Witam,
Szybkie pytanie, co sądzicie o samochodach z tych ogłoszeń?
http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-156-...tml#71d38c2cf5
http://olx.pl/oferta/sprzedam-auto-a...tml#df26583cc8
http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-156-...tml#df26583cc8
Witam,
Szybkie pytanie, co sądzicie o samochodach z tych ogłoszeń?
http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-156-...tml#71d38c2cf5
http://olx.pl/oferta/sprzedam-auto-a...tml#df26583cc8
http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-156-...tml#df26583cc8
up
up
Szczerze to jak dla mnie to żadna z nich.
Znajomy był i oglądał i mówi że OK
http://allegro.pl/alfa-romeo-156-2-5...415877574.html
Oczywiście fajna, ale nie wyrobię się w funduszu
poczekaj, zorganizuj kase i kup.
Dokładnie. Poczekaj, odłóż troszke więcej hajsu- jeżeli planujesz benzyne to kup 2.5 V6, no chyba że jesteś milionerem to wtedy Twin Spark- pali niewiele mniej, psuje się tak jak syrenka czyli co trase. Pozdrawiam.
Panowie wszystko rozumiem, ale 10000 za samochód + LPG + pakiet startowy i robi się 15000+
Średnio to wygląda jak za 15 letni samochód. Licząc, że nie chcę polifta a kilkunastoletni diesel to loteria
Wtedy pole wyboru znacząco się rozszerza i mam fajniejsze opcje niż 156, nawet s60 czy saab 9-3
nikt Cie na alfę nie namawia
spokojnie natomiast za 15 tys kupisz polifta z dobrym silnikiem a wlozyc bedziesz musial tysiac zlotych i spoko.
^
Ale nie busso, na którym mi zalezy
Powiem Ci z autopsji, że diesle w Saab'ie to nic innego jak JTD pod nazwą TiD bodajże poza 2.0 i 2.2 bo to jest ten chłam z Opla. Jeśli chodzi o benzyny w Saab'ie to kuszący może być łańcuch rozrządu- niestety muszę Cię rozczarować bo pękają i wyciągają się te łańcuchy szybciej niż paski rozrządu. Co do Volvo S60- pamiętaj, że kupując za 15 k złotych to tak jak byś kupił 156 za 3400 zł. Chociaż jeżeli chodzi o części, do 2.0 T (kuzyn miał) to straszliwie drogie, poza tym spalanie w mieście bez deptania około 16 litrów, a pamiętaj że tam Turbo mocno dmucha, więc dochodzi problem podobny jak w przypadku diesla. Druga rzecz to nie sugeruj się komentarzami za 7k złotych to będzie lump a nie samochód, bo są to samochody stare i patrząc na konkurencję np. Passat B5, czy A4 B5 to 156 prawie nie widać na drogach więc stąd ta cena. Znam osobę która przywiozła z Niemiec 166 2001 r. 2.4 JTD za 1000 Euro i samochód hula i ma się dobrze i jest w bardzo dobrym stanie. Nie dziw się więc że ta auta są tanie, bo jest ich po prostu mało i nie ma na nie takiego popytu. Drugą rzeczą jest to, że nie chcesz kupić za 3500 zł V6 busso tylko za 7k zł a to zmienia postać rzeczy. Pakiet startowy 5 tys. złotych ? Nie wiem jak w przypadku 156, ale w przypadku 166 to byś chyba wszystkie części wymienił (oczywiście mowa o zamiennikach). Myślę że 2 k złotych styknie, a uwierz mi, bo znajomek ma 156 2.5 i tam przy silniku jedyne co robił to rozrząd jak kupił i jeździ olej wymieniać, dodam że ma na gazurze sekwencyjnej. Pamiętaj, jeździj tym czym naprawdę chcesz jeździć, jeżeli to nie Alfa to inna fura, jeżeli chcesz 156 z legendarnym Busso pod maską to kupuj 156 i ciesz się każdym centymetrem tego samochodu. Myślę że rozwiałem Twoje wątpliwości. Pozdro.