Strona 56 z 89 PierwszyPierwszy ... 6464748495051525354555657585960616263646566 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 551 do 560 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #551
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    ....To wystarczyło aby przy mocnym depnięciu Alicja łapała laga i dymiła jak Batory.
    ....
    Dymienie to główny objaw nieszczelnego dolotu
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #552
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Z tą jest doładowanie ok ale powietrze się nie zgadza. Podobnie jak zabrudzony przepływomierz.

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Dymienie to główny objaw nieszczelnego dolotu
    Tak. Ale trzeba wykluczyć EGR, MAF, wtryski. Lepiej się podpiąć zamiast rozbierać połowę samochodu.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #553
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Lubelskie
    Auto
    AR GT 1.9 JTDm '05
    Postów
    106

    Domyślnie

    Sorry za offtopa, powiedzcie mi jakim programem i jak dokladnie zmierzyc logi? skad mam wiedziec w jaki kanal wejsc itp? jakas dokladna instrukcja?

  4. #554
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    www.multiecuscan.net + kabel ELM327
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #555
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Cytat Napisał HuMaXxX Zobacz post
    Sorry za offtopa, powiedzcie mi jakim programem i jak dokladnie zmierzyc logi? skad mam wiedziec w jaki kanal wejsc itp? jakas dokladna instrukcja?
    W tematach na dole działu jest sporo informacji:
    http://www.forum.alfaholicy.org/147_156_166_gt/
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  6. #556
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Do usunięcia, nie zauważyłem tematu w dziale 156, sorry za spam.
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez Matti ; 22-07-2014 o 21:05
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  7. #557
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Bravo II 1.6 120KM
    Postów
    24

    Domyślnie

    Silnik 1.6 mjet 120km 16v @ 152km dpf off egr off + Orlen 2T

    Mam pytanie, zrobiłem dwa zestawy logów, plus korekty i odcinek z miejskiej jazdy. Mam wrażenie że autko połyka sporo paliwa chodź na komputerze pokładowym jest co innego. W niedziele czyściłem IPF`em przepływomierz i mapsensor. Czy jesteście mi w stanie powiedzieć czy z silnikiem jest w miarę ok po tych logach? Oraz drugie pytanie czy możliwe że tuner zlikwidował ogranicznik obrotów, podczas robienia logów wskazówka poszła na 5000 czy to normalne ? Podczas normalnej jazdy, przepływomierz wskazuje więcej powietrza niż oczekiwana wartość. Generalnie auto jest żwawe, czasem ma humory na dolnych obrotach przy +30 np niechiał mi wjechać na podjazd parkingu w hipermarkecie ale po Niedzielnym czyszczeniu jakoś się na razie odmuliło.
    Za wszelkie info dziękuje
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez chelchow ; 23-07-2014 o 16:50

  8. #558
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Zrób na 4. nie 3.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  9. #559
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Bravo II 1.6 120KM
    Postów
    24

    Domyślnie

    Wykonam jak pogoda sie troche poprawi. Skocze na S8, czy dodac jakis parametr jeszcze ? Po za tymi standartowymi ?

  10. #560
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał chelchow Zobacz post
    Czy jesteście mi w stanie powiedzieć czy z silnikiem jest w miarę ok po tych logach? Oraz drugie pytanie czy możliwe że tuner zlikwidował ogranicznik obrotów, podczas robienia logów wskazówka poszła na 5000 czy to normalne ? Podczas normalnej jazdy, przepływomierz wskazuje więcej powietrza niż oczekiwana wartość. Generalnie auto jest żwawe, czasem ma humory na dolnych obrotach przy +30 np niechiał mi wjechać na podjazd parkingu w hipermarkecie ale po Niedzielnym czyszczeniu jakoś się na razie odmuliło.
    Trzeci bieg, to nie za dobry pomysł na logi. Ale z tych co są wydaje się jakby owy tuner zapomniał o korekcje N75 ub zrobił ja w za małym zakresie. Trzeba by zobaczyć, co tam w ECU jest zmienione. Wróć do oryginału i zobacz jak się zachowuje.
    Oczywiście, że da się rozszerzyć zakres obrotów silnika.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory