Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Czy silnik 2.0 V6 TB jest silnikiem kolizyjnym czy bezkolizyjny???

  1. #11
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Właśnie, słuszna uwaga (choć powinieneś to sprawdzić). To po co robić uszczelniacze????
    Poza tym sprawdź zawory bo ja z doświadczenia przy swojej wiem że dwa razy regulowałem na konikach a ani razu na szklankach bezpośrednio. Tak więc zamiast mierzyć taką grubą robotę to weź zdejmij pokrywy, sprawdź szczelinomierzem i będziesz wiedział. Zazwyczaj akcja kończy się na regulacji koników i po temacie. A Ty tu od razu przy okazji całą górę chcesz robić

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    Skoro bede rozbieral dekle zeby wyregulowac zawory to wymienie od razu uszczelnacze i szklanki zeby miec spokoj na jakis czas...a powodem jest czasem bialy dymek przy odpaleniu.jlw tym czasie rozrzad musze zmienic...a nie bede rozbieral w ta i z powrotem zebu ustawic na znakach...Marek powinienes wiedziec ze znaki w TB sa na walkach

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Akurat z panewkami to bym nie ryzykował,koszt nie wielki a wału do tb to tak ot tak sobie nie znajdziesz potem,ssace masz regulowane płytkami więc sobie mierzysz i kupujesz płytki odpowiednio do luzu,szklanki i walki żeby tylko były ok bo to też koszty

    Wysłane z mojego MT15i za pomocą Tapatalk
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Jeżeli będziesz rozrząd wymieniał to ok. Bo do regulacji ssaków a tym bardziej wymiany szklanek to musisz wałki zrzucać.
    Choć w sumie nie rozumiem co do tego ma kolizyjność silnika?????

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    Co ma do tego kolizyjnosc zostawie dla siebie

  6. #16
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie chciałeś rozrządu robić???? Czy obawiasz się że źle ustawisz rozrząd?

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    Rozrzad musze zrobic czy chce czy nie chce....bo nie jestem typem ludzi ze jak przejechal 30tys to jeszcze 60tys przejedzie...nie lubie druciarstwa np.jak nie leja uszczelki pod pokrywa to zamontuj z powrotem na dirko-dla mnie smieszna sprawa..jesli ma ktos jaka kokwiek wiedze to wie ze rozrzad sklada sie na znaki wiec nie rozumie jak moge go zle zlozyc

  8. #18
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    To zachodzę w głowę co by Ci dało że silnik jest bezkolizyjny

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    Mareczku to dlugo bedzie myslal w takim razie...ale jak dojdziesz do tego etapu to daj znac

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TB byla Alfa romeo 166 FL 2.4 JTD jest
    Postów
    818

    Domyślnie

    Cytat Napisał Swirus Zobacz post
    jesli ma ktos jaka kokwiek wiedze to wie ze rozrzad sklada sie na znaki wiec nie rozumie jak moge go zle zlozyc
    Akurat wał korbowy ustawia się na czujnik zegarowy a nie na znak Poza tym rozumiem a nie "rozumie"
    Jeśli pomogłem - kliknij na gwiazdkę.


Podobne wątki

  1. [156] Czy wersja kombi z silnikiem M-JET jest niska?
    Utworzone przez Wilful w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-01-2012, 14:49
  2. [146] Silnik Alfy Romeo 1.4 T. Spark kolizyjny czy bezkolizyjny?
    Utworzone przez SzNuRi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-06-2011, 13:41
  3. Czy silnik V6 jest bezkolizyjny?
    Utworzone przez Robert3029 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 16-04-2011, 13:33
  4. Gaśnie silnik przy hamowaniu silnikiem
    Utworzone przez jusi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-05-2010, 10:34
  5. [156] 2,4JTDm bezkolizyjny?
    Utworzone przez Qki w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-01-2009, 18:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory