Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Aso i ich diagnozy...

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar czyrek
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    jest 159 ELEGANTE/SPORT 1,9 jtdm 8v, Mito 1,6 jtdm, była 147 jtd 8v, była 159 SW jtdm 8v chip
    Postów
    137

    Domyślnie

    jeżeli piszesz ze z przwej strony, mialem kiedyś podobne ocieranie w HDI, we wloskich raczej nie trafilem ale sprawdż koło pasowe wału,
    ono też ma gumę w środku i ona lubi się wybić i klepie właśnie jak sie rozgrzeje i zmięknie

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    W drodze...
    Postów
    411

    Domyślnie

    Koło pasowe wału mam nowe i pasek wielorowkowy też.

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Randall
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    159 1.9JTDm 16v
    Postów
    460

    Domyślnie

    Na alfaowners wymieniali zawsze cale polosie i zawsze problem dotyczył prawej półosi. Objawy tez zawsze te same, dokładnie tak jak opisujesz, gdy tylko auto troszkę przejedzie i się nagrzeje. Ze wymiana polosi załatwi sprawę to jestem pewien, tylko pytanie czy nie jest winny może któryś z jej elementów i sama jego wymiana zalatwilaby sprawę.

    Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

  4. #14
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Zakładam się o flaszkę, że szuranie spowodowane jest przez zużyte łożysko podpory półosi. Wiem, bo u siebie wymieniłem. ;-)
    Koszt łożyska to ok 110 zł u dystrybutora, firmy Intervito. W innym temacie są namiary na to łożysko (wymiary, link).
    Czapel, na postoju półoś nie może powodować wibracji. Jak dodasz gazu to wibracje zmniejszają się? Pewnie któraś poducha.

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    W drodze...
    Postów
    411

    Domyślnie

    No właśnie ktoś mi ostatnio tutaj napisał że jak jest uszkodzona razem z podporą to może przenosić drgania z silnika. Ciężko to wyczuć przy przyspieszeniu bo silnik już zaglusza. Tylko ze wibracje odzywają się tylko wtedy kiedy odzywa się szuranie. Jak już samochód jest nagrzany

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Randall
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    159 1.9JTDm 16v
    Postów
    460

    Domyślnie

    Półoś może drgac na postoju. Był już taki temat temat na forum nawet z filmikiem. Chyba to było w temacie z "niezidentyfikowanymi dzwiekami"

    Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    w UK wymieniaja całe półosi bo same łożysko cieżko dostac a kogoś kto to wprasuje dobrze to z świecą szukać. Na zachodzie cieżko o takich mechaników jak w PL. Tu sa sami wymieniacze.

Podobne wątki

  1. Kabel do diagnozy
    Utworzone przez mefi28.156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 04-03-2013, 17:35
  2. Potrzebuję diagnozy, pomocy...
    Utworzone przez Krysia Osowicz w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-10-2012, 09:01
  3. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-02-2012, 13:31
  4. Jaki kabel i program do diagnozy ???
    Utworzone przez prezeskxd w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 20-12-2011, 06:46
  5. Potrzebne programy do diagnozy auta, ma ktos?
    Utworzone przez jptomczyk w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-09-2009, 06:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory