@Sam07 podaj konkretne dane auta odnośnie rocznika to Ci wrzucę schematy.
@Sam07 podaj konkretne dane auta odnośnie rocznika to Ci wrzucę schematy.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Moja Alfa jest z roku 99' 2,4jtd 10v
kolego z tego co widzę w dokumentacji to w okolicy prawego podszybia (strona pasażera) powinna być 20-pinowa niebieska kostka oznaczana w dokumentacji jako D23A, która jest przelotową dla sygnałów tempomatu do sterownika. sprawdź czy tam nie jest coś rozpięte.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Ok, dzięki za informację. Zastanawiam się tylko jak się tam bezkolizyjnie dobrać, na moje oko chyba najlepiej będzie od schowka pasażera. Tylko jak ściągnąć tą czarną obudowę za schowkiem, ostatnio jak miałem ściągniety schowek to próbowałem się profilaktycznie tam dostać ale po odkręceniu widocznych śrub plastik ani drgnął, a ja nie miałem już czasu nad tym siedzieć więc zrezygnowałem. Robił ktoś już coś takiego?
Podalibyście mi jeszcze dokładny opis przewodów w kostkach wchodzących do sterownika silnika dla mojego rocznika. Będę wdzięczny.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...bb317ee7e.html
Czy to wolna kostka do tempomatu? Znalazłem ją po sciagnieciu osłony bezpieczników, była wplontana w przewody idące do kierownicy.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Tak to jest kostka od tempomatu.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Czyli rozumiem, że kupuję przełącznik zespolony podłączam i wszystko gra?
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Chciałem odnowić temat i zadać kilka pytań:
chcę zamontować tempomat do swojej belli, trochę podłubałem i sprawa wygląda następująco:
1. Mam wiązkę i kostkę w kierownicy
2. Mam 3 pinowe złącze przy czujniku pedału hamulca, sam czujnik dwu pinowy więc jest do wymiany.
Jak sprawdzić czy sygnał dochodzi do komputera, mam motor 2.5 v6, rocznik 2000 jeszcze CF2. Sprawdzałem instrukcję z działu zrób to sam ale tam schematy są do JTD i jest inna jednostka sterująca. Które kostki / piny sprawdzać ?
Podepnij pod kompa. Fes Ci pokaże pozycje pedału sprzęgła i hamulca. Pressed przy wciśniętym, relaesed przy zwolnionym.
Chciałem zamontować u mnie, kupiłem manetki. Niestety, alfa stawia opór. Jedna śruba od poduszki się obkręciła. Próbowałem rozwiercić, ale opornie to szło. Wziąłem to za zły znak i olałem sprawę.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva