Strona 63 z 186 PierwszyPierwszy ... 13535455565758596061626364656667686970717273113163 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 621 do 630 z 1859

Temat: Interfejsy diagnostyczne

  1. #621
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Wiem, że to banalne pytanie. Włączasz zapłon podczas próby połączenia się z ECU?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #622
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Lublin Chmiel
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140KM, sedan
    Postów
    165

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Wiem, że to banalne pytanie. Włączasz zapłon podczas próby połączenia się z ECU?
    Tak.
    Jeśli 140 konna, z motorem 1.8 alfa dyma 150 konne e36 i e46, to pomyślcie co robi GTA... Wiem, niektórzy wiedzą, ja też chcę !

  3. #623
    Użytkownik Ogier Avatar leito
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Sprzedany ;)
    Postów
    153

    Domyślnie

    Cytat Napisał marieczko Zobacz post
    Tak.
    A próbowałeś się łączyć przez FES czy tylko MES ??
    Sprawdź w ustawienia/interfejs jaką masz ust. prędkość na porcie, ustaw 38400 jeśli masz inaczej.
    Ostatnio edytowane przez leito ; 29-08-2014 o 09:49

  4. #624
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Lublin Chmiel
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140KM, sedan
    Postów
    165

    Domyślnie

    Tylko najnowszym MES'em. Chyba, że źle zrobiłem przejściówke. Może ktoś podesłać zdjęcie z takim interfejsem i powiedzieć gdzie dokładnie podłączyć te kabelki? Najlepiej zdjęcie od przodu interfejsu (piny) i w paincie oznaczenia jakieś. Bo sam robiłem przejściówke wg. schematu z forum ale byś dla mnie troche nie jasny ;/
    Jeśli 140 konna, z motorem 1.8 alfa dyma 150 konne e36 i e46, to pomyślcie co robi GTA... Wiem, niektórzy wiedzą, ja też chcę !

  5. #625
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo Brera
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cześć ja mam inny problem. Może ktoś miał to samo. ELM kupiony pod FESa w viakenie z przejściówką łączy się jedynie z Engine i ABS. Przy reszcie wywala komunikat, żeby sprawdzić kabel i jego ustawienia. Mam Brerę 2.4JTDM. Kupiłem kabelek ogólnie do diagnostyki, ale bardzo chciałbym wyłączyć pikanie pasów. A tu lipa.

  6. #626
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Ustawiłeś szybkość interfejsu w menedżerze urządzeń oraz MES? Musi być 38400. Spróbuj poeksperymentować też z opóźnieniem (latency). Generalnie jeśli łączy się z ECU to powinien również ogarnąć resztę.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #627
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo Brera
    Postów
    4

    Domyślnie

    Zgodnie z instrukcją Viakena. Nawet mailowałem z nimi i dali jakieś inne ustawienia. Nic to nie dało. Będę musiał się do nich przejechać.

  8. #628
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Interfejsy Viakena to są w większości zwykłe chińczyki. Do połączenia z body trzeba je przerabiać.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  9. #629
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gavu
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    KSU
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    395

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mikaeru Zobacz post
    Zgodnie z instrukcją Viakena. Nawet mailowałem z nimi i dali jakieś inne ustawienia. Nic to nie dało. Będę musiał się do nich przejechać.
    Wina leży po stronie programu... Sam miałem kiedyś ten problem, reinstall na inną wersję a finalnie zmiana na pełną wersję załatwił problem.

  10. #630
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo Brera
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cytat Napisał gavu Zobacz post
    Wina leży po stronie programu... Sam miałem kiedyś ten problem, reinstall na inną wersję a finalnie zmiana na pełną wersję załatwił problem.
    Muszę przyznać szczerze, że mam wersję z witaminą. Próbowałem FESa 3.5 przez loader i MESa 1.7 z wpisywaniem klucza. Obydwa REGISTERED. Na dwóch kompach. Czy mógłbyś zdradzić jakiej wersji używasz?

    EDIT: Problem rozwiązany. Winna nie była wersja programu, a przejściówka od viakena do ABS. Okazuje się, że przy próbie podłączenia do innych modułów niż ABS i ENGINE, NIE należy używać przejściówki. Teraz wszystko hula.
    Ostatnio edytowane przez Mikaeru ; 13-09-2014 o 19:44

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne ODB2 dla Gilietta pod wspólpracę ze smartfonem
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-05-2015, 16:31
  2. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne Giulietta
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2013, 08:50
  3. czy te interfejsy się czymś różnią? (obd2)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory