Strona 100 z 175 PierwszyPierwszy ... 5090919293949596979899100101102103104105106107108109110150 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 991 do 1,000 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #991
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Przecież na 1 stronie tego wątku są wyniki... Jeden olej 2T poprawił wynik HFRR a drugi pogorszył. Badaliście inne które stosujecie pod kątem HFRR?
    Na forum Avensisa wpisują się Forumowicze, że mimo regularnego stosowania 2T i czyszczenia wtrysków diesele dymią, tracą moc i wymagały mocnego czyszczenia układu paliwowego bo wykazywał złą pracę.
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  2. #992
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Niektóre - ale które konkretnie? Jestem mega zadowolony z dodatku do 2T. Zero minusów, same plusy. Wszystko się poprawiło, nic nie pogorszyło. Ja nie jestem z tych teoretyków czy mężczyzn co to tylko dzieci potrafią robić czy bojących się nowinek i stosujących się do rad pseudo mechaników czy bzdur w papierowych szmatławcach. Ja testuję na żywym organizmie - oczywiście w granicach rozsądku. Nie ma co się wahać. Przecież silnik momentalnie się nie rozpada, wprawne ucho i glowa na karku zaraz wykryje, że z silnikiem jest coś nie tak.

    A Ty może zaczniesz jakieś testy i opiszesz wyniki? Zacznij zalewać środki dedykowane do ON i zrobisz przy okazję ich przegląd. Ciekawie będzie poczytać. Chyba, że cykasz się

    Mnie bardzo ciekawi jak sprawdzisz który z glutów kosiarkowych zostawił po sobie syf w układzie paliwowym?

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  3. #993
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Wymienić/wyczyścić fizycznie układ paliwowy, żeby był czysty. I wtedy przejeździć powiedzmy 5 baków (tankując w miarę możliwości na tej samej stacji ten sam rodzaj paliwa), wyjmować, robić fotki i prezentować. Ale ja tego robić nie będę

    Ja tam od następnego tankowania zaczynam zalewać dedykowane dolewki, bo mi się ostatnia buteleczka 2T skończyła. Na pierwszy ogień idzie Motul, dwa zbiorniki na tym wyjeżdżę. Zobaczymy jak to będzie wyglądać. Potem pewnie zapakuję coś innego. Jak będzie coś nie tak (albo przeciwnie - silnik zacznie chodzić jak V6) to dam znać

  4. #994
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar adi.ldz
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 110KM 2000r.
    Postów
    417

    Domyślnie

    Powiem szczerze że po spaleniu prawie całej butelki Orlena 2T Moto Platinum nie zauważyłem za dużo na plus. Niestety korekt nie mogę sprawdzić bo moje ECU nie ma takiej możliwości. Tak więc wrażenia wzrokowo/czuciowo/słuchowe nie przekonały mnie. Nie dostrzegłem jakieś znaczącej poprawy. Może trochę delikatniej pracował silnik ale nie wiem ile w tym samo-sugestii. Troszkę mniej mocy i spalanie ciut wyższe.
    Na razie odstawiam na dwa-trzy baki i biorę się za testowanie Millers Diesel Power EcoMax.

  5. #995
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Ja tam nie wiem, ale w BMW na pompowtryskach po dodaniu oleju 2T owe wtryski znacznie ucichły... Cud.

  6. #996
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar adi.ldz
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 110KM 2000r.
    Postów
    417

    Domyślnie

    Myślę, że to wszystko zależy od konkretnego egzemplarza jaki jest efekt bądź jego brak. W dużej mierze od stanu danych wtrysków, kondycji silnika, paliwa, oleju, faz księżyca i koloru lakieru.

  7. #997
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Renault LagunaII Lift 2.0dci 150KM
    Postów
    6

    Domyślnie

    Po zalaniu czerwonego 2T Orlenu w białej butelce 200ml na jakieś 80l i myknięciu na tym paliwie ponad 600km wrażenia są raczej bardzo średnie, odczułem spadek mocy + taką jakąś "dziwną" pracę silnika (to z wrażeń subiektywnych),z obiektywnych to trudniejsze pierwsze danego dnia odpalanie!!! ( jakby na początku palił na 3 gary, miało to miejsce w Zakopcu, czyżby wysokość npm miała tu jakieś znaczenie?) w drodze powrotnej do pozostałych w baku jakiś 20 litrów dolałem 50 litrów czystego ON i teraz wszystko działa jak wcześniej, może nawet ciszej pracuje niż wcześniej czyli przed oliwieniem. Zastanawiam się jakim cudem takie stężenie oleju w paliwie mogło spowodować perturbacje przy odpalaniu, zwłaszcza latem, olej wlany przed tankowaniem, 600km drogi więc doskonale i ciągle mieszany. Może zaobserwuje kolejny bak bez 2T a następny zakeje domieszką 100ml na 60l paliwa.

    Wysłane z mojego Pipo Talk T9

  8. #998
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Mnie bardzo ciekawi jak sprawdzisz który z glutów kosiarkowych zostawił po sobie syf w układzie paliwowym?
    A dlaczego miałby zostawić syf?

    Dodano po 6 minutes:

    Cytat Napisał wlyszkow Zobacz post
    Przecież na 1 stronie tego wątku są wyniki... Jeden olej 2T poprawił wynik HFRR a drugi pogorszył. Badaliście inne które stosujecie pod kątem HFRR?
    Na forum Avensisa wpisują się Forumowicze, że mimo regularnego stosowania 2T i czyszczenia wtrysków diesele dymią, tracą moc i wymagały mocnego czyszczenia układu paliwowego bo wykazywał złą pracę.
    Chodzi o to, że chcę inne a nie te wymienione

    Dodatek 2T jak sam wiesz nie ma na celu zrobienia z silnika wiecznej jednostki. Ma na celu m.in. wyciszenie jej pracy, zmniejszenie problemów z odpalaniem na zimno itd. A to, że dymi silnik może mieć kilkanaście różnych przyczyn.
    Ostatnio edytowane przez LukaSS ; 22-07-2014 o 18:35 Powód: Dodano

  9. #999
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    A dlaczego miałby zostawić syf?
    Bo eksperymentując nie wiesz czy zostawi syf czy nie, no więc pytanie jak sprawdzisz czy zostawił oraz jak stwierdzisz który to był skoro testujesz dużo różnych dodatków?

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  10. #1000
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Chodzi o to, że chcę inne a nie te wymienione
    Jeśli jeden z de facto kilku badanych olejów 2T potrafi popsuć wynik HFRR to wg mnie nie można mówić o regule, że 2T poprawiają smarność ON... a szukając tańszych substytutów tego jednego, który rzeczywiście wynik HFRR poprawił ryzyko zdobycia takiego, który działa odwrotnie - może rosnąć.


    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Ma na celu m.in. wyciszenie jej pracy
    Ciszej nie musi oznaczać lepiej. Wyciszenie daje głównie lepkość smarowidła i grubość filmu olejowego co w układzie paliwowym jest zjawiskiem niecodziennym.
    Wiesz, że np. silnikowy olej mineralny 15W-40 mimo na ogół cichszej pracy silnika dzięki wysokiej lepkości (tj. po rozgrzaniu, kiedy już dopłynie..) wykazuje na ogół gorsze właściwości smarne, redukujące tarcie i zużycie nawet od oleju syntetycznego 5W-30? W testach ścierania wałka przy 1200rpm w temp 75*C i przy tym samym obciążeniu przeciętny wynik (rozmiar śladu zużycia) dla 15W-40 minerała to przynajmniej 0,50mm a dobry 5W-30 może zejść do 0,35mm chociaż silnik na ciepło już na nim tak cicho może nie pracować jak na minerale 15W-40... ;-)
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory