Witam. Mam maly problem zaczela mi mrugac kontrolka ladowania. Mruga tylko na biegu jalowym pogczas jazdy jest ok. Czy to koniec alternatora??
Witam. Mam maly problem zaczela mi mrugac kontrolka ladowania. Mruga tylko na biegu jalowym pogczas jazdy jest ok. Czy to koniec alternatora??
Sprawdź połączenie przewodów przy alternatorze. Może się poluzowaly.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Znaczy się mryga jak kierunkowskaz? A co pokazuje wtedy miernik przy klemach?
Mrga szybciej jak kierunkowskaz. nic nie sprawdzalem jeszcze bo dzis rano to zauważyłem. Jak zgasilem i odpalilem silnik juz nie mrugala
Sprawdź ładowanie
bylem wlasnie sprawdzic. Wiec tak odpalilem kontrolka nie swieci nie mruga jest ok przykladam miernik do klem napiecie rosnie i zatrzymuje sie na 13.85-13.90. pozniej spadlo do 11.77. ZgAsilem odpalam kontrolka juz nie mruga a swieci na biegu jalowym delikatnie dodam gazu gasnie. Sprawdzam ladowanie na aku 11.77- 11.78 nawet przy wyzszych obrotach
Szczotki się kończą?
Nie mam pojecia czy to szczotki sam alternator moze regulator napiecia. Jak sprawdzis jaki prad wychodzi z alternatora??
Regulator albo daje równo w zależności od obciążenia albo wcale.
Coś jest do banii. niecałe 12V to już tragedia.