Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: Wąż chłodnicy Boxera

  1. #1
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie Wąż chłodnicy Boxera

    Witam, mam takie małe pytanie.
    Czy waż który wychodzi z dołu chłodnicy po prawej stronie (stojąc przodem do auta) ten gruby idący do zbiornika na płyn powinien być napełniony płynem? Bo u mnie jest bardzo miękki i chyba suchy, dodam że jak jadę to auto nie przekracza temp. 80 stopni. Ale zawsze po chwilowym nawet zgaszeniu ma problem z zapaleniem. Zapala za pierwszym razem ale widać że się przy tym nieźle wysila.
    była - Czarna 146 1.4 Boxer
    była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB

    jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html

    jest - Crosswagon Q4

  2. #2
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    miekki może być u mnie tez jest nawet jak woda jest.

  3. #3
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie

    Że miękki to pół biedy ale mi się wydaje że w nim nie ma wody i boje się zapiec sobie cylindry
    była - Czarna 146 1.4 Boxer
    była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB

    jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html

    jest - Crosswagon Q4

  4. #4
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    zobacz jaki stan wody w zbiorniku. A tak to odpal ja na jakies 10 minut i zobacz czy weze dwa od chlodnicy masz cieple.

  5. #5
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie

    Stan wody w normie węże są ciepłe. A co może być przyczyną tego męczenia się przy odpaleniu czyżby rozrusznik siadał??
    była - Czarna 146 1.4 Boxer
    była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB

    jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html

    jest - Crosswagon Q4

  6. #6
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Może aku masz już padoke ? Jak kreci rozrusznikiem to napiecie tak spada?

  7. #7
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie

    Dokładnie tak jak mówisz napięcie spada poniżej 8V, ale aku był ładowany rano (tylko trochę ) A później troszkę kilometrów zrobiłem więc chyba powinien się podładować.
    była - Czarna 146 1.4 Boxer
    była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB

    jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html

    jest - Crosswagon Q4

  8. #8
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Hamburg, Niemcy
    Auto
    156 3.2 V6 GTA
    Postów
    168

    Domyślnie

    Witaj, w naszej 145 1.7 16v boxer temp po kliku minutach, kilometrach wedruje na 80 stopni i tak sie trzyma non-stop. W wężach układu chłodzenia powietrza żadnego być nie może. Odpowietrz układ. Moze masz akumulator ze zbyt małą mocą uderzeniową. W naszej jest 480Amperowy i pali dobrze - lekko. Nigdy nie zdarzyło nam się kręcić więcej niż 1 raz, a mamy ja od września.
    Ostatnio edytowane przez Zomeba ; 07-02-2009 o 21:49

  9. #9
    oran
    Gość

    Domyślnie

    A spróbuj jak Ci nie bedzie chcial zapalić kilka razy przekrecić zapłon tak aby pompka paliwa ciśnienia nabiła, ja tak mam, że mi nie chce zapalić jak postoi od ręki (męczy i męczy i dopiero zaskakuje), musze przekrecić z dwa 3 razy i poczekać aż sobie nabije ciśnienie. Może masz coś podobnego. Chociaż po dłuższym zastanowieniu to byś tak samo miał na zimnym więc... hmmm.

  10. #10
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie

    Problem w nie jest w tym że nie dostaje paliwa, po prostu jak przekręcam kluczyk to ma takie zwolnienie obrotów (jak zacięta kaseta w magnetofonie) ale zawsze odpali za pierwszym razem.

    A co do tego węża od chłodnicy może by go tak odkręcić i nalać bezpośrednio do niego płynu i od razu przykręcić??
    I jeszcze jedno jak ewentualnie odpowietrzyć układ chłodzenia, bo ktoś mi kiedyś powiedział że sam odpowietrza a nie wiem czy to prawda.
    Ostatnio edytowane przez Karol88 ; 08-02-2009 o 13:55
    była - Czarna 146 1.4 Boxer
    była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB

    jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html

    jest - Crosswagon Q4

Podobne wątki

  1. [146] Remont Boxera
    Utworzone przez PiotrasPoznan w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 13-09-2014, 11:47
  2. [145] Sprzęgło do boxera
    Utworzone przez ViruS w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-12-2007, 19:26
  3. Pytanie o boxera 1,7 16v
    Utworzone przez grabo_s w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-01-2006, 20:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory