Strona 25 z 46 PierwszyPierwszy ... 151617181920212223242526272829303132333435 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 453

Temat: [147] Dobór sportowego zawieszenia, felg, opon

  1. #241
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał largo Zobacz post
    Niestety w temacie kolegi Twardego wyczerpały się zapasy już jakiś czas temu.
    Jakby już nie miał to u mnie wciąż w garażu mam niemontowaną osłonę z ocynku.

  2. #242
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar largo
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 147 1,9 jTD 2004r 154 KM (fabr 115KM)
    Postów
    491

    Domyślnie

    Odezwę się na pw

  3. #243
    osiollekk91
    Gość

    Domyślnie

    Szukam sprezyn -30 albo -35 na tyl i nie moge znalezc ;/ albo sa cale komplety albo tylko na przod...

  4. #244
    counterox
    Gość

    Domyślnie

    Czy w alfie romeo 147 2.0 TS 2003 rok były standardowo czerwone sprężyny ? Wyglądają na progesywne ( gęste, potem rzadsze ).
    W sumie to chciałbym je sprzedać i nie wiem co to może być, czy standard, czy jakiś tjuning ?

  5. #245
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Hubertus01
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Kraków/Opatów
    Auto
    AR 147 JTDm 120PS, GSX-R 600 k7
    Postów
    18

    Domyślnie

    planuje obniżyć swoją alfe o 30mm, z racji tego że amortyzatory mam już na wykończeniu to zamierzam kupic sportowe amorki i sprężyny...co polecacie żeby też nie było za twardo. Kit z Vogtlanda jest ok? czy coś innego polecacie?

  6. #246
    Użytkownik Romeo Avatar czosnek1802
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zgorzelec
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.9TD Alfa Romeo 147 1.9jtdm 16v
    Postów
    1,252

    Domyślnie

    wez se najbardziej popularne eibachy -30... Tylko ze bedzie twardo.

  7. #247
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Camey
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa 156 V6
    Postów
    494

    Domyślnie

    Eibach -30mm twardy?? Jedynie springi ze Sportpacka/TI będą bardziej kanapowe choć nie wiem jak wygląda sprawa z Vogtlandem

  8. #248
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Jak wyżej eibach -30 to nie jest twardy zawias ;D

  9. #249
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Kup vogtlanda. Wychodzi rozsądniej cenowo.

  10. #250
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    NIENASZÓW
    Auto
    ALFA 147
    Postów
    17

    Domyślnie

    Posiadam zestaw vogtland .Zakupiony w tym roku . NIe ma porównania co do seri. NIe jet tak twardo a prowadzi sie mega , wiec ja polecam z wlasnego doświadczenia. Teraz mam ochote na gwint wiec moj zestawik bedzie na sprzedasz chętnych zapraszm na PW.

Podobne wątki

  1. [159] Podniesienie zawieszenia (z obniżonego sportowego do normalnego)
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-10-2015, 13:31
  2. Alfa 147 1.9 JTDm 16V bez sportowego zawieszenia
    Utworzone przez piotrwachnik w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-01-2013, 22:54
  3. zmiana zawieszenia ze sportowego na zwykłe
    Utworzone przez asterix w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 16:26
  4. Zmiana sportowego zawieszenia
    Utworzone przez Carlos 1979 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-06-2008, 14:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory