Slusznieszukaj bravki.
Slusznieszukaj bravki.
Naprawa skrzyń M20, M32 ---> http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...ml#post2004527
https://www.youtube.com/watch?v=WztjfgsSgJU - polskie złomowisko.
Mi 2.5 roku temu pisali to samo.ze się nieda.dozbieraj i wtedy kup.
ale 156 FL szlo chyba do 2005 roku
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html
Jeśli szukasz młodego samochodu, to nie pytaj czy da się go kupić za 2oooo. Znalezienie zadbanej 159 w tej cenie jest niemal nierealne. Bo czego spodziewać sie po samochodzie za 2oooo, które w dniu opuszczenia fabryki kosztowało znacznie powyżej 1ooooozł?
Jeśli nie 156 to może 166fl?
Pozdrawiam.
-Rafał
Dla mnie alfa 159 2006 to będzie młode w miare auto. Dzięki za rady szukam alfy jak się nic nie znajdzie to przenosze się na forum bravo2pozdrawiam
z 166 v6 na bravo w dizelku to dopiero spadek
miałem 166 3.0 v6 i teraz 159 2.2 jts i muszę przyznać, że z 166 byłem bardziej zadowolony, większy silnik, więcej miejsca i większy wypas w środku, 159 ładniejsza zarówno w środku i na zewnątrz, lepiej się prowadzi i jest zwinniejsza
między 166 i 159 miałem pół roku przerwy, wiec jednak tak bezpośrednio nie mogę porównać
Ostatnio edytowane przez Alabaster ; 30-07-2014 o 09:43
miałem 6 lat 156 FL jtd16v2004 i od roku mam Bravo sport 2009 2.0 jtd16v , więc piszę z doświadczenia a nie z domysłów , i szczerze , te auta dzieli epoka i to niestety/stety ? czuć , w życiu bym nie zamienił bravo na starą 156 , za bravo przemawia tańsza eksploatacja , o wiele sztywniejsze nadwozie , wersja sport dobrze się prowadzi , ma lepszy wypas , nowoczesny wygląd , 156 to już jest stare technologicznie auto , czy wam się to podoba czy nie , było kiedyś dobre , ale jego czas przeminął ;
no i dochodzi fakt że 156 rdzewieją
Dodano po 14 minutes:
dokładnie , 156 już by nie cieszyła , a jeżeli chodzi o bravo to polecam wersję sport , może w tej kwocie coś od biedy znajdziesz z 2007r , a sport jest naprawdę innym obliczem bravo , i możesz trafić z pl salonu 1,9 150KM 6.b skrzynia one też nie miały dpf (bo był za dopłatą hehe ) , i wszystkie diesle w bravo nie miały również badziewnej skrzyni M32 tylko fiatowskie skrzynki (a nowszy 2.0 multijet miał F40 )
generalnie dość łatwo trafić bravo z pl salonu ;
oczywiście przesiadka z luksusowej 166 na bravo to jest spadek ,nie ma wątpliwości , ale 156 vs bravo , bravo wygrywa
Ostatnio edytowane przez sedici ; 30-07-2014 o 16:44 Powód: Dodano
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Dopytam bez złośliwości - czy zawieszenie bravo równie dobrze radzi sobie podczas szybkiej jazdy po zakretach?
O silniki nie pytam bo widzę ze oba diesle...
ja bym się nie zastanawiał i wziął 159, do 20K PLN można już spokojnie coś wybrać przynajmniej 50 ofert mi wyskoczyło... używki z rocznika 2005-2006 niezależnie od marki i tak nie kupisz w stanie igła, byle blacha, silnik i skrzynia była zdrowa to resztę można niewielkim kosztem doinwestować później lub nawet we własnym zakresie dopieścić. Bravo może i tańsze, ale czy będziesz z niego bardziej zadowolony?
Przykład z życia wzięty - 2006 za 20k. Do zrobienia/kupienia:
2x komplet opon 16 i 18"
Hamulce przód
Sprezyny tył
Przekladnie kierownicza
Lozysko/Piasta tylna
Rozrzad
I pare innych tematów.
7k nie twoje jak nic.
Zrobisz i masz spokój na długo - takie moje zdanie. Ale zdryfowales z 20 na 27. Czyli 30%....