Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Temat: Co wymienić przed wyjazdem na hamownie 2.0 V6 TB

  1. #11
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    To żle ma bić do 1.1 na każdym biegu przy pełnym bucie a przy rozpędzaniu np na 4 od 2500 obr w górę to nawet dobija do 1.3 powyżej 3500 obr, sprawdż zaworek i wężyki
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  2. #12
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Aż tak dużo?????
    Tak czy siak niech sprawdzi czy działa selenoid w ogóle. Chyba da się to nawet z FES przetestować. No i czy wężyki są dobrze podłączone bo z tym różnie ludzie mają

  3. #13
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    A ile myślałeś ?Mi przynajmniej tyle pokazuje manometr czy on jest super dokładny to nie wiem.W lpg podaje mi podobne wartości
    Marku ale ja przynajmniej czuję te swoje Nm
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Normalnie 0,8 a przy overbooście właśnie nie pamiętam. Chyba 1,0 czy 1,1 jak piszesz. No ale o 1,3 to nie słyszałem.
    Oczywiście nie mierzyłem u siebie. Raz tylko miałem wastegate na stole i sprawdzałem jak działa to właśnie koło 0,8 wychylał się już całkiem. Ciśnienie overboostu jest regulowane już niestety przez przez odczyt przepływomierza. Jak ecu wyliczy na podstawie przepływającego powietrza ile pompuje to załącza albo wyłącza selenoid. Ale w praktyce tego nigdy nie sprawdzałem.
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 08-10-2014 o 10:03

  5. #15
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Ja nie wiem co to normalnie hi hi u mnie to tylko pedał w podłogę
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie

    Nie ma bić 1.3 kolego, już się wszystko dowiedziałem, na 1 biegach też nigdy nie będzie bił do końca bo jest to ograniczone, nie możliwe że masz 1.1 b na biegu kolego bo byś nie miał trakcji

    Tak twierdzi koleżka który zajmuje się chipami i turbawkami od jakiś 10 lat

    PS. jak chłopaki wyglada katalizator w alfie 166 2.0 turbo ? Bo raczej go wytne bo nie jest mi jakoś potrzebny
    Ostatnio edytowane przez Rysio1923 ; 08-10-2014 o 22:13

  7. #17
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Czym ograniczone?Dla Twojej wiadomości i fachmanów w tej wersji sterownika nia ma czujnika ciśnienia a turbina wali tyle ile obliczy ecu na podstawie innych wskazañ. Trakcji faktycznie nie mam choć po założeniu Q2 jest lepiej przynajmniej zrywa ją tylko na 1 ale na mokrym to już inna bajka.

    Dodano po 7 minutes:

    Marek jak założyłem zegar od ciśnienis to mi kopara opadła jak zobaczyłem do jakich wartości dobija turbina.
    Moja Julka po tuningu dobiła do 8 s na setkę ale przy 166 to maluch.Jeżdziłem saabem areo po fabrycznym tuningu i tam dopiero dmucha turbina
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 08-10-2014 o 23:46 Powód: Dodano
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  8. #18
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie liczyłbym na wiedzę "fachmanów" w tej materii. Po pierwsze w Polsce na fachowca awansuje już każdy kto ma swój warsztat i zrobił przynajmniej dwa golfy tdi..... Nawet jeżeli jest lepszy niż średnia krajowa to jego wiedza pewnie ogranicza się do vagów. Czyli marna wiedza. A jak już wykracza poza tą barierę to i tak na oczy nie widział alfy turbo a niestety świat nie jest zbudowany z samych 1,8 turbo by vag przypomina mi się od razu świeża historia kolegi który dał do przekładki automat polecanym "fachmanom". Pany znali się na robocie jak mało kto a debile w odwrotnej kolejności składali i rozj...li skrzynię..... A żeby było śmieszniej to montaż automatu w 166 nie różni się niczym i we wszystkich autach na całym świecie robi się to w ten sam sposób (kolejność montażu).
    Jeżeli chodzi o konkretnie busso TB to ja mam tyle wiedzy teoretycznej bo ja nigdy manometrem nie mierzyłem ciśnienia. Też pamiętam że na pierwszych biegach trakcja świeciła się non stop i średnio dawała radę ale ile wtedy pompował to nie wiem.
    Odnośnie katalizatora to widzę że podchodzisz do materii jak marian.... Czyli wytnijmy wszystko co nie potrzebne. To powiem Ci że w ten sposób teczkę zrobisz. Nie wiem co zabawnego jest w usuwaniu elementów auta, zwłaszcza jak jest to sprawne.
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 09-10-2014 o 05:16

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie

    Czyli co? Kupić mbc? Co może być powodem tego braku doladowania?

  10. #20
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ale te odczyty co podałeś na poprzedniej stronie to na pełnym bucie czy nie? Selenoid działa? Przejedź się z kompem i zobacz czy otwiera Ci overboost jak trzeba i ile wskakuje. Może za mało mu cisnąłeś dlatego na overboost nie wchodził.
    Bo jeżeli chodzi o zwykłą jazdę to nie ma tragedii. Co prawda na jedynce dmucha tylko 0,5 ale skąd wiesz czy to max? Poza tym to tylko pierwszy bieg. Najmniej istotny bo i tak trakcję tracisz i tak. Ważne są kolejne biegi a tam widzę że jest dobrze 0,8-0,9 to moim zdaniem ok. Jakbyś go zabutował to powinien wbić te 1,1. Ale z mojej strony monitora to wszystkiego nie wiem.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-08-2015, 11:15
  2. Chcemy na zlocie hamownie?
    Utworzone przez Tuti w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-06-2015, 07:46
  3. Co sprawdzić przed wyjazdem na wakacje
    Utworzone przez RobertD1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 12-11-2014, 12:30
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-05-2012, 20:46
  5. Jak wymienić zamek w tylniej klapie AR 156 przed FL
    Utworzone przez SilverV6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-05-2012, 08:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory