Od zatkanej odmy wywali uszczelnienia na wale. Opary oleju przedostają się odmą do dolotu i stąd pojawia się olej w przewodach i intercoolerze. Nadmiar oleju może być skutkiem zużytych uszczelnień w turbinie lub zużytymi / uszkodzonymi pierścieniami tłokowymi - wzrost ciśnienia w skrzyni korbowej. Ohydwa przypadki mogą w skrajnych sytuacjach zakończyć się "chorobą wściekłych diesli"
Dodano po 4 minutes:
wracając do tematu - kolego Putonikus podeślij logi, nie ma co gdybać bo pól silnika wymienisz i nie będzie efektu![]()




Odpowiedz z cytatem

zrobiłem z tym cudem parę tras do Warszawy Krakowa itp i znajomy mechanik z ASO Fiata powiedział mi że mogą to być przegrzane uszczelniacze zaworowe , rozbieram to teraz i dam wam znać jaki będzie efekt wymiany . Przy okazji cieszę się że nie ma tak jak w 2.0 TS i można założyć uszczelniacze bez rozpoławiania silnika
