Sprawdze dokładnie po pracy wieczorem... wiem, że były z tym problemy małe ale poszłoi taka rada była zmiana napinacza łańcucha rozrządu i on też pasuje z zestawu. Mój mechanik stwierdził, że nie wiec zamówiłem w ASO i okazało się że są identyczne. Eystarczy wyciągnąć zawleczkę zabezpieczająca, odblokować go i potem tak jak ze starego typu po wymianie wszystkiego lekko uderzyć w slizg łańcucha dolegającego do napinacza. Oto cała filozofia, która mnie kosztowała 310 zł....
O dwa razy poszło...
Wiem tylko ricambi originali
Dodano po 2 minutes:
Ale skoro chev malibu ma takie same elektrozawory to po coś one są i muszę poszperać jak tam to jest rozwiązane. Może się okazać, że nie taki oryginalny to pomysł![]()
Ostatnio edytowane przez Spider82 ; 22-09-2014 o 09:17 Powód: Dodano
Patrzcie i płaczcie...
http://m.ebay.com/itm/121270582053?nav=SEARCH
Na oko to mi wygląda identycznie jak te co kupiłem w ASO...
Hmm,
skoro tak twierdzisz, akurat nie wiem czy ktoś takie stosowal. W zestawach lancuchowych FAI czy tym twoim od FEBI zębatki nie pasowaly.
Zreszta tutaj jest watek o FAI
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...k_mocy-14.html
btw gdzie dostales tego swojego FEBI, w Intercarsie ?
Nie wiem mechanik zamawiał...
Bo te zestawy dla gm bez zmiennej fazy rozrządu fai puścił zestaw tck120 bez zębatek bo po co komu jak i tak nie pasująA ja tak tylko szperam bo nóż akurat się coś trafi i inni nie będą musieli bulić 1300 za wariatory...