Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: Muli na jedynce w trybie Normal

  1. #11
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    tak zrozumiałem po tym co napisałeś w pierwszym poście ale może źle zrozumiałem

    nie wiem jak bardzo odczuwalne to jest u Ciebie , na zimno czuć u mnie momentami że slinik jest lekko zdławiony (pewnie dlatego że z gazem obchodze sie bardzo delikatnie poki wskazówka temp. sie nie ruszy) ale nie przeszkadza to w płynnosci jazdy. Świerze autko masz więc trzeba sie przyzwyczaić zreszta przy tym przebiegu to ono sie dopiero stabilizuje, w razie czego na diagnostyke do aso zawsze możesz podjechać
    Na zimnym silniku nie próbowałem Dynamica, ale prawdopodobnie będzie dobrze, zresztą jutro spróbuję. Problem na Normal jest największy rano podczas wyjeżdżania z podwórka, bo czasem nawet silnik jakby przerywał, ale może po prostu mało daję gazu, jednak tak czy tak nie powinno być takiego objawu we współczesnym samochodzie. No i nie zauważyłem tego podczas jazdy próbnej, ale może wtedy był ustawiony Dynamic - tego nie pamiętam. Nie pamiętam również, żeby zaraz po wyjeździe z salonu coś takiego występowało, ale być może uznałem, że trzeba do nowego samochodu się przyzwyczaić i dawałem więcej gazu. Ja już zamknę bramę po wyjeździe z podwórka, to kolejne ruszenie już jest bardziej płynne, ale cały czas trzeba pamiętać, żeby dać więcej gazu, co jest trochę denerwujące. Pojeżdżę jeszcze trochę, naleje lepszej benzyny i jak nie ustąpi, to jadę do ASO.

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    miałem to samo złe paliwo zatankowałem nawet przy odpalaniu miałem czkawkę i wywalał błąd wypadania zapłonu itp. Z miana stacji i jak ręka odjął

  3. #13
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    miałem to samo złe paliwo zatankowałem nawet przy odpalaniu miałem czkawkę i wywalał błąd wypadania zapłonu itp. Z miana stacji i jak ręka odjął
    Faktycznie, drugi bak zatankowałem gdzie indziej niż pierwszy i to chyba od tego momentu się zaczęło.
    Jaką benzynę tankujesz? 95 czy 98?

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    jeśli to faktycznie paliwo to zastosował bym jakiś markowy preparat do czyszczenia układu paliwowego/wtryskowego żeby to "coś" wypalić do końca i przepłukać wszystko . Chociaż z drugiej strony patrząc to przecież paliwo na normalu i na dynamiku jest to samo...

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Cytat Napisał Roman35 Zobacz post
    Faktycznie, drugi bak zatankowałem gdzie indziej niż pierwszy i to chyba od tego momentu się zaczęło.
    Jaką benzynę tankujesz? 95 czy 98?
    Ma Dziewczynka śmiga na LPG od tartarini a benzynę leje najzwyklejszą 95

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    na D podbija ECU troszke obroty przy zmianie moze przez to jest nie zauwazalne

  7. #17
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Powiedzcie, co może znaczyć termin "sterownik multiair"? Czy chodzi o ten sławetny aktywator MA? Wyczerpały im się w ASO wszystkie pomysły i za radą FAP chcą wziąć ten sterownik z innego samochodu i sprawdzić czy pomoże. Chociaż tyle, że sami przyznają, że ten efekt występuje, bo po wymianie akumulatora dziwnym trafem jest prawie OK, ale jaki to ma związek to nie wiem.

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    niech przeprowadza aktywacje sterownika m-air.
    Przy wymiane akum mogli zrobic małe zwarcie i sterownik air sie zresetował

  9. #19
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Nie, to chyba nie o to chodzi, bo przed wymianą akumulatora było tragicznie - nie dało się niemal ruszyć. Po wymianie akumulatora jest dużo lepiej. Gdybym nie wiedział, że coś było wcześniej nie tak, to bym uznał, że tak ma być.

  10. #20
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    niech przeprowadza aktywacje sterownika m-air.
    Przy wymiane akum mogli zrobic małe zwarcie i sterownik air sie zresetował
    a jak to się robi ? Chyba nie masz na myśli korekty rozproszenia siłownika uniair?

Podobne wątki

  1. Rzężenie przy przyśpieszaniu na jedynce
    Utworzone przez Arczi w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-09-2015, 18:22
  2. [159] Xenony w trybie awaryjnym?
    Utworzone przez Lisu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 22-08-2015, 00:32
  3. Szarpnięcie na jedynce i strzał w kolektor, 3.0 V6
    Utworzone przez Mankovich w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 31-05-2012, 09:15
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-02-2012, 19:20
  5. nie pali, selespeed na jedynce !!!!
    Utworzone przez jasiu87 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-04-2009, 20:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory