jestem w szoku takie zaniedbanie <krzyczy> <patykiem>
KARYGODNE![]()
jestem w szoku takie zaniedbanie <krzyczy> <patykiem>
KARYGODNE![]()
[IMG][/IMG]Lubia chlyb ze tustym
![]()
latwiej usiac do kompa niz zajzec pod maske??? <komputerowiec> <killer>Napisał kaes
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Słuchajcie, a czy zbiorniczek powinien być wypełniony na maxa płynem? Bo nie widze na nim żadnej podziałki?
Życie z pasją!
145 1.9 TD
147 1.9 JTD 16V
Lancia Delta III 1.6 JTDM
Dokładnie. Musisz mieć płyn na środkowej podziałce
była - Czarna 146 1.4 Boxer
była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB
jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html
jest - Crosswagon Q4
Witam. Buczenie najczęściej jest wina zapowietrzającego się układu wspomagania, w moim przypadku buczenie było winą skorodowanej, nie szczelnej chłodniczki układu wspomagania znajdującej się nad lewym nadkolem (taka spiralna rurka), wymiana węży , chłodniczki, opasek zaciskowych, zalanie nowym olejem do skrzyni automatycznych bodajże SHELA i odpowietrzenie układu rozwiązało problem wszystko śmiga nawet przy maksymalnym skręcie nic nie buczy.
apropo pozbycia się starego płynu odepnij węże od chłodniczki(tej rurki spiralnej), wąż który idzie od spodu silnika skieruj ku dołowi, a w ten od zbiorniczka podstaw słoik niech cieknie, odpal auto i kręć kierownica do oporu lewo i prawo będzie bardzo głośno buczała pompa ale nic jej się nie stanie, poproś kogoś niech sprawdza czy jeszcze wycieka z węża czy już nie jeżeli przestanie to cały olej wyciekł. pozdro miłej pracy
Ostatnio edytowane przez mat3l ; 08-02-2009 o 18:03