Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: [145] Bx 1.4 1995r. Wspomaganie kierownicy

  1. #11
    ViP Maniak resoraków Avatar Rufik
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    wigry 3/AR166 1,4 tdi
    Postów
    822

    Domyślnie

    jestem w szoku takie zaniedbanie <krzyczy> <patykiem>
    KARYGODNE
    [IMG][/IMG]Lubia chlyb ze tustym

  2. #12
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaes
    Odświerzę swój post, żeby się pochwalić... Nie było już plynu w zbiorniczku, kupiłem, dolałem i jesk okej
    latwiej usiac do kompa niz zajzec pod maske??? <komputerowiec> <killer>
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    575

    Domyślnie

    Słuchajcie, a czy zbiorniczek powinien być wypełniony na maxa płynem? Bo nie widze na nim żadnej podziałki?
    Życie z pasją!
    145 1.9 TD
    147 1.9 JTD 16V
    Lancia Delta III 1.6 JTDM

  4. #14
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Stolica(nie mylić z wsią Warszawa)
    Auto
    146 1996r 1,4 BOXER + LPG
    Postów
    161

    Domyślnie

    Cytat Napisał Brzoza Zobacz post
    Słuchajcie, a czy zbiorniczek powinien być wypełniony na maxa płynem? Bo nie widze na nim żadnej podziałki?
    W moim BOXERKU 1,4 korek zbiorniczka wyposażony jest w miniaturowy plastikowy bagnet.

  5. #15
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie

    Dokładnie. Musisz mieć płyn na środkowej podziałce
    była - Czarna 146 1.4 Boxer
    była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB

    jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html

    jest - Crosswagon Q4

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    Witam. Buczenie najczęściej jest wina zapowietrzającego się układu wspomagania, w moim przypadku buczenie było winą skorodowanej, nie szczelnej chłodniczki układu wspomagania znajdującej się nad lewym nadkolem (taka spiralna rurka), wymiana węży , chłodniczki, opasek zaciskowych, zalanie nowym olejem do skrzyni automatycznych bodajże SHELA i odpowietrzenie układu rozwiązało problem wszystko śmiga nawet przy maksymalnym skręcie nic nie buczy.

    apropo pozbycia się starego płynu odepnij węże od chłodniczki(tej rurki spiralnej), wąż który idzie od spodu silnika skieruj ku dołowi, a w ten od zbiorniczka podstaw słoik niech cieknie, odpal auto i kręć kierownica do oporu lewo i prawo będzie bardzo głośno buczała pompa ale nic jej się nie stanie, poproś kogoś niech sprawdza czy jeszcze wycieka z węża czy już nie jeżeli przestanie to cały olej wyciekł. pozdro miłej pracy
    Ostatnio edytowane przez mat3l ; 08-02-2009 o 18:03

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Wspomaganie kierownicy,
    Utworzone przez mhumienny w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 27-11-2013, 07:30
  2. Wspomaganie kierownicy
    Utworzone przez Nareau w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-11-2013, 14:49
  3. Wspomaganie kierownicy
    Utworzone przez DyKy13 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-09-2013, 12:05
  4. wspomaganie kierownicy
    Utworzone przez grzegorz113 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-04-2011, 12:37
  5. [156] wspomaganie kierownicy
    Utworzone przez kamil_gdansk w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-02-2008, 20:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory