A co ma być? Jest i się kręci nikt przecież stanu jego nie sprawdzał. Bardziej się obawiałem stanu przeniesienia napędu które o dziwo na hamowni dawało radę niemniej jego czas jest policzony (tarcza bez tłumików drgań). Gdyby podchodzić do tamtego auta bez pomyślunku wynik dałoby się zrobić większy niemniej stwierdziłem że tyle wystarczy bo:
- brak egt
- wydech seria prócz DP (bravo ma przewężenie wydechu przy sankach)
- seryjny map
- wtryski po regeneracji bez sprawdzania ima:/
W przypadku tego auta zwiększanie czasu wtrysku przy obecnym doładowaniu powodowało tylko dymienie a tak wyszło 232ps bez dymu.
To samo jest u Leszka w 159 - obecnie mamy 270ps z lekkim odkurzem powyżej 4200obr na wychłodzonym coolerze (dużo mniej niż wychodzą seryjne 210tki bez dpf po sofcie).
Seryjne termopary się nie sprawdzają jak i kilka elementów w aucie dlatego dalsze wyniki będziemy prezentować po dalszych modyfikacjach mechanicznych.
Pozdrawiam
Dodano po 15 minutes:
Modyfikacje CR wymagają już niestety większych środków jak również wiedzy szczególnie w nowszych systemach sterowania. Większość TDI na dużych mocach jest na najprostszym edc15Pomijam temat wydajniejszych wtrysków w danym systemie CR