Strona 136 z 204 PierwszyPierwszy ... 3686126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146186 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,351 do 1,360 z 2036

Temat: [MiTo/Giulietta] porady przy zakupie aut nowych

  1. #1351
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mmax88
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    Jaguar XF 3.0 V6
    Postów
    694

    Domyślnie

    Nawet na pewno prędkość rzeczywistą. Ja ostatnio jechałem bravo, którego v max fiat określa na 195 km/h. Na liczniku miałem lekko ponad 200, GPS pokazywał 191

  2. #1352
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    Chyba jestem dziwak:
    Używam start&stop ze skrzynią TCT i jest dla mnie super. S7S Alfy jest mniej czułe niż Niemców (VW BMW i klony) dając pewność działania.
    Skrzynia z benzynką działa jakby auto miało jeden elastyczny bieg, trochę sprytu i można ją gazem do ekstra efektów namówić, a łopatki to fiu fiu
    Włączam motor i jadę, auto poprawnie nagrzewa się jak jest obciążone (nie na postoju).
    Staję i wyłączam - skoro S&S tak działa i producent to przewidział, to nie będę hiperpoprawny.
    Autko ma już 10tyś km i nic się nie dzieje, a w szczególności jakieś dźwięki z podmaski.
    Niestety zadomowił mi się świerszcz w okolicy kierownicy, jestem na etapie lokalizacji który to plastik. Trzeba mieć jakiś motyw do działania jak nic się nie psuje. Zauważyłem że trakcja zrobiła się cichsza po 6tyś km, liczę na więcej ale boję się że wtedy oponki będą łyse.

  3. #1353
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Jest dokładnie odwrotnie (fachowcy i instrukcja zresztą też nie zaleca grzania na postoju, tyko własnie natychmiastowe ruszanie) - silnik będziesz miał nagrzany (wg wskaźnika w kabinie), a olej w skrzyni jeszcze zimny jak będziesz dawał w palnik.... - szczególnie duża różnica w okresie zimowym
    ok ale czy jest roznica zima a latem? wiadomo ze diesla na postoju sie nie rozgrzeje wiec nie ma co czekac nawet ale chodzi mi o to ze niektorzy odpalaja i momentalnie ruszaja w miare szybko...
    u mnie minimum jak nie pale fajki 4-5 min to odpalenie auta, sciagniecie marynarki, zapiecie pasow, ustawienie radia, muzyki czy podlaczenie telefonu itp. czyli gdzies okolo 2-3 min i wtedy powoli ruszam. nie na Dynamic

    a jeszcze jedno pytanko...jak jedzie sie w trasie to na parkingu podczas 3-4h postoju na szybkie spanie tez nie zaleca sie stac na wlaczonym silniku?
    ja zawsze spie przy wlaczonym silniku bo inaczej albo za zimno albo za goraco zaleczy czy to zima czy lato...

    Dodano po 6 minutes:

    Cytat Napisał dobryalf Zobacz post
    Chyba jestem dziwak:
    Używam start&stop ze skrzynią TCT i jest dla mnie super. S7S Alfy jest mniej czułe niż Niemców (VW BMW i klony) dając pewność działania.
    Skrzynia z benzynką działa jakby auto miało jeden elastyczny bieg, trochę sprytu i można ją gazem do ekstra efektów namówić, a łopatki to fiu fiu
    Włączam motor i jadę, auto poprawnie nagrzewa się jak jest obciążone (nie na postoju).
    Staję i wyłączam - skoro S&S tak działa i producent to przewidział, to nie będę hiperpoprawny.
    Autko ma już 10tyś km i nic się nie dzieje, a w szczególności jakieś dźwięki z podmaski.
    Niestety zadomowił mi się świerszcz w okolicy kierownicy, jestem na etapie lokalizacji który to plastik. Trzeba mieć jakiś motyw do działania jak nic się nie psuje. Zauważyłem że trakcja zrobiła się cichsza po 6tyś km, liczę na więcej ale boję się że wtedy oponki będą łyse.
    Nic z dziwaka nie masz
    Ja po prostu nie uzywam z prostego powodu...po co?
    jezdze caly czas na klimie automatycznej wiec gdy start&stop sie zalacza klima sie wylacza jak dla mnie to jedyny powod, hmmm no moze pozatym ze oszczedzam akumulator i jakies tam inne podzespoly jak sa

    co do tego ze s&t dziala bardzo szybko to fakt bo podczas pokazywania auta mialem okazje to sprawdzic wiec w przeciwienstwie do manuala jest bardzo bardzo szybka reakcja no ale ja wylaczylem zaraz po zakupie

    W manualu z 2010 od czasu do czasu sie zalaczy ale juz czasami musze 2x sprzeglo wdusic bo nie zalapuje...wiec czas oczekiwania jest dlugiiiii no ale to chyba juz czas na wymiane akumulatora
    Ostatnio edytowane przez Jabolek ; 11-09-2014 o 22:42 Powód: Dodano
    2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm

    2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)

  4. #1354
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jabolek Zobacz post
    .....jak jedzie sie w trasie to na parkingu podczas 3-4h postoju na szybkie spanie tez nie zaleca sie stac na wlaczonym silniku?
    ja zawsze spie przy wlaczonym silniku bo inaczej albo za zimno albo za goraco zaleczy czy to zima czy lato...
    ....
    Pomijam aspekty ekologiczne, ekonomiczne takiego postępowania, a i dla silnika nie jest to zdrowe, ale jak trafisz na patrol drogówki (np. w Austrii) to możesz się nie wypłacić...
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #1355
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    U mnie S&S przy klimce, jakby niechętnie się włącza i startuje silnik sam gdy klima musi chłodzić.

  6. #1356
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Frajbe
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Mito 2012 1.4 MultiAir (955 A6.000)
    Postów
    45

    Domyślnie

    Cytat Napisał dobryalf Zobacz post
    U mnie S&S przy klimce, jakby niechętnie się włącza i startuje silnik sam gdy klima musi chłodzić.
    Może akumulator jest zbyt obciążony/zużyty.

  7. #1357
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    Cytat Napisał Frajbe Zobacz post
    Może akumulator jest zbyt obciążony/zużyty.
    Akumulator nówka - 3 miesiące, jak i auto. Tak ma być z S&S.

  8. #1358
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Ato nówka ale akumulator w nim już nie koniecznie musi być naładowany w 100%
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #1359
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    Maciek-156 mądrze prawi, system ładowania akumulatora nadzoruje stopień naładowania i informuje kiedy bezpiecznie można uruchomić S&S. Do tego dodaje się parametry inne, nawet wilgotnośc powietrza w kabinie, i to działa dobrze. Dziwię się że koledzy się boją tego systemu. Mina bezcenna pasażera jak silnik gaśnie na światłach, a ja nic, absolutnie nic

  10. #1360
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Frajbe
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Mito 2012 1.4 MultiAir (955 A6.000)
    Postów
    45

    Domyślnie

    No nie wie czy ten S&S jest taki dobry dla silnika. W najlepszym wypadku podczas jazdy w cyklu miejskim zaoszczędzi się 0.2 l/100km, podczas gdy akumulator jest dodatkowo obciążony oraz silnik pracuje przez chwilę na zbyt niskim ciśnieniu oleju.

Podobne wątki

  1. Potrzebuje porady przy zakupie AR 159 Q4
    Utworzone przez janwar w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-03-2014, 11:10
  2. Porady przy zakupie
    Utworzone przez assasin w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-12-2011, 16:55
  3. Porady przy zakupie
    Utworzone przez assasin w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-12-2011, 19:50
  4. [159] Porady przy zakupie
    Utworzone przez jjokocha w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-01-2011, 19:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory