WItam...Alfa 159 JTDm 120KM
Słuchajcie mam problem wyłącza mi sie turbo podczas jazdy zero komunikatów lub gaśnie silnik między 2 a 3tys.obrotów? o co kaman mam już dość tego!!!!! Pomóżcie
WItam...Alfa 159 JTDm 120KM
Słuchajcie mam problem wyłącza mi sie turbo podczas jazdy zero komunikatów lub gaśnie silnik między 2 a 3tys.obrotów? o co kaman mam już dość tego!!!!! Pomóżcie
Skąd wiesz że to trubo?
A może to paliwo ? Nie ma paliwa nie ma turbo
Chociaż błędy z ecu zczytane?
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
nie ma żadnych błędów.....skąd wiem że to turbo? nie ciągnie wogóle gasze silnik odpalam i jest good więc co????
Co za lament.... a fura u mechanika była z tym problemem?
Masz już tego dość tzn ile już tak jeździsz i nic z tym nie zrobiłeś ?
_____________________________
Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019
Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017)
Aktualnie Maserati Ghibli S
BYłem u mechanika to pierd...coś o jakiś opiłkach nie wiem o co mu chodziło ostatnioo codziennie mi sie to robi każdy mądry tylko pod komputer chce podłączać a komputer to nic nie pokaże
_____________________________
Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019
Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017)
Aktualnie Maserati Ghibli S
No można tak jeździć i wyjeździć cały zbiornik paliwa!!!! Może ktoś miał coś takiego?! dlatego napisałem no pojade zobaczymy co kolejny wymyśli............Bocian ja z Aleksandrowa Łódzkiego
Takie przypadki są w miarę powtarzalne. Bez diagnostyki, logów z jazdy nikt ci nie pomoże. Będą tylko strzały bo twój opis jest zbyt ogólny.
I w cale nie musi być to problem z turbo.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Stawiam dobre piwo, że turbo jest sprawne i nic mu nie dolega. A to ECU "wyłącza" turbo lub tak niefortunnie steruje silnikiem, że jest wrażenie "wyłączenia turbo". Standardowo sprawdzanie gasnącego JTDm zaczyna się od trzech literek. EGR. Zaślepić i zobaczyć co się stanie. Kosztuje to jakieś 25-30 zł i 30 minut kręcenia śrubek (i przeklinania, jak się przekonałem ostatnio założenie zaślepki nie jest aż takie proste jak się nie ma wprawy w mechanikowaniu).
Ostatnio edytowane przez jahu ; 11-11-2014 o 11:53