To żle ma bić do 1.1 na każdym biegu przy pełnym bucie a przy rozpędzaniu np na 4 od 2500 obr w górę to nawet dobija do 1.3 powyżej 3500 obr, sprawdż zaworek i wężyki
To żle ma bić do 1.1 na każdym biegu przy pełnym bucie a przy rozpędzaniu np na 4 od 2500 obr w górę to nawet dobija do 1.3 powyżej 3500 obr, sprawdż zaworek i wężyki
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Aż tak dużo?????
Tak czy siak niech sprawdzi czy działa selenoid w ogóle. Chyba da się to nawet z FES przetestować. No i czy wężyki są dobrze podłączone bo z tym różnie ludzie mają![]()
A ile myślałeś ?Mi przynajmniej tyle pokazuje manometr czy on jest super dokładny to nie wiem.W lpg podaje mi podobne wartości
Marku ale ja przynajmniej czuję te swoje Nm
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Normalnie 0,8 a przy overbooście właśnie nie pamiętam. Chyba 1,0 czy 1,1 jak piszesz. No ale o 1,3 to nie słyszałem.
Oczywiście nie mierzyłem u siebie. Raz tylko miałem wastegate na stole i sprawdzałem jak działa to właśnie koło 0,8 wychylał się już całkiem. Ciśnienie overboostu jest regulowane już niestety przez przez odczyt przepływomierza. Jak ecu wyliczy na podstawie przepływającego powietrza ile pompuje to załącza albo wyłącza selenoid. Ale w praktyce tego nigdy nie sprawdzałem.
Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 08-10-2014 o 10:03
Ja nie wiem co to normalnie hi hi u mnie to tylko pedał w podłogę
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Nie ma bić 1.3 kolego, już się wszystko dowiedziałem, na 1 biegach też nigdy nie będzie bił do końca bo jest to ograniczone, nie możliwe że masz 1.1 b na biegu kolego bo byś nie miał trakcji
Tak twierdzi koleżka który zajmuje się chipami i turbawkami od jakiś 10 lat
PS. jak chłopaki wyglada katalizator w alfie 166 2.0 turbo ? Bo raczej go wytne bo nie jest mi jakoś potrzebny![]()
Ostatnio edytowane przez Rysio1923 ; 08-10-2014 o 22:13
Czym ograniczone?Dla Twojej wiadomości i fachmanów w tej wersji sterownika nia ma czujnika ciśnienia a turbina wali tyle ile obliczy ecu na podstawie innych wskazañ. Trakcji faktycznie nie mam choć po założeniu Q2 jest lepiej przynajmniej zrywa ją tylko na 1 ale na mokrym to już inna bajka.
Dodano po 7 minutes:
Marek jak założyłem zegar od ciśnienis to mi kopara opadła jak zobaczyłem do jakich wartości dobija turbina.
Moja Julka po tuningu dobiła do 8 s na setkę ale przy 166 to maluch.Jeżdziłem saabem areo po fabrycznym tuningu i tam dopiero dmucha turbina
Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 08-10-2014 o 23:46 Powód: Dodano
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Nie liczyłbym na wiedzę "fachmanów" w tej materii. Po pierwsze w Polsce na fachowca awansuje już każdy kto ma swój warsztat i zrobił przynajmniej dwa golfy tdi..... Nawet jeżeli jest lepszy niż średnia krajowa to jego wiedza pewnie ogranicza się do vagów. Czyli marna wiedza. A jak już wykracza poza tą barierę to i tak na oczy nie widział alfy turboa niestety świat nie jest zbudowany z samych 1,8 turbo by vag
przypomina mi się od razu świeża historia kolegi który dał do przekładki automat polecanym "fachmanom". Pany znali się na robocie jak mało kto a debile w odwrotnej kolejności składali i rozj...li skrzynię..... A żeby było śmieszniej to montaż automatu w 166 nie różni się niczym i we wszystkich autach na całym świecie robi się to w ten sam sposób (kolejność montażu).
Jeżeli chodzi o konkretnie busso TB to ja mam tyle wiedzy teoretycznej bo ja nigdy manometrem nie mierzyłem ciśnienia. Też pamiętam że na pierwszych biegach trakcja świeciła się non stop i średnio dawała radęale ile wtedy pompował to nie wiem.
Odnośnie katalizatora to widzę że podchodzisz do materii jak marian.... Czyli wytnijmy wszystko co nie potrzebne. To powiem Ci że w ten sposób teczkę zrobisz. Nie wiem co zabawnego jest w usuwaniu elementów auta, zwłaszcza jak jest to sprawne.
Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 09-10-2014 o 05:16
Czyli co? Kupić mbc? Co może być powodem tego braku doladowania?
Ale te odczyty co podałeś na poprzedniej stronie to na pełnym bucie czy nie? Selenoid działa? Przejedź się z kompem i zobacz czy otwiera Ci overboost jak trzeba i ile wskakuje. Może za mało mu cisnąłeś dlatego na overboost nie wchodził.
Bo jeżeli chodzi o zwykłą jazdę to nie ma tragedii. Co prawda na jedynce dmucha tylko 0,5 ale skąd wiesz czy to max? Poza tym to tylko pierwszy bieg. Najmniej istotny bo i tak trakcję tracisz i tak. Ważne są kolejne biegi a tam widzę że jest dobrze 0,8-0,9 to moim zdaniem ok. Jakbyś go zabutował to powinien wbić te 1,1. Ale z mojej strony monitora to wszystkiego nie wiem.