Strona 15 z 41 PierwszyPierwszy ... 5678910111213141516171819202122232425 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 406

Temat: 147 TS 2.0. Selespeed problem z silnikiem

  1. #141
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    No co Ty 1100 bez panewek nie ma opcji nawet. BTW jeśli słabe cisnienie oleju które spowodowane rzekomo wyciekami, nawet nie odpalaj tego samochodu

    ~ taka była piękna ! :C




  2. #142
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Bez osłony podwozia zwiększamy szanse na pad alternatora.

  3. #143
    Użytkownik Ogier Avatar Goniaa
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    147 2.0 TS
    Postów
    192

    Domyślnie

    Mnie tylko zastanawia jedno....jak mozna robić rozrząd i nie widziec ze jakieś walki są do zrobienia. Jak ja bym obsługiwala tak swoich klientów to bym juz pracy nie miala. Czy ja idąc do mechanika i mówiąc, prosze sprawdzić auto to musze palcem pokazać co maja wymienic?? Przecież ja pojęcia nie mam...

    Podejrzewam ze ta cena jest bez panewki. Z pewnością bez wahaczy bo to tez granice 400 zl

  4. #144
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PassionatiPL
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Była 156 1.8 TS Rosso, była AR 156 SW 2.5 V6 Nero i zamieniła się w 3.0 V6 Busso
    Postów
    263

    Domyślnie

    Osłonę kupisz za stówke taką z nie najgorszego plastiku ale co my to o osłonie, jak silnik najważniejszy. Na co osłona jak jeździć się nie da

    W wahaczach można zrobić same tuleje goniaa, a panewki to droga impreza, ale bez zrobienia tego nie ma sensu robić czegokolwiek innego

  5. #145
    Użytkownik Ogier Avatar Goniaa
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    147 2.0 TS
    Postów
    192

    Domyślnie

    Tak wlasnie mi powiedział ze bez oslony wszystko mi szybciej padnie

    Da sie jezdzic.....tylko ciekawe jak dlugo

    Dodam ze nie odpalam auta bo od wczoraj jest u mechanika

    Dodano po 6 minutes:

    Facet mi powiedział ze samych tulei nie oplaca sie wymieniac
    Ostatnio edytowane przez Goniaa ; 18-09-2014 o 14:08 Powód: Dodano

  6. #146
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PassionatiPL
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Była 156 1.8 TS Rosso, była AR 156 SW 2.5 V6 Nero i zamieniła się w 3.0 V6 Busso
    Postów
    263

    Domyślnie

    Cytat Napisał Goniaa Zobacz post
    Tak wlasnie mi powiedział ze bez oslony wszystko mi szybciej padnie

    Da sie jezdzic.....tylko ciekawe jak dlugo

    Dodam ze nie odpalam auta bo od wczoraj jest u mechanika

    Dodano po 6 minutes:

    Facet mi powiedział ze samych tulei nie oplaca sie wymieniac
    Naradzie to ja bym olał wahacze, osłony i inne. Musisz podjąć decyzję czy robić silnik, a do tego panowie muszą dobrze przyjrzeć się i wydać wyrok czy to panewka/ki, szklanka czy co innego. Z takimi usterkami jeździć się nie da, a bez ich usunięcia silnik na złom.
    Oczywiście, ja się wypowiadam jako amator, posiadacz TS, ciągle uczący się o magii alfa Romeo
    Ostatnio edytowane przez PassionatiPL ; 18-09-2014 o 14:16

  7. #147
    Użytkownik Ogier Avatar Goniaa
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    147 2.0 TS
    Postów
    192

    Domyślnie

    Dostalam informacje ze to szklanka zaworow.

    Dodal ze wahacze to później przy klockach robić...i ze,moze nie wszystkie szklanki będzie wymieniał (a podobno jest ich 16) na pewno 3 są do wymiany bo to powod stukania

  8. #148
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PassionatiPL
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Była 156 1.8 TS Rosso, była AR 156 SW 2.5 V6 Nero i zamieniła się w 3.0 V6 Busso
    Postów
    263

    Domyślnie

    Cytat Napisał Goniaa Zobacz post
    Dostalam informacje ze to szklanka zaworow.

    Dodal ze wahacze to później przy klockach robić...i ze,moze bie wszystkie szklanki będzie wymienial a podobno jest ich 16
    A koszt jaki podali?

  9. #149
    Użytkownik Ogier Avatar Goniaa
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    147 2.0 TS
    Postów
    192

    Domyślnie

    50 zl za sztukę

    Dodano po 2 minutes:

    Jutro dostane kosztorys
    Ostatnio edytowane przez Goniaa ; 18-09-2014 o 15:11 Powód: Dodano

  10. #150
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    Jeżeli szklanki są zajechane to i silnik nie miał oleju także nie wiem czy jest sens to robić

    Oczywiście jeśli większość będzie padniętych, bo tam jedna czy dwie t osię czasami zdarza

    ~ taka była piękna ! :C




Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 21:12
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-08-2013, 17:32
  4. problem z silnikiem 156 2.0 JTS
    Utworzone przez doman001 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-06-2013, 12:32
  5. 156 selespeed problem, znika olej w selespeed
    Utworzone przez xmikix w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 13:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory