Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 75

Temat: Czy Giulietta trzeszczy, stuka, puka? - ogólne wrażenia z codziennej eksloatacji

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Imć
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    WJ
    Auto
    Giulietta MA TCT, Giulia 2.0T Veloce, Spider 916 1.8 TS
    Postów
    520

    Domyślnie

    Cytat Napisał daras Zobacz post
    Nie, nie i jeszcze raz nie - Giulietta zdecydowanie nie jest warta dopłaty, w porównaniu z Bravo Sport. (...)
    Jeździłeś Giulettą a nadal masz wątpliwości - to ci powinno dać do myślenia.
    No i bardzo dobrze. Konczymy ten watek, bo jak dla mnie Bravo i Giulietta to sa inne samochody, inny target. Ale jak juz wspomnialem, jezeli nie widac roznicy, to nie ma sensu przeplacac.

    Cytat Napisał daras Zobacz post
    VW CC z dobrymi motorami i nie gorszym wyposażeniem.
    Szczegolnie silniki TSI i wnetrze ze Skody.

    Cytat Napisał MiLykie Zobacz post
    Oj przesadzacie z tą full opcją za 70-85 kzł.
    Mozna bylo, ale pod warunkiem, ze ktos kupil i nie odebral. Sam mialem taka mozliwosc. Ale poniewaz widzialem roznice pomiedzy Bravo Sport a Giulietta, to sie nie skusilem. Cena takiego Bravo byla 83k po rabatch. Ale ze ktos 10 zadatku dal i zmienil zdanie to szla za 73k. Czarny sport MJ, ze skorka i dachem.

    Cytat Napisał MiLykie Zobacz post
    ale czy ma TCT za te 70 kzł?
    Daruj, ale TCT nie wchodzi do porownania. Do tego to produkt dla desperatow... W Bravo bylo jedynie Dualogic, w silniku 1.4 fajnie dzialalo.
    Ostatnio edytowane przez Imć ; 07-10-2014 o 17:03

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Rybnik / Śląskie
    Auto
    Fiat Bravo II 2,0 Mjet 205 KM (chip)
    Postów
    52

    Domyślnie

    Odnośnie:
    "Mozna bylo, ale pod warunkiem, ze ktos kupil i nie odebral. Sam mialem taka mozliwosc. Ale poniewaz widzialem roznice pomiedzy Bravo Sport a Giulietta, to sie nie skusilem. Cena takiego Bravo byla 83k po rabatch. Ale ze ktos 10 zadatku dal i zmienil zdanie to szla za 73k. Czarny sport MJ, ze skorka i dachem."

    nie do końca prawda - ja nie mówie o tym jak to mogło wygladać, tylko sam kupiłem auto za 70 tys. (katalogowo prawie 85 tys.) -, które zamawiałem pod siebie i mogłem dokładać co chcialem...zamawiałem go w listopadzie (odbiór w styczniu) i dodatkowo dostałem rabat VIP...( auto nie było wyposażeone w skóre, szklany dach, czujniki przednie, nawigację, tempomat i podgrzewane siedzenia)
    auto nie było po nikim, kto by zmienił zdanie...

    Odnośnie:
    "Daruj, ale TCT nie wchodzi do porownania. Do tego to produkt dla desperatow... ."

    tzn co masz na myśli, bo nie do końca rozumiem...



    Cytat Napisał MiLykie Zobacz post
    Dodane:
    Oj przesadzacie z tą full opcją za 70-85 kzł. Mam cennik: http://dealer.fiat.pl/witryna_dane/7...avo_cennik.pdf
    skąd odkopałeś taki stary cennik...tutaj nawet nie było 2,0 165 KM...

    Cytat Napisał Imć Zobacz post
    Giuliette mozna wypozyczyc na weekend, nie wiem jak z Bravo. ..... Niech kolega sobie wybierze tych kilka ktore sie podobaja i sa w przedzialce cenowym. Pojezdzi wiecej niz testowe 10 minut. Wrzuci potem odczucia do excela np w postaci punktow i bedzie logiczny, wyliczony, najlepszy wybor.
    niestety, ale podzwonilem po kilku salonach i nie da się wypróbować każdej wersji... a chętnie wypróbowałbym wersje 2,0 175 TCT z tzw sportowym zawieszeniem i nikt taką nie dysponuje... stąd zadaję pytania na forum... nie mam innego źródła informacji...w dodatku kolega Jabolek, który taką wersję ma, mieszka za granicą... :-(

    Ostatnio edytowane przez jaceku ; 08-10-2014 o 12:54

  3. #33
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    MiLykie, 50 tys to różnica między maksymalnie wypasionym BRAVO SPORT 2,0 165 z roku 2008 (kupiony za 70 tys przy cenie katalogowej prawie 85 tys)
    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    zamawiałem go w listopadzie (odbiór w styczniu) i dodatkowo dostałem rabat VIP...( auto nie było wyposażeone w skóre, szklany dach, czujniki przednie, nawigację, tempomat i podgrzewane siedzenia)
    Czyli full opcja bez skóry, szklanego dachu, czujników przednich, nawigacji, tempomatu i podgrzewanych siedzeń. Full opcja. Nie mam więcej pytań.

    A cennik - pokaż nowszy - taki gdzie 2.0 165KM w maksymalnym wypasie jest za 85 kzł.

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Bravo zostało wycofane z oferty

  5. #35
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    .
    Postów
    451

    Domyślnie

    U mojego taty trzeszczy fotel kierowcy a ogolnie to jest ok z tym trzeszczeniem plastikow wewnatrz auta. Zobaczymy jak bedzie w przyszlosci.

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Rybnik / Śląskie
    Auto
    Fiat Bravo II 2,0 Mjet 205 KM (chip)
    Postów
    52

    Domyślnie

    Milykie, wyciągnąłem cennik z roku 2008, kiedy to 2,0 165KM weszło do sprzedaży (potem cenę podnieśli o kilka tys.)
    wersja std BRAVO SPORT 2,0 165 KM 75 tys. + felgi 18 0,8 tys + lakier 2 tys + klima automat. 2 tys + podłokietnik przedni 0,4 tys + czujniki park. 1,8 tys, + ksenony 3 tys -> 75+0,8+2+2+0,4+1,8+3=85 tys

    i jak to wcześniej pisałem (zobacz wcześniejsze posty)to miałem na myśli prawie full wypasione bravo...

    a jeśli już olabyśmy dodatkowe opcje, żeby nie kłocić się po aptekarsku o definicję słowa full wypas, to:
    standardowe bravo SPORT 2,0 165 KM kosztowało 75 tys katalogowo a standardowa Giulietta 2,0 175KM z TCT kosztuje 112 tys. zł - róznica prawie 40 tys. - zaraz pewnie odliczysz TCT za 8 i wyjdzie Ci róznica 30 tys. zł.

    Zatem w takim momencie pozostaje Ci wejść do Bravo SPORTA i Gulietty i porównać jakość (materiały) wykonania obu aut... no i doszukać się gdzie jest ukryte te 30 tys różnicy ->chyba samo logo AR tyle kosztuje (w dodatku paskudnie płowieje)... mówię o tym co może dostrzec oko ludzkie...czyli tzw pierwsze wrażenie :-) - skupiam się tutaj na wnętrzu bo różnice z zewnątrz są oczywiste...
    oczywiście wyraźna przewaga AR pojawia się kiedy zaczniesz ją doposażać w nawigacje 6,5 cala, BOSE i skórzane fotele (skóra w bravo była niestety kiepska)

    i niestety ale jeśli wcześniej jeździłeś PAlio to przeskok jakościowy między autami był dla Ciebie kosmiczny (sam tez jeździłem przez kilka lat tym autem)... ale uświadom sobie że najpierw powstało Bravo a kilka lat później zaprezentowano Giuliette, która wiele elementów posiada niemal identycznych jak te w Bravo, że już nie wspomnę o silniku diesla i wielu patentach, które rozpozna ten kto wcześniej jeżdził Bravo
    Ostatnio edytowane przez jaceku ; 08-10-2014 o 21:39

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Imć
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    WJ
    Auto
    Giulietta MA TCT, Giulia 2.0T Veloce, Spider 916 1.8 TS
    Postów
    520

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    (katalogowo prawie 85 tys. (...) auto nie było wyposażeone w skóre, szklany dach, czujniki przednie, nawigację, tempomat i podgrzewane siedzenia)


    No to jak za taki poziom wypasu, albo raczej jego brak, to dosc sporo. Moja Julcia kosztowala troche wiecej ale ma wspolmiernie wiecej wyposazenia. Do tego fajniej sie trzyma na zakretach oraz mimo 18" kolek lepiej znosi nierownosci (to odczucie bardzo subiektywne w porownaniu do Bravo oczywiscie).

    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    "Daruj, ale TCT nie wchodzi do porownania. Do tego to produkt dla desperatow... ."tzn co masz na myśli, bo nie do końca rozumiem...


    Ironia, skoro ktos zachwala VW CC z wnetrzem od Skody to pewnie za kase za TCT mozna miec "zachwalane" DSG



    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    a chętnie wypróbowałbym wersje 2,0 175 TCT z tzw sportowym zawieszeniem i nikt taką nie dysponuje...
    Bo to jest drogie, klekocze i wolno sie nagrzewa. Wiec pewnie dlatego najlatwiej znalezc odmiany z MultiAirem i wariacja pakietu Sport zaleznie od rocznika. W W-wie nawet takiego zastepczaka dostalem z TCT. Moze kolega probowac zadzwonic do Alfy i zapytac o taka z traktorem. W 2011 zadzwonilem, bo nikt nie mial TCT. Zorganizowali dla mnie prasowke Mito z TCT

    Cytat Napisał MiLykie Zobacz post
    Full opcja.



    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    to miałem na myśli prawie full wypasione bravo...
    Tutaj raczej musze sie zgodzic z kolega MiLykie, to jest raczej wersja Sport z dodatkami.

    Co nie zmienia faktu, ze Bravo bylo swietne. Moj kumpel zanabyl dla ojca jednego z ostatnich jakie z tasmy zjechaly. Oczywiscie z benzynka. Jakosc wykonczenia jest duzo lepsza niz cena powinna sugerowac. No i ten nieszczesny szary gril z przodu stal sie znowu czarny, do tego dostal fajna rameczke.
    Mi osobiscie w Bravo Sport nie podobalo to nieadekwatne zawieszenie, brak conajmniej 170KM Multiair, brak podlokietnika (bo to co tam jest to nazwac podlokietnikiem nie mozna, chyba, ze kierowca ma rece do kolan), przecietne naglosnienie, no i, co oczywiste, brak automatu. Podobalo mi sie: fajna deska, fajne kolorki tapicerki i lakier blue maserati (ten kolor na zywo to conajmniej 5KM wiecej )
    Ostatnio edytowane przez Imć ; 08-10-2014 o 21:42

  8. #38
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Rybnik / Śląskie
    Auto
    Fiat Bravo II 2,0 Mjet 205 KM (chip)
    Postów
    52

    Domyślnie

    niech będzie, zamiast prawie full wypasione dajmy SPORT z dodatkami...w mojej ocenie to był wtedy prawie full wypas - w tamtym czasie nie było warto dopłacać do pozostałych bajerów, bo cena auta była kosmiczna np. skóra 6 tys + skydome 4 tys i mamy kolejne 10 tys + nawigacja 5,8 i już jest 15 tys. i mamy barvo za 100 tys. (katalogowo)

    co do telefonu do AR to w sumie niezły pomysl...chociaż o podobny pytalem już w jednym z salonów i powiedzieli mi że AR nie prowadzi rejestru aut testowych dilerów (bo jest to kwestia indywidualna dilera)...
    Ostatnio edytowane przez jaceku ; 08-10-2014 o 21:52

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Giulia
    Postów
    332

    Domyślnie

    Cytat Napisał Imć Zobacz post

    Ironia, skoro ktos zachwala VW CC z wnetrzem od Skody to pewnie za kase za TCT mozna miec "zachwalane" DSG
    No skoro ten ktoś został wywołany...

    Zanim się coś takiego jw. się napisze proponuję to sprawdzić organoleptycznie. Konkretnie VW CC.
    Wracając do AR, wnętrze nowej Octavii, jeśli chodzi o wykonanie, na łopatki kładzie to z seryjnej (bez pakietów) Giulietty.
    Przednie fotele już w poprzedniej wersji, Skoda miała duuużo lepsze niż AR Giulietta nawet w wersji skórzanej.

    Przypomina mi się "kumpel", który czym by nie jeździł, to było naj, naj, choćby był to Golf II złożony z 3 innych i przystanku.
    Porównanie Palio i Grande to jak postawione obok siebie wóz drabiniasty i dyliżans.

    Z wydźwięku wypowiedzi w tym wątku (i ogólnie na tym forum) wychodzi, że AR Giuletta zostawiła dalekooooo w tyle konkurencje a myślę, że jest to ostre naciąganie rzeczywistości, szczególnie, że za podobną kasę można mieć klasę średnią albo na pewno nie gorsze Mazdę 3, Mercedesa A, Golfa VII, Volvo V40, czy choćby Hyundai i30/Kia Ceed.

  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaceku Zobacz post
    odnośnie trzeszczenia to jak jeździłem niedawno 1,4 TCT z czerwoną skórą (FL z przebiegiem 4 tys km)...to w okolicy kierownicy non-stop był dźwięk jakby naprężającej się skóry... stąd moje przemyślenia i pytania... autem jeździłem dobę ale myślę, że reszta była raczej ok...
    Dwa razy dostałem jako auto zastępcze MY2014 i też mi coś w pobliżu kierownicy trzeszczało - bardziej trzeszczało jak plastik niż naprężająca się skóra. Przebieg zdecydowanie poniżej 5k.

Podobne wątki

  1. [147] Coś stuka, puka z przodu.
    Utworzone przez @sdero w dziale 147
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 17-08-2015, 19:51
  2. [164] Coś Stuka i puka. Mocowanie wydechu?
    Utworzone przez Spartan w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-06-2009, 18:27
  3. [145] stuka i puka
    Utworzone przez Rafalos w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-09-2008, 13:04
  4. [166] Puka i stuka z tyłu
    Utworzone przez adriano166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-07-2008, 17:19
  5. stuka puka i takie tam
    Utworzone przez bobryt w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-09-2007, 12:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory