Witam. Mam problem ze swiatłami mijania, czytałem dużo na forum że często się ten problem zdarza, tylko z tą róznicą że u mnie raz działają a raz nie. Jakby gdzieś coś nie łączy, macie może jakieś podpowiedzi, gdzie??
Witam. Mam problem ze swiatłami mijania, czytałem dużo na forum że często się ten problem zdarza, tylko z tą róznicą że u mnie raz działają a raz nie. Jakby gdzieś coś nie łączy, macie może jakieś podpowiedzi, gdzie??
Zacznij od wtyczek i tak jedziesz do skrzynki z bezpiecznikami.
Zwarcie przewodów w tylnej klapie![]()
--------------------------------------------------
GARAŻ FORT MOKOTÓW Warszawa
--------------------------------------------------
Zapraszamy wieczorami i w weekendy
Najlepiej dzwonić po 18.
facebook: https://www.facebook.com/garazfm/
Paweł
pawel.kelpinski@gmail.com
tel. 600 513 727
Benek
ben2_21@tlen.pl
tel. 791 376 152
W tylnej kanapie? Od świateł mijania?
U mnie ostatnio zaczął występować ten sam problem... Światła raz działają, a raz nie. Ale jest to niezależne od wstrząsów, na postoju jak mi prawe światło gaśnie, to mogę zgasić mijania i znów załączyć. A wtedy czasem działają oba... Poza tym nie działa mi ustawianie reflektorów mam bi-xenony, silniczki pracują, ale zawsze ustawiają reflektor w te samo położenie... Te czujniki na wahaczach są podłączone.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
--------------------------------------------------
GARAŻ FORT MOKOTÓW Warszawa
--------------------------------------------------
Zapraszamy wieczorami i w weekendy
Najlepiej dzwonić po 18.
facebook: https://www.facebook.com/garazfm/
Paweł
pawel.kelpinski@gmail.com
tel. 600 513 727
Benek
ben2_21@tlen.pl
tel. 791 376 152
Jak ruszysz dźwigienką albo usiądzie trzech typa z tyłu to nic nie ruszają się ksenony??? Oczywiście sprawdź to w nocy pod ścianą .
ksenony się ruszają, ale zawsze ustalają swoje położenie w tej samej pozycji - na około 50%. Ja zdjąłem te dźwigienki z wahacza i ręcznie je ustawiałem:
1. Maksymalnie przód obciążony, a tył maksymalnie odciążony,
2. Maksymalnie przód odciążony, a tył maksymalnie obciążony.
W obu przypadkach światła ustawiają się tak samo.
Jak się nie mylę to pod odpięciu czujnika ksenony powinny spaść w dół. Tak samo w przypadku awarii. Ale może masz taki przypadek że zepsuły Ci się i zablokowały/zapamiętały położenie środkowe. Słyszałem taki jeden przypadek.