Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 39

Temat: Co wymienić przed wyjazdem na hamownie 2.0 V6 TB

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie

    A czy mogę fesem sprawdzic? I jakie mają być tę luzy bo niby mechanik mówi że są dobre ale klepie niestety

  2. #22
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Sprawdzisz fesem. A o jakich Ty luzach piszesz???

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie

    O zaworowych, wszystkie są dobrze, a pomimo tego klekocze, tylko 2 wydechowe były złe

    I ten overboost ma być na 100 % przy wdepnięciu na full pedału ?

    logggaaa alkfa.txtlogggaaa alkfa.txt

    Chłopaki to jest log, sprawdźcie go

    Jutro odbiore auto od mechanika to jeszcze raz zrobie logi, do ilu ma dobić przepływka ? Na full gazie ? Widać na logach że sonda ładnie pracuje
    Ostatnio edytowane przez Rysio1923 ; 09-10-2014 o 17:32

  4. #24
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Może się nie znam ale wydaje mi się że sonda powinna chodzić od 0 do 1 a u ciebie do zera nie schodzi. Jakbyś miał ciągle za bogatą. Overboost działa i jak widzisz działa dopiero jak depniesz pedał jakieś 80%.
    Odnośnie zaworów. TB nie klekocze ale cyka i ten typ tak ma. TB nie brzmi tak groźnie i warcząco jak 2,5 i 3,0. Tak po prostu ma.

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie

    Czyli overboost jest uszkodzony ? Czy przepływka ? Nie wiem kurcze jak powinień pracować

  6. #26
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    W interpretacji logów nie jestem najlepszy może piotrix jeszcze coś wytropi. Generalnie overboost działa bo w okolicach 80% wciśnięcia pedału załącza się więc zwiększa doładowanie. Ile wtedy Ci pokazuje manometr jak selenoid się załącza?

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie

    Ten overboost się włącza dopiero około 4 biegu bo wtedy pokazuje 1.1, a na 1 biegu to max 0.5 B, drugi coś około 0.6, ale nie powiem bo auto na 1 strasznie szybko dochodzi do 6,5 tyś, gdzieś od 4 czuć ładnie turbine, ale to nie jest 1.1 niestety

  8. #28
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Na logikę nie potrzebujesz pełnego doładowania na pierwszym (czy tam drugim) biegu bo przecież skrzynia jest tak dużym reduktorem że i tak mielisz kołami. Więc mnie to osobiście nie dziwi że na początku tyle nie dmucha. Ale ja nigdy manometrem tego nie sprawdzałem. Odchodził mi dobrze, czas do setki robił jak powinien więc w to się nie zgłębiałem. Piotrix z kolei pisze co innego. hmmm nie jestem w stanie tu jakiś dowodów przedstawić. Zmierz sobie czas do setki to da Ci obraz bo może jest wszystko ok a my tu czary odprawiamy. Tylko zapoznaj się najpierw z wykresami żeby wiedzieć kiedy przekładać. I ćwicz bo kierę wyrywa

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie

    Nie wiem jak zmierzyć czas do setki kolego, ale mi nie mieli kołami na 1 biegu nie traci trakcji , raz tylko tak się zdarzyło gdy wymieniłem świece, jeszcze gazu nie było, pojechałem na droge i tam mi zamieliło na 1 na suchym asfalcie, ale potem spadł wężyk podciśnienia i już tak nie było, gdyby mógł ktoś mi zrobić fotke wszystkich wężyków z tyłu czy ja napewno mam wszystko dobrze podpięte

  10. #30
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Po cholerę tyle tych parametrów
    Zostaw sondę ,obroty,przepływkę,obciążenie silnika i zawór overboost.pozycję potencjometru gazu jedz gdześ na pustą trasę i zrób tak
    1 i ogień aż do 6000 obr potem 2 i ogień do 6000 potem 3. ogień do 6000. Potem zwolnij tak do 60km\h wrzuć 4 bieg i tak od 2000 obr pedał w podłogę i trzymaj az osiágnie 5000 obr jak możesz to nagrywaj manometr

    Ważne nie odpuszczaj pedału gazu

    Dodano po 5 minutes:

    Powinieneś wyrażnie czuć przyspieszenie od 3000 na tym 4 biegu .Kop powinien też być wyrażny na 1 przy 3000
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 09-10-2014 o 18:37
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-08-2015, 11:15
  2. Chcemy na zlocie hamownie?
    Utworzone przez Tuti w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-06-2015, 07:46
  3. Co sprawdzić przed wyjazdem na wakacje
    Utworzone przez RobertD1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 12-11-2014, 12:30
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-05-2012, 20:46
  5. Jak wymienić zamek w tylniej klapie AR 156 przed FL
    Utworzone przez SilverV6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-05-2012, 08:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory