jeden model w ciągłej sprzedaży, model mający realny status kultowego, coś jak Porsche 911 czy VW garbus, land rover, itd, czyli auto ponadczasowe.
To sytuacja nieporównywalna.
To prawda, ale chciałeś przykładto masz
![]()
Ale co to znaczy sytuacja nieporownywalna? Marka przed przejęciem przez niemców niemal spadała w przepaść jak dziś alfa. Nie przynosiła zysków, nie wprowadzała nic nowego - ja tu widzę świetną analogię. Mini modelem ponadczasowym, kultowym (czy jak go tam zwać) pewnie jest ale takie kultowe modele w historii alfy też były. A to, że go klepali prze 40 lat to świadczy tylko o ich braku pomysłu na inne produkty. Przez 40 lat stali w miejscu odcinając kupony od początkowego sukcesu.
Objechałeś kogoś ostatnio? A wiedział, że się ściga?
niczego nie klepali, robili auto jakie przez 40 lat sie sprzedawało
wskaż jeden model alfy, ktory sprzedawał sie dłuzej niż 10 lat
Dodano po 2 minutes:
no szokująca różnica, ja napisalem ze 300 a tutaj jest, ze 407.
Szokujący sukces Veyrona, idealna ilustracja szans rynkowych dla alfy.
Model 8C miał, zdaje sie, 500 egzemplarzy
No tak, to sie trzyma kupy)))
Przypomnę, ze Sergio zapowiada sprzedaż 400 tysięcy aut rocznie.
Panowie, dajcie spokój z absurdalnymi argumentami typu Veyron, ok?
Ostatnio edytowane przez KRS ; 18-08-2014 o 22:37 Powód: Dodano
Hm... Nie wiem co chcesz tym udowidnić ale proszę.
Spider 105/115 - 1966 do 1993
Alfetta 116 - 1972 do 1985
Alfasud - 1972 do 1983
GTV/Spider 916 - 1995 do 2005
I pewnie coś jeszcze by się znalazło.
A ja chciałbym zobaczyć wysokość sprzedaży mini w latach 90'tych na wyspach i poza nimi. Jeszcze jeśli byś mógł zaprezentować wyniki finansowe BMC/British Leyland z tego okresu to już by było super.
Objechałeś kogoś ostatnio? A wiedział, że się ściga?
nie mam danych z tych lat ale auto było w sprzedazy, sprzedawało się, czyli był popyt na nie. Mini należy do wąskiego grona marek ponadczasowych, żadna alfa nie ma szans na porównanie z mini w tym względzie.
Mini to poziom garbusa, porszawki 911, rollsa w klasycznej wersji, jeepa armii amerykanskiej, land rovera terenowego, nie wiem czego jeszcze, auta rozpoznawalnego wszędzie i od "zawsze".
Co Ty chcesz udowodnić? Sytuacja Mini i Alfy rowniez nie jest porównywalna, jest to mniej absurdalne niż zestawianie z Veyronem, ale jednak to nie to samo.
Produkowany przez BMW od 2001 roku MINI nawiązuje do brytyjskiego modelu, sprzedawanego w latach 1959-2000, jest jednak większy i znacznie cięższy od swego poprzednika. Linia stylistyczna, zbliżona do tej zaprezentowanej w 1959 roku (wiki)
Ostatnio edytowane przez KRS ; 19-08-2014 o 12:37
No tak, bo spider 105 nie jest kultowy...
Zmierzam do tego, że przed przejęciem przez BMW marka była na skraju upadłości, dopiero wprowadzenie nowości (nawiązujących do historii, tylko stylistycznie ale zawsze) przez nowego właściciela wyciągnęło ją z dołka. Bez tego marka by zniknęła. Podobnie może być z Alfą. Wprowadzenie czegoś nowego z mocnymi nawiązaniami do historii (a tu Alfa ma do czego nawiązywać) może ją uratować.
Objechałeś kogoś ostatnio? A wiedział, że się ściga?
... i powrót do wyścigów samochodowych, aby móc zareklamować topowe odmiany sportowych alf.