Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 64

Temat: Zakup auta niczym "Cierpienia Młodego Wertera"

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sajmon Zobacz post
    Dlaczego Brera, a nie GT, GTV, GTA, 156 zwyczajnie nie podobają mi się te samochody, a uwierzcie mi na słowo źle się jeździ autem które was nie zachwyca.
    Cytat Napisał Sajmon Zobacz post
    W sumie nigdy w życiu nie jechałem Alfą nawet jako pasażer
    Aha.

  2. #32
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Drift, nie czepiaj się. Może się komuś nie podobać jakiś samochód mimo, że nigdy nim nie jechał. Podobanie się to nie tylko układ kierowniczy, zawieszenie i silnik, ale też, a w zasadzie głównie, wygląd

  3. #33
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ANN
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    świętokrzyskie
    Auto
    GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    362

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Aha.
    W sumie dobra riposta.

    No cóż, niektórzy mają ciary na sam wygląd auta, a inni na dźwięk serducha.

    3.2 V6 Busso, a 3.2 GM dzieli jedna wielka przepaść.

    pozdrawiam

    ps> zatem jeśli pozostałe modele AR nie podobają się koledze, sądzę że będzie on najzwyczajniej przypadkowym userem AR,
    Ostatnio edytowane przez ANN ; 26-09-2014 o 11:26

    http://ann156.fotosik.pl/

    GT 3.2 V6 Q2 '05 (09.2014)
    MiTo 1.4 T-Jet 155 KM '09 (10.2016)
    Spider 2.0 TS '99 (10.2022)
    ______________________________
    156 2.5 V6 '00 (03.2010-10.2014)
    156 1.9 JTD '98 (06.2006-03.2010)

  4. #34
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    Nie mam
    Postów
    17

    Domyślnie

    Cytat Napisał ANN Zobacz post
    W sumie dobra riposta.

    No cóż, niektórzy mają ciary na sam wygląd auta, a inni na dźwięk serducha.

    3.2 V6 Busso, a 3.2 GM dzieli jedna wielka przepaść.

    pozdrawiam

    ps> zatem jeśli pozostałe modele AR nie podobają się koledze, sądzę że będzie on najzwyczajniej przypadkowym userem AR,
    W pierwszym poście pisałem, że podoba mi się model 166 ale jak dla mnie zbyt poważne auto, a model 159 no cóż jest ich już trochę na drogach... 4C nie stać mnie, a marzenie w postacie 8C jeszcze długo mnie nie będzie na to cudo stać... i jak już tak o silnikach i dźwięku mówimy to właśnie 8C ze swoim silnikiem z Maserati V8 brzmi tak, że serce staje z zachwytu, a auto wygląda tak że nie powiem co i gdzie urywa... I czy przypadkowy User możliwe skoro tak do tego podchodzisz

    I powtarzam do znudzenia auto ma być nie starsze niż 2007 więc nawet gdyby auta przez was proponowane były w tym przedziale to bym ich nie kupił właśnie dla tego, że zwyczajnie nie wzbudzają u mnie aż takiego zachwytu jak Brera bądź co bądź z silnikiem GM kto wie może jest możliwy przeszczep na Busso do Brery

  5. #35
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sajmon Zobacz post
    W pierwszym poście pisałem, że podoba mi się model 166 ale jak dla mnie zbyt poważne auto, a model 159 no cóż jest ich już trochę na drogach... 4C nie stać mnie, a marzenie w postacie 8C jeszcze długo mnie nie będzie na to cudo stać... i jak już tak o silnikach i dźwięku mówimy to właśnie 8C ze swoim silnikiem z Maserati V8 brzmi tak, że serce staje z zachwytu, a auto wygląda tak że nie powiem co i gdzie urywa... I czy przypadkowy User możliwe skoro tak do tego podchodzisz

    I powtarzam do znudzenia auto ma być nie starsze niż 2007 więc nawet gdyby auta przez was proponowane były w tym przedziale to bym ich nie kupił właśnie dla tego, że zwyczajnie nie wzbudzają u mnie aż takiego zachwytu jak Brera bądź co bądź z silnikiem GM kto wie może jest możliwy przeszczep na Busso do Brery
    Hmmm.. z tego co piszesz to:
    1. ważny jest dźwięk silnika (V6)
    2. ważny jest wygląd (Brera)
    3. najważniejszy jest rocznik
    Skoro nie ma opcji 1+2+3, to trzeba iść na kompromis. Skoro nie uznajesz kompromisu w punkcie 3 i 2, bo tak to rozumiem, to powiedz wprost że chcesz kupić V6 GM mimo kiepskiego dźwięku i problemów z awaryjnością (łańcuchy rozrządu) i nie ma co roztrząsać tematu. Tudzież nie kupisz żadnej Alfy, bo nie ma takiej która spełnia wszystkie 3 kryteria.

    IMO gdyby przeszczep Busso do Brery był możliwy, to ktoś by już to zrobił. Ale nawet gdyby to się udało (w co nie wierzę), to ciekawe co na to ubezpieczyciel, który jest dla Ciebie tak ważny?
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  6. #36
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    Nie mam
    Postów
    17

    Domyślnie

    tomaz

    Ale bez napinki nie atakuj mnie jak bym powiedział coś złego...

    Czy na prawdę aż tak kolosalna jest różnica w dźwięku między silnikiem Busso a GM?
    Tak Brera mi się podoba to źle? że chce kupić coś co sprawia mi radość gdy na to patrze?
    To zbrodnia, że chce kupić stosunkowo młode auto? by nie martwić się że wraz z wiekiem zaczną narastać problemy?

    W zasadzie zapytałem o największe wady tego modelu i od samego początku tego tematu o to pytam czego moge się spodziewać po tym aucie...

    Na to wychodzi, że tak chce kupić Alfe z badziewnym silnikiem GM bo niestety innej opcji w przypadku modelu Brera nie ma. A jeśli nie kupie no to cóż świat nie kończy się tylko na jednej marce samochodów (choć powoli zaczynam w to wątpić).

    A co ma piernik do wiatraka w temacie przeszczepu do AC pojemność ta sama a i silniki od ładnych kilkunastu już lat nie mają nabijanych numerów... Moja w tym głowa by ubezpieczyciel liczył mi silnik Busso, a nie GM w razie Boże uchowaj kolizji.. W tigrze swapuje sie na 2.0 z Calibry i jakoś ubezpieczyciel problemu nie ma grunt by w dowodzie się zgadzało...

    Trochę więcej luzu a mniej niepotrzebnej napinki... Bo jak narazie to skutecznie odstraszacie zarówno od marki jak i od forum...

  7. #37
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Sajmon, jesteś na forum, gdzie ludzie (nie wszyscy na szczęście) uważają za wielki nietakt jakąkolwiek krytykę AR. A już napisanie, że coś co nie jest AR jest lepsze...uuuu, chłopie. Chcieć V6 Holdena, a nie Alfy to straszna zbrodnia

    Jeżeli Brera Ci się podoba, to kup Brerę. V6 Holdena ma swoje problemy, ale jest przewidywalne (łańcuch, ew.nagar ze względu na wtrysk etc.). Jeżeli akceptujesz ew. problemy i wysokie spalanie to bierz i nie słuchaj reszty.
    Ostatnio edytowane przez jersey ; 26-09-2014 o 13:34 Powód: Dodano

  8. #38
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    Nie mam
    Postów
    17

    Domyślnie

    Moja tigra paliła 15 w mieście a noge mam ciężką silniki opla znam bo niestety miałem 3 spod znaku pioruna w kole i we wszystkich ten sam problem z resztą po co kupować auto z dużym silnikiem jeśli masz martwić się o spalanie nieprawdaż ?

    Ale dzięki czyli wiem że Brera 3.2 GM ma problem z rozrządem i nagarem spoko luz... do przeżycia...

  9. #39
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    A już napisanie, że coś co nie jest AR jest lepsze...uuuu, chłopie.
    3.2 od GM lepsze od 3.2 Busso - ta jasne.

  10. #40
    Użytkownik Znawca Avatar Zmianowy
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Kodiaq 23' L&K
    Postów
    1,693

    Domyślnie

    Ooo nowość
    Już wojna Diesel vs PB się przejadła to teraz moda na V6 Busso vs V6 GM......
    Prawda jest taka że V6 Busso jest lepszą jednostką od GM. Ale fanatyzm Busso robi się już trochę nudny, tak więc jeśli chcesz kupić coś nowszego to Brera 3.2 jak najbardziej, tylko zrób sobie chłodną kalkulacje kosztów eksploatacyjnych i ciesz się z pokonywania kolejnych kilometrów.
    "A zatem posiadanie tego samochodu jest jak życie z przepiękną, lecz przy tym zdrowo kopniętą dziewczyną. Bardzo dobrze wiecie, dlaczego się zaangażowaliście. I w tym samym stopniu jesteście świadomi, że wasz związek po prostu nie ma żadnych szans."
    J.Clarkson



    Warszawscy Alfaholicy - Facebook Group
    Brera Team Poland - Facebook Group

Podobne wątki

  1. "czy radio z aukcji da się podłączyć do auta z 2001 roku i czy to jest 1DIN lub 2DIN"
    Utworzone przez OnanBarbarzynca w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-09-2013, 21:28
  2. [159] Zobaczcie jaka furtka do "zawinięcia" auta.Tylko się głośno nie śmiać.
    Utworzone przez lukas7791 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 30-12-2012, 11:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory