Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: kilka błędów prośba o pomoc 166/ 2.0 ts

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krisu
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    166
    Postów
    140

    Domyślnie kilka błędów prośba o pomoc 166/ 2.0 ts

    Witam

    kilka dni temu podłączyłem się do kompa celem resetu, po sprawdzeniu błędów mam coś takiego:
    P1653 - Przekaźnika wariatora faz rozrządu
    P0443 - Zawór odzysku par paliwa (EVAP)
    P1654 - Sterowanie kolektora modułowego (VIS)

    Przepływkę pomijam gdyż jest już nowa w drodze, zastanawia mnie jednak to co pisze w oknie po lewej stronie:

    Szczegóły błędu:
    Stan anomalii : zwarcie na mase
    temperatura wody : -30,4 st. C

    Po skasowaniu od razu te 3 pierwsze błędy wyskakują.... i przy każdym jest opis sugerujący zwarcie na mase...
    miał ktoś może coś podobnego?
    Jak się do tego zabrać?
    wklejam foto z błędami
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20141110_161702.jpg
Wyświetleń:	198
Rozmiar:	60.1 KB
ID:	150273  

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krisu
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    166
    Postów
    140

    Domyślnie

    może ktoś pomóc?

  3. #3
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie miałem nigdy TS`a ani takich błędów ale na logikę. Skoro wskazuje Ci temperaturę -30,4 (a tyle chyba nie ma) to wymieniaj czujnik.
    Odnośnie błędów pozostałych, jeżeli wymiana czujnika i przepływki nie pomoże (a może to mieć jakiś związek- choć nie wiem jaki) to szukasz. Znajdujesz te elementy o których mowa i sprawdzasz czy działają. Schemaciki w łapkę (eLearn) i jedziesz z koksem. Ot cała filozofia.

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    nowogrd
    Auto
    alfa romeo 166 2.0 TS+ lpg
    Postów
    320

    Domyślnie

    A ja z kolei borykam się z błędem p325 knock sensor/niskie napięcie-stan krytyczny. Przewody wn i świece nowe, cewki sprawne ,czujnik stukowy zmieniony a i tak po skasowaniu błędu powraca ten problem....gdzie dalej szukać,co robić?

    wysłano z domowego telefona

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krisu
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    166
    Postów
    140

    Domyślnie

    No ok taki mam zamiar jutro tylko prośba w zlokalizowaniu Przekaźnika wariatora faz rozrządu, gdzie go szukać ?

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krisu Zobacz post
    No ok taki mam zamiar jutro tylko prośba w zlokalizowaniu Przekaźnika wariatora faz rozrządu, gdzie go szukać ?
    Kolego, skoro masz te 4 błędy to przypuszczam, że brak jest zasilania (selenoid wariatora, zawór oparów i selenoid klap kolektora ssącego, przepływomierz są zasilane przez ten sam bezpiecznik), trzeba sprawdzić bezpieczniki
    nr 6 i 7 (15A) zlokalizowane na podszybiu.

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krisu
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    166
    Postów
    140

    Domyślnie

    Sprawdziłem dzisiaj bezpieczniki na podszybiu i o dziwo wszystko ok tylko ze jeden jest 10A a drugi 15A.
    Masz może gdzieś dokładniejszy opis tych przekaźników i bezpieczników na podszybiu?
    Jutro spróbuje poprzeglądać kable czy czasem gdzieś coś nie jest przytarte... tylko trochę jak szukanie igły w sianie ;/

  8. #8
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krisu Zobacz post
    Masz może gdzieś dokładniejszy opis tych przekaźników i bezpieczników na podszybiu?
    Instrukcja obsługi a połączenia elektryczne w eLearn. Np z chomika.

  9. #9
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krisu Zobacz post
    Sprawdziłem dzisiaj bezpieczniki na podszybiu i o dziwo wszystko ok tylko ze jeden jest 10A a drugi 15A.
    Masz może gdzieś dokładniejszy opis tych przekaźników i bezpieczników na podszybiu?
    Jutro spróbuje poprzeglądać kable czy czasem gdzieś coś nie jest przytarte... tylko trochę jak szukanie igły w sianie ;/
    Na wszystkich wtyczkach - selenoid wariatora, selenoid klap kolektora ssącego, selenoid zaworu oparów benzyny, przepływomierz, grzałka sondy lambda - po załączeniu zapłonu musi być 12V.
    Zlokalizuj wszystkie (są na silniku oprócz przepływki), weź próbnik żarówkowy i zbadaj czy mają 12V.
    Bezpieczniki należy zbadać w ten sam sposób - na oko nie zobaczysz.
    Rozmieszczenie przekaźników i bezpieczników jest w instrukcji obsługi, schematy tak jak wcześniej Kolega napisał trzeba ściągnąć i zainstalować.
    Moim zdaniem masz brak zasilania tych urządzeń.

Podobne wątki

  1. Prośba o pomoc w skasowaniu błędów - Bydgoszcz
    Utworzone przez radar007 w dziale Kujawsko-pomorskie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-05-2016, 14:30
  2. Prosze o pomoc kilka błędów
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-01-2016, 12:09
  3. Kilka problemów z moją GT 1.9 JTD-Prośba o POMOC
    Utworzone przez Perfumeria w dziale GT
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 08-08-2013, 20:05
  4. Kilka problemów prośba o pomoc.
    Utworzone przez Andrzej1815 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 29-11-2011, 14:10
  5. [156] kilka błędów prośba o pomoc
    Utworzone przez Pio84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-03-2011, 21:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory