Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 108

Temat: 159 2.4 q4 gtb :)

  1. #51
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    No właśnie tu jest już coś.


    To żeby nie robić dalszej jałowej dyskusji. Spytam się co z wałem?
    A co ma być? Jest i się kręci nikt przecież stanu jego nie sprawdzał. Bardziej się obawiałem stanu przeniesienia napędu które o dziwo na hamowni dawało radę niemniej jego czas jest policzony (tarcza bez tłumików drgań). Gdyby podchodzić do tamtego auta bez pomyślunku wynik dałoby się zrobić większy niemniej stwierdziłem że tyle wystarczy bo:
    - brak egt
    - wydech seria prócz DP (bravo ma przewężenie wydechu przy sankach)
    - seryjny map
    - wtryski po regeneracji bez sprawdzania ima:/
    W przypadku tego auta zwiększanie czasu wtrysku przy obecnym doładowaniu powodowało tylko dymienie a tak wyszło 232ps bez dymu.

    To samo jest u Leszka w 159 - obecnie mamy 270ps z lekkim odkurzem powyżej 4200obr na wychłodzonym coolerze (dużo mniej niż wychodzą seryjne 210tki bez dpf po sofcie).
    Seryjne termopary się nie sprawdzają jak i kilka elementów w aucie dlatego dalsze wyniki będziemy prezentować po dalszych modyfikacjach mechanicznych.

    Pozdrawiam

    Dodano po 15 minutes:

    Cytat Napisał pajer76 Zobacz post
    credo dyskusji TDI PD vs JTD/mJTD jest to o czym napisał Cinek - pompowtryski zawsze będą miały przewagę ze względu na inny system zasilania... modyfikacje 2.0 TDI CR już jakoś nie powalają wynikami...
    Modyfikacje CR wymagają już niestety większych środków jak również wiedzy szczególnie w nowszych systemach sterowania. Większość TDI na dużych mocach jest na najprostszym edc15 Pomijam temat wydajniejszych wtrysków w danym systemie CR
    Ostatnio edytowane przez cinek_ ; 11-08-2014 o 09:55 Powód: Dodano
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  2. #52
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Mówiłem o wale napędowym w q4 - jeżeli już rozmawiamy o świadomości modyfikacji i ograniczeniach.
    Co z nim na przyszłość.
    Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 11-08-2014 o 10:07

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  3. #53
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Porównałem JTD ,a nie JTDM. JTDm to nowsze generacje JTD i tu już w zasadzie nie ma co porównywać.

    ARl ma potencjał na ponad 190km po programie,na wiecej potrzeba wiecej paliwa.W jtd 16v wystarczy zmiana turbo.
    Ciekawe rzeczy piszesz, bo na seryjnych pompkach z ARL można robić 240-250PS.

    Cytat Napisał pajer76 Zobacz post
    modyfikacje 2.0 TDI CR już jakoś nie powalają wynikami...
    Bo auta są drogie i jest tych silników mało. Jakiś czas temu wyszło to - http://www.racingforum.pl/VW-Polo-6N...T-t116873.html zaraz będzie pewnie, że mniej niż w aucie z tematu, tylko nie zapominajcie o 1 cylindrze i 0,4l pojemności mniej w tdi.

    PS. porównajcie sobie ilość zaworów w tdi i jtd
    Ostatnio edytowane przez siewcu ; 11-08-2014 o 11:40

  4. #54
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Ciekawe rzeczy piszesz, bo na seryjnych pompkach z ARL można robić 240-250PS.
    Zwracam honor. Masz rację.

  5. #55
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD
    Postów
    1,128

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Ciekawe rzeczy piszesz, bo na seryjnych pompkach z ARL można robić 240-250PS.


    Bo auta są drogie i jest tych silników mało. Jakiś czas temu wyszło to - http://www.racingforum.pl/VW-Polo-6N...T-t116873.html zaraz będzie pewnie, że mniej niż w aucie z tematu, tylko nie zapominajcie o 1 cylindrze i 0,4l pojemności mniej w tdi.

    PS. porównajcie sobie ilość zaworów w tdi i jtd
    Siewcu, stawiam duże piwo;-)
    Ali naprawdę ładnie ogarnia CR, ale tak jak wspomniałeś, jest to droga zabawa.

    Pozdrawiam

  6. #56
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Mówiłem o wale napędowym w q4 - jeżeli już rozmawiamy o świadomości modyfikacji i ograniczeniach.
    Co z nim na przyszłość.
    Odpowiedź była do 1.9 16v i vklr a tam wał tylko korbowy jest

    Ad wału w 159 - jest nowy ale detale przytoczy pewnie Leszek
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  7. #57
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar EnMarlo
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    4kołowy
    Postów
    36

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    I to NA
    K24/K20 z hondy

    modyfikacje ogólnie są fajne nic do tego nie mam sam je lubie, ale rozbawili mnie tu ludzie co piszą o wypadaniu z zakrętu przez moment i mocach na oske itp.

    ogólnie zaślepienie alfistów na inne marki jest oszałamiające.

    i tu jeszcze fota dla Ciebie OMEN - NA

  8. #58
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Fajne rzeczy się można dowiedzieć, minimalnie dłubnięte K24 generujące prawie 300KM? Gdzie można takie kupić?

    EDIT: Pokaż proszę, bo mnie to bardzo ciekawi. Najmocniejsze fabryczne K24 ma lekko ponad 200KM, skąd dodatkowe 90 się wzięło i dlaczego to takie łatwe?

    EDIT2: Jak mi zdradzisz sposób na zrobienie 290KM w K24 za jakieś 5 tysięcy(liczę GTB 2k+program 2k+montaż 1k), to dostaniesz na prawdę dużą flachę....
    Ostatnio edytowane przez siewcu ; 12-08-2014 o 12:02

  9. #59
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa 159 Ti
    Postów
    25

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Fajne rzeczy się można dowiedzieć, minimalnie dłubnięte K24 generujące prawie 300KM? Gdzie można takie kupić?
    Ciekawy temat, czekam na dalszy etap prac i trzymam kciuki.

  10. #60
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał EnMarlo Zobacz post
    K24/K20 z hondy

    modyfikacje ogólnie są fajne nic do tego nie mam sam je lubie, ale rozbawili mnie tu ludzie co piszą o wypadaniu z zakrętu przez moment i mocach na oske itp.

    ogólnie zaślepienie alfistów na inne marki jest oszałamiające.

    i tu jeszcze fota dla Ciebie OMEN - NA
    Myślę że to nie jest zaślepienie lecz odpowiedź na wieczne naśmiewanie się z posiadaczy alfy, najczęściej przez ludzi którzy widzieli to auto tylko na ulicy mają najwięcej do powiedzenia odnośnie prowadzenia i awaryjności . Ale to nie jest temat o tym kto co lubi tylko o możliwościach 2.4 jtd w q4.

    Co do twojego wykresu hondy ewidentnie założony jest stroker, widać to dokładnie po przebiegu momentu i jego wzroście o 60nm praktycznie w całym zakresie jak i niekręceniu silnika tak wysoko jak na wcześniejszym pomiarze.
    SCYZ-GUM , Myślenice , 3-go Maja 22
    Modyfikacje Mechaniczne, Serwis, Sprzedaż AR

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory