Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 40

Temat: 156 kończy żywot, co dalej... ?

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8ts 144km
    Postów
    80

    Domyślnie

    accord tylko sedan - karawanem jeździć nie będę na razie Alfa na kuracji u mechanika, coś ma pogrzebać żeby wydłużyć agonie.
    Super wielkiego kombi/suva nie potrzebuje bo to są dwa rottweilery po 50kg-60kg więc nie aż tak ogromne psiska a 15 minut do weterynarza czy teściów ich nie zamęczy w normalnym kufrze.
    Na chwilę obecną zdecydowanie skupiam się na Cromie (ogromne podziękowania dla Jersey - wcześniej w ogóle nie myślałem o tym aucie a im więcej o nim czytam tym bardziej mi się podoba). Jakbym miał brać coś większego to bym chwilę poczekał i starał się łyknąć Outlandera II.

    Filtra dpf raczej się nie obawiam bo tak jak pisałem auto większość km pokonuje z prędkościami ponad 100kmh więc nie powinienem mieć z nim problemów.

  2. #22
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Mimo mi, że pomogłem. Croma jest bardzo fajna z którymś z mocniejszych diesli. Minusem 2.4 jest podobno automat który niespecjalnie gładko spisuje się na mieście. Więc może 1.9 150 koni będzie lepszy jak przeżyjesz manualną skrzynię.

    A, i zawsze możesz pójść w komfort absolutny i kupić coś w rodzaju Forda F250 albo Dodge'a RAMa. Pieski będą wdzięczne za wybieg w samochodzie, a diesel 7 litrów pod maską nawet nie poczuje, że coś wiezie

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8ts 144km
    Postów
    80

    Domyślnie

    post usunięty
    Ostatnio edytowane przez rodzyn ; 22-09-2014 o 20:57

  4. #24
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    156 2.4 JTD
    Postów
    123

    Domyślnie

    akurat jak chcesz crome 1.9 150km to tylko z automatem, bo skrzynie gm m32 lubią się sypać, a automat jest ten sam co w 2.4 więc ma spory zapas mocy nawet po czipie.

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8ts 144km
    Postów
    80

    Domyślnie

    to ma być nasze pierwsze auto z automatem - lenistwo bierze górę.... koni nie może być mniej niż w obecnej Alfie
    komfort absolutny.... marzy mi się takie bydle... RAM, Tundra albo delikatniejsze bardziej eleganckie 300c ale jako auto dla mnie - nie wyobrażam sobie żonki parkującej taką krowę pod sklepem prawdopodobnie po pierwszym parkowaniu i pierwszej rysie skończyłoby jako weekendówka tylko dla mnie nie wspominam o tankowaniu...

  6. #26
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Tankowanie takie złe by nie było. Masz 370 koni z 7 litrowego diesla, czyli 50 koni z litra. I 650 Nm na dokładkę. Pewnie jadąc 50 po mieście miałbyś obroty w okolicy 1000 więc i spalanie nie byłoby takie straszne Z tego co wiem, to taki RAM z największym dieslem ma 18 mil z galona, czyli 13l/100 km, a z ECO-Dieslem 10/100 więc nie jest tak źle. 3.0 V6 Eco ma więcej mocy niż 3.2 V6 Busso i dwa razy tyle momentu. Fakt, że i budę ciągnie większą

    No i popatrz na to tak - parkowanie nie byłoby problemem. Jakbyś się nie mieścił, to strata tych, co nie zostawili Ci miejsca

  7. #27
    Użytkownik Embrion Avatar salem156
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była: alfa156 2,4 jtd 20V 2004 rok, jest...x
    Postów
    2

    Domyślnie

    Cytat Napisał rodzyn Zobacz post
    Mondeo i Insignia w tej kasie raczej się nie zmieści w dobrym stanie. Octavie mam służbową i nie chce czuć się po godzinach jak w pracy. Saab jest ciekawy tylko pytanie jak to będzie z częściami za jakiś czas.
    A co myślicie o Lagunie II poliftowej 2.0t ? miał ktoś styczność?
    Z częściami może być problem finansowy, są dość kosztowne ,wiem to z autopsji, generalnie jak dla mnie technologiczna porażka

  8. #28
    Użytkownik Świeżak Avatar destikero
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    159 SW TI 2.4 JTDm Q-Tronic
    Postów
    198

    Domyślnie

    Cytat Napisał KaaC Zobacz post
    Jak już się udzielamy na temat ślimaków to z góry uważać na silnik 2.0HDi z filtrem

    Dlaczego ?
    Turbosprężarka, dwumas - te części siadają już przy 150tyś km,
    Generalnie - bzdury kolego piszecie

    Polecam silnik 2.0 HDI. Jest bezawaryjny. Sam mam takowy w Pedziu 407 SW.
    Mój brat ma takowy w Citroenie C4.

    A w ogóle to Alfy się psują

  9. #29
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    8

    Domyślnie

    Popieram destikero
    Mam Peugota 407 SW. Jeżdżą nim dwa psy po 40kg i jest im całkiem wygodnie. Autko się na prawdę fajnie sprawuje. Jest dość komfortowe, silnik 2.0HDI jest absolutnie bezawaryjny i oferuje fajną dynamikę, a części do tego auta (których wcale nie trzeba dużo kupować) są tanie jak barszcz. No i w trasie potrafi palić 5.3L/100km a w mieście ok. 6.5. Na prawdę gorąco polecam. No i można dorwać fajną sztukę do 20 000, nasza kosztowała 17 ze skórą, klimatyzacją, panoramicznym dachem i generalnei full opcja

  10. #30
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Dla dwóch Panów wyżej mnie...
    Wiadomo, wszystko sie psuje..
    Ja mam 2x 407 2.0HDi do wglądu. Jeden jest z 2006 to kombi sw mojego ojca, a drugi 2004r 2.0HDi w sedanie brata mojego bliskiego przyjaciela.
    Ojciec jest juz po wymianie dwumasu i sprzęgła gdzie koszty przerosły najsmielsze oczekiwania juz nie wspominajac o turbie gdzie jak pisalem czujnik jest stale zespolony razem z turbosprezarka..
    No i nie pomijajac absolutnie przy kazdej jezdzie po mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu "Depollution system faulty" i tak jak pisalem auto zaczyna chodzic jak stary golf w dieslu i przestaje ciagnac..

    3x mechanik i ASO rozkladaja rece.
    Zas kumpla brat ma podobnie, auto przestaje ciagnac tak jakby turbo przestalo dzialac brak bledu, klekot jak w starym golfie gasi/odpali chodzi i tak w kolko - obydwa auta z dpf, to drugie ma sprawne, to pierwsze wyciete..

    Same problemy


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

Podobne wątki

  1. AR 147 1.6 105KM PB - rozrusznik kończy żywot
    Utworzone przez AER147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-11-2013, 11:55
  2. AR 156 2.0 TS - czy kończy się sprzęgło ?
    Utworzone przez Andy1970 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-09-2011, 20:38
  3. 3,0V6-zakończył żywot
    Utworzone przez smuz w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-02-2010, 10:11
  4. [155] silnik się kończy,czy co ???
    Utworzone przez cobra82_82 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-03-2008, 22:35
  5. Bella mi się kończy.
    Utworzone przez grzelutek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 29-11-2007, 22:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory