryzacji. Włosi odkryli nowy stop - gównolit.

    Nawiasem mówiąc 300km to niezła trasa! Pewnie bierzesz ze sobą śpiwór, termos i namiot

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    444

    Domyślnie

    Cytat Napisał Daroo84 Zobacz post
    Pierr... farmazony za przeproszeniem . Jak kupiłeś trupa to naprawiasz co trasę. Mam TSa w LPG - 4lata - 60tys km przelatane trasa po 300km do Wawy i nic nie naprawiam. Jedynie części eksploatacyjne. Kropka.
    Nigdy nie miałem i nigdy mieć nie będę Twin Sparka chyba że tego 8-mio zaworowego. Piszę gdyż każdy mój znajomy który kupił AR 156 w TS'ie zraził się właśnie do marki Alfa Romeo przez te właśnie zajebiste silniki i stąd się bierze opinia o wysokiej awaryjności Alfy. Dodam jeszcze że to były auta i z górnej półki cenowej i ze średniej i tak samo się psuły.

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    racja, twin spark to dramatycznie słabe silniki, awaryjne i dziadowskie

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    444

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!! Wcale 156 nie widać, oj wcale! A ceny są jakie są bo to złom (benzyny R4, progi, podłoga, zawias).

    Wiesz może ile kosztuje zrobienie rozrządu w V6? Myślę, że 5 kafli w zapasie trzeba mieć żeby później nie płakać. Nie wiem o jakich zamiennikach piszesz ale kiedyś jeden gość twierdził, że w Chinach kupuje się albo podróby albo podróby podrób...

    No tak... TS-y 16V wyznaczyły kierunek "rozwoju" w motoryzacji. Włosi odkryli nowy stop - gównolit.
    950 zł + przesyłka 25 zł kurierem + 600 zł robocizna to daje nam 1575 zł a nie 5 tysięcy, chyba że masz na myśli żeby odrazu cały silnik kupić na allegro i sobie trzymać na zapas .Nigdy bym chinola nie wsadził nawet do znienawidzonej przeze mnie marki takiej jak VW. Miałem na myśli zamienniki firmy SKF, Contitech czy Gates. Nie wszystko złoto co się świeci, a wydaje mi się że cena nie jest wyznacznikem stanu samochodu. Znam osobę która przyprowadziła 166 2.4 2001 r. za 1000 Euro i samochód był i nadal jest w dobrej kondycji i jeździ i nic się z nim dzieje a prawie 400 k km ma przejechane i też nie wiadomo czy nie był kręcony. A tak poza tym u mnie w powiecie co drugi samochód to PASSAT B5 1.9 TDI kombi srebrny i niebieski, a 156 jest 5 no może 6 wszystkich.

    Dodano po 2 minutes:

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    racja, twin spark to dramatycznie słabe silniki, awaryjne i dziadowskie
    Przynajmniej jeden co poparł. Pozdro Ziomek.
    Ostatnio edytowane przez Competizione ; 22-07-2014 o 23:45 Powód: Dodano

  9. #19
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    No to masz 1500 na sam rozrząd. Zawsze wyskoczą jakieś klocki, pęknięta szyba, progi, opony itd., itp. Dalej się trzymam, że 5 kafli warto mieć. Jak nie wydasz to pojedziesz na weekend do Kazimierza, a ja się autko zepsuje i nie masz to masz problem...
    Mówisz, że w całym powiecie masz 5 156

    Piszę gdyż każdy mój znajomy który kupił AR 156 w TS'ie zraził się właśnie do marki Alfa Romeo przez te właśnie zajebiste silniki i stąd się bierze opinia o wysokiej awaryjności Alfy

    Read more: http://www.forum.alfaholicy.org/kupi...#ixzz38HB2IDDK
    Ciekawe skąd taka opinia z wcześniejszych czasów Ludzie pewnie już wyczuwali, że 16V będą się sypać i na zapas tak mówili

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    444

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    No to masz 1500 na sam rozrząd. Zawsze wyskoczą jakieś klocki, pęknięta szyba, progi, opony itd., itp. Dalej się trzymam, że 5 kafli warto mieć. Jak nie wydasz to pojedziesz na weekend do Kazimierza, a ja się autko zepsuje i nie masz to masz problem...
    Mówisz, że w całym powiecie masz 5 156


    Ciekawe skąd taka opinia z wcześniejszych czasów Ludzie pewnie już wyczuwali, że 16V będą się sypać i na zapas tak mówili
    Zwracam honor bo też poparłeś że TS 16V to gówno . No jeżeli miałeś na myśli takie rzeczy to warto mieć hajsiwo. No 156 zliczysz u mnie na jednej dłoni, może z racji tego że mieszkam na Opolszczyźnie a to bardzo zniemcowany region, może nie jest ich dosłownie pięć ale naprawdę mało w ogóle nie widać tych samochodów jak już ujrzysz to rzadkość, choć niedawno widziałem paru buraków w 156 głównie blachy ONA ale to już nie mój powiat. Kilku znajomych rozpoczęło przygodę z Alfą kupując TS'a najczęściej w budzie 156 rzadziej 147 i tak się ich przygoda na zawsze skończyła z tą marką.

Podobne wątki

  1. Kupno AR 156 V6 + LPG
    Utworzone przez Jowood w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 15:37
  2. Kupno 156
    Utworzone przez loloplay w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-01-2014, 19:58
  3. Kupno 147
    Utworzone przez kling w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-05-2012, 09:08
  4. [GTV] Kupno AR GTV
    Utworzone przez maciekmlody w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-10-2011, 20:00
  5. Kupno AR 146
    Utworzone przez sybir w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 10-07-2007, 12:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory