Wymieniony płyn hamulcowy i przewody hamulcowe przednie.
Wymieniony płyn hamulcowy i przewody hamulcowe przednie.
Zakochany w Alfie od pierwszego wejrzenia
Były:
Opel Astra 1.6 1998
Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998
Seat Cordoba 1.6 1999
BMW E36 316i 1998
Jest:
Alfa Romeo 156 1.9 8V 115KM JTD FL 2005
Moja Becky 1.8 T.S.
R-sokół - rozumiem ze masz ręczne załączanie grzania parownika? Gdzie dałeś grzałkę? Jaka ma moc i jak sie sprawdza? Moge kupic kompletna instalacje 500w automatycznie odcinanie zasilanie po 50C i sie zastanawiam....
A z drugiej strony moge kupic ogrzewacz pompowy na 230v 1.1kW mocy za 300 wiec wybór ciężki....
To ja to założę na razie do 159, a do Ferrari kiedy indziej
http://zapodaj.net/934380f18ed35.jpg.html
Zawór odcinający obieg płynu przez parownik jak również grzałka jest załaczana automatycznie przez wyłaczniki termiczne i przekaźniki - całość działa po przekręceniu kluczyka w stacyjce ale mozna wyłaczyć włacznikiem. Trochę do d...y te rozłaczniki termiczne - lepszy byłby termostat elektroniczny (za duża histereza i bezwładność).
Grzałka jest wygieta w takiego esa-floresa w kształcie kanału wodnego parownika NIKO i tam siedzi. Grzałka pobiera 10A przy 11V co daje tylko 110w mocy - ale nie mierzyłem prądu przy 14v ale zapewne jest więcej - miała mieć 200w. Parownik jest izolowany pianką, po nocy zimny reduktor nagrzewa się do ponad 50 stopni w jakieś 3 minuty na postoju bez pracy silnika. Nagrzewa sie tak bardzo że równie dobrze mógłby pracować na tej grzałce bez ciepła z silnika - ale układ wyłacza się jak wskazówka temperatury pokazuje 60 stopni. Jak dla mnie to jednak trochę za długo bo to jest 1/3 drogi do pracy - ale i tak 2 razy szybciej niż nagrzewanie ciepłem silnika.
Jak będę miał więcej czasu to fotki opis i schematy pojawią się zapewne w jakimś temacie w dziale lpg. (tak na szybko to mogę wysłać fotki na maila)
Taką grzałkę w postaci kostki aluminiowej z trzema świecami żarowymi mam i ja - ale stwierdziłem że takie rozwiązanie mnie nie urządza - grzałoby parownik i samochód za kolosalny prąd z akumulatora na co nie mogłem pozwolic - a tu grzeje sam reduktor prądem rzędu 10-14A.
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl
Zawór odcinający obieg płynu przez parownik jak również grzałka jest załaczana automatycznie przez wyłaczniki termiczne i przekaźniki - całość działa po przekręceniu kluczyka w stacyjce ale mozna wyłaczyć włacznikiem. Trochę do d...y te rozłaczniki termiczne - lepszy byłby termostat elektroniczny (za duża histereza i bezwładność).
Grzałka jest wygieta w takiego esa-floresa w kształcie kanału wodnego parownika NIKO i tam siedzi. Grzałka pobiera 10A przy 11V co daje tylko 110w mocy - ale nie mierzyłem prądu przy 14v ale zapewne jest więcej - miała mieć 200w. Parownik jest izolowany pianką, po nocy zimny reduktor nagrzewa się do ponad 50 stopni w jakieś 3 minuty na postoju bez pracy silnika. Nagrzewa sie tak bardzo że równie dobrze mógłby pracować na tej grzałce bez ciepła z silnika - ale układ wyłacza się jak wskazówka temperatury pokazuje 60 stopni. Jak dla mnie to jednak trochę za długo bo to jest 1/3 drogi do pracy - ale i tak 2 razy szybciej niż nagrzewanie ciepłem silnika.
Jak będę miał więcej czasu to fotki opis i schematy pojawią się zapewne w jakimś temacie w dziale lpg. (tak na szybko to mogę wysłać fotki na maila)
Taką grzałkę w postaci kostki aluminiowej z trzema świecami żarowymi mam i ja - ale stwierdziłem że takie rozwiązanie mnie nie urządza - grzałoby parownik i samochód za kolosalny prąd z akumulatora na co nie mogłem pozwolic - a tu grzeje sam reduktor prądem rzędu 10-14A.
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl
Zalałem do pełna! (Potwierdziłem jednocześnie tezę że bak w 147 ma 65 litrów)
Zdemontowana podsufitka,słupki materiałowe,półka tylna i wszystko wyprane![]()
Zalana pod korek,wylapane dwie monetki z orlenu,przeglad podwozia na podnosniku.wszystko gra.szukam cb radio do 200pln,macie moze firmowe uzywki?czy lepsze nowe nie firmowe?
Mój rekord to 63l ON. Dziś również zatankowałem i przegoniłem na AOW;-)