Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: TS 1.8 8V - Czyszczenie przepływomierza i reste komputera

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar LUCID LINES
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Warszawiak
    Auto
    Alfa Romeo 33, 1,3 / Alfa Romeo 155 1,8 8V
    Postów
    132

    Domyślnie

    No i gra gitara, wszystko elegante ogarnięte, czyściutkie. Ładnie trzyma obroty, nie falują

    Jeszcze raz dzięki

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar LUCID LINES
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Warszawiak
    Auto
    Alfa Romeo 33, 1,3 / Alfa Romeo 155 1,8 8V
    Postów
    132

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    w 8v jest przepływka klapkowa - czyszczenia nic nie da. Jeżeli siedzi właśnie przepływomierz to raczej rezystor.
    Wiesz co w moim przepływomierzu w metalowej jego części było mnóstwo syfu tam na wejściu też jest taka mał "czujka" taki wystający drucik - był taka zaj...na osadem, że szok. Zresztą w środku też było błocko. Dodatkowo z tyłu przepływomierza jest metalowa klapka, u mnie była totalnie pogięta i poluzowana i nieszczelna (od strzałów instalacji lpg). Naprostowałem ją i wyregulowałem zawias. Natomiast cześć elektroniczna była nienaruszona, jak nówka. Myślę, że w moim przypadku to wszystko razem do kupy z nieszczelnym dolotem, brudnym jak świnia krokowcem i przepustnicą miało znaczenie.

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    takiego bałaganu u Ciebie nie zakładałem
    z reguły klapka przepływki i ten mały czujnik są najczystrze z całego dolotu bo dalej jest zabrudozny olejem z odmy.

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar LUCID LINES
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Warszawiak
    Auto
    Alfa Romeo 33, 1,3 / Alfa Romeo 155 1,8 8V
    Postów
    132

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    takiego bałaganu u Ciebie nie zakładałem
    z reguły klapka przepływki i ten mały czujnik są najczystrze z całego dolotu bo dalej jest zabrudozny olejem z odmy.
    Samochód dopiero co kupiłem i właśnie jestem na etapie regulacji, czyszczenia i pierwszych wymian. Ja bym takiego bałaganu nie zrobił i nie olał takich objawów.

    W komorze silnika jest syf pierwsza klasa. Wszystko na plaster i wszystko obklejone smarem brudem itd. Wszędzie pył i piach. Co prawda mój ojciec się śmieje i mówi; eee tam, to silnik, musi być brudny ale ja wiem swoje - nie powinien.
    Ostatnio edytowane przez LUCID LINES ; 08-09-2014 o 09:44

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Akurat ten silnik zawsze będzie brudny, Twój staruszek ma rację. To samo amelinium więc zawsze gdzieś cieknie.

    Dodano po 5 minutes:

    Akurat ten silnik zawsze będzie brudny, Twój staruszek ma rację. To samo amelinium więc zawsze gdzieś cieknie.
    Ostatnio edytowane przez kasztelan ; 08-09-2014 o 12:07 Powód: Dodano

  6. #16
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał LUCID LINES Zobacz post
    Wiesz co w moim przepływomierzu w metalowej jego części było mnóstwo syfu tam na wejściu też jest taka mał "czujka" taki wystający drucik - był taka zaj...na osadem, że szok. Zresztą w środku też było błocko. Dodatkowo z tyłu przepływomierza jest metalowa klapka, u mnie była totalnie pogięta i poluzowana i nieszczelna (od strzałów instalacji lpg). Naprostowałem ją i wyregulowałem zawias. Natomiast cześć elektroniczna była nienaruszona, jak nówka. Myślę, że w moim przypadku to wszystko razem do kupy z nieszczelnym dolotem, brudnym jak świnia krokowcem i przepustnicą miało znaczenie.
    Jak sie jeżdzi na strzelającym kolektorze dolotowym to nie dziwi zdewastowany przepływomierz

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar LUCID LINES
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Warszawiak
    Auto
    Alfa Romeo 33, 1,3 / Alfa Romeo 155 1,8 8V
    Postów
    132

    Domyślnie

    Akurat ten silnik zawsze będzie brudny, Twój staruszek ma rację. To samo amelinium więc zawsze gdzieś cieknie.
    Dobra dobra amelinium ale nie widziałeś tego silnika. Jakby ktoś worek kurzu z cementem wsypał. Lepkie gó...o wszędzie na 0,5 cm i posypane suchym szorstkim pyłem. To był naprawdę BRUD, a nie efekt normalnej eksploatacji.

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Jak sie jeżdzi na strzelającym kolektorze dolotowym to nie dziwi zdewastowany przepływomierz
    No to niestety wina poprzedniego właściciela...

    ***

    Dzisiaj walczyłem z całym tym układem ponownie ma mam tu na myśli przepływomierz, przepustnica silniczek krokowy. Auto po czyszczeniu się ustabilizowało ale wciąż gdzie niegdzie bierze powietrze na lewo. Co najważniejsze wciąż mi szarpie podczas jazdy głównie na dwójce i głównie przy wkręcaniu się na obroty zarówno na Pb i lpg

    Jak sądzicie czy to wciąż wina tych nieszczelności?
    Czy jest coś co powinienem jeszcze sprawdzić?
    Zapłon okej - patrzyłem wieczorem nic nie przeskakuje.
    Łańcuch rozrządu naciągnięty sprawdziłem.
    Jałowe obroty ustabilizowane

    Czy regulacja luzów zaworowych ma w tym przypadku znaczenie? (luzy mam napewno bo klekocze)

    Czy może być to kwestia samej linki gazu przy przepustnicy? Sorry za laickie pytanie ale mam wrażenie że jest taki duży skok przy ruszaniu, z ogromną trudnością płynnie ruszam.
    Ostatnio edytowane przez LUCID LINES ; 09-09-2014 o 00:41

  8. #18
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Świece sprawdzałeś ?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar LUCID LINES
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Warszawiak
    Auto
    Alfa Romeo 33, 1,3 / Alfa Romeo 155 1,8 8V
    Postów
    132

    Domyślnie

    Świece sprawdzałem są szare i suchutkie. W sumie auto odpala od strzała. No tak po 2 sek...ale za każdym razem bezproblemowo czy zimny czy ciepły.

    A co z tymi zaworami jak sądzicie? Luzy mogą mieć wpływ na szarpanie?

    Tak czy siak zabieram się ostro za niego. Nawet jeśli pójdzie na żyletki to się czegoś nauczę.

  10. #20
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał LUCID LINES Zobacz post
    A co z tymi zaworami jak sądzicie? Luzy mogą mieć wpływ na szarpanie?
    Z regulacją luzów na zaworach to daj sobie spokój, jest tam wiele rzeczy które by cię zaskoczyły w tym przypadku trzeba miec trochę doświadczenia z rozbieraniem rozrządu i samą regulacją.

    Niech mi tylko ktoś nie wyskoczy z tekstem: że nie trzeba zdejmowac wałków i rozpinać łańcuch bo padnę ze śmiechu, ktos mi kiedys chciał wytłumaczyc jak to zrobić
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 09-09-2014 o 17:25

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Czyszczenie przepływomierza ???
    Utworzone przez sebawroc w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 24-11-2013, 10:34
  2. [155] Czyszczenie przepływomierza
    Utworzone przez Arek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 07-05-2013, 13:37
  3. Czyszczenie przepływomierza i przepustnicy 2.0 V6 TB
    Utworzone przez dzida84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-12-2012, 22:28
  4. [155] czyszczenie przepływomierza
    Utworzone przez luxik10 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-12-2007, 10:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory