Oj też mam obawy, że za oceanem nas już dawno pogonili w tym temacie...
Oj też mam obawy, że za oceanem nas już dawno pogonili w tym temacie...
W tej cenie sam bym zapasy robił![]()
Szukaliście może czy pasuje dwumasa i sprzęgło? Może też byłoby coś taniej?
Daj mi się wyspać po nocnej zmianie![]()
[QUOTE=piotrek_inf;1497283]Szukaliście może czy pasuje dwumasa i sprzęgło? Może też byłoby coś taniej?[/QUOTE
o dwumasie już pisałem, 1,5 k w intercarsie IMO żadna okazja.
Co do sprzegla tez na zamówienie w IC
http://www.motointegrator.pl/szukaj/...egiel-1040118/
sprzęgło u Litwina circa 850 zl czyli szalu nie ma
https://www.fiat-autoparts.com/pl/ka...ść/71747678
No dlatego szukam może coś taniej by się udało znaleźć, bo to że trzeba będzie wymienić sprzęgło i dwumasę to kwestia kiedy to trzeba będzie zrobić a nie czy trzeba będzie.
A to u litwinów to bez wysprzęglika, który chyba też trzeba wymienić.
He he flaszkę to mi się należywcześniej pisałem, że nr części są takie same. Z tego co się "rozglądałem" można cały zestaw mieć za ułamek tego co u nas. Problemem może być ilość modeli, ponieważ w USA są od 2006 do 2013 i pewnie były modyfikacje. Pisałem do 2 "storów in USA" niestety wiedza żadna ale ja i tak będę zamawiam to dam znać koszt obu łańcuchów ok 3000zł
Dodano po 5 minutes:
Skrzynie są inne z tego co szukałem wiec sprzęgło i 2mas pewnie też, ale dziki zachód jest pełny niespodzianek kto szuka...
Ostatnio edytowane przez piotrux ; 27-09-2014 o 07:37 Powód: Dodano
skoro numery części są takie same to co za różnice robią modyfikacje w amerykanach ?
w innym temacie pisałem że chevrolet cruze ma skrzynie m32, tu są nr dwumasu w jtsie i żaden nie znalazłem na ebay.com
http://www.findpart.org/part/sac-2294000298/
Witam,od wczoraj jestem posiadaczem 159 1,9 JTS z 2006r i przebiegu 176 tys km.Samochód podobno z pełną historią serwisową wpisaną w książkę-rozrząd zmieniany już 2 razy i olej co 10 tys km.Auto sprowadzone z Holandii.Wczoraj wracając do domu po przejechaniu ok.100km zauważyłem że przy ok 2000obr samochód jakby wpadał w turbo dziurę i zaczyna lekko szarpać.Po przekroczeniu tej wartości jedzie dalej ładnie.Dzieje się to na każdym biegu.Ponadto zauważyłem dziwne wskazania komputera i spalania-przy ok.100 km/h na 6 biegu pokazywał ok.12 litrów a przy 120km/h ok.8 litrów???Pod domem wywalił i check engine a że było pózno zostawiłem auto do rana.Dzisiaj rano poszedłem go uruchomić i podczas rozruchu silnik zaczął się dusić i jakby strzelać w tłumik następnie zgasł.Druga próba i ponownie to samo ale przytrzymałem go trochę na obrotach i zaczoł równo pracować. Check się nadal pali.Panowie co to może być?Myślałem żeby wyciągnąć te elektrozawory i przeczyścić???Pomocy koledzy.Mam filmik z tego rozruchu postaram się go dzisiaj wrzucić.