Za 4 tys na pewno nie kupisz dobrej 166.
Za 4 tys na pewno nie kupisz dobrej 166.
Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
Była Vectra A 1993r 1.8 B+G
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Tą pierwszą masz parę postów wyżej już opisaną.
Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
Była Vectra A 1993r 1.8 B+G
Zazdrośnicy. Czemu marzenie?? Auto jest bardzo zadbane i do tego od osoby, która kupiła ją z przebiegiem 49 tysięcy . Przez 6 lat Alfa Zrobiła niecałe 50 tysięcy. Użytkowana tylko w lecie. Diagnosta też nie wierzył w przebieg, ale jak dokładnie zbadał auto to się przekonał. Gdyby licznik był cofany to by było widać po samochodzie. Poza tym to auto kolegi z pracy i wiem o aucie wszystko![]()
Niestety ale po alfie nigdy przebiegu pewny nie możesz być. A takich pewniaków to bylo juz sporoAle niech Ci służy jak najlepiej
Odnośnie automatów to z V6 były czterobiegowe ZF`y i sprawowały się świetnie. Znikoma awaryjność choć pamiętajmy że są to już często auta kilkunastoletnie z z kilkuset tysięcznymi przebiegami.
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 20-09-2014 o 09:53
PRZYPOMINAM, ŻE TEN TEMAT JEST W DZIALE TECHNICZNYM I ROZMAWIAMY TU O SPRAWACH TECHNICZNYCH ZWIĄZANYCH Z ZAKUPEM 166 (typowe usterki, miejsca korozji, co się psuje itp.)
NIE WKLEJAMY TU OGŁOSZEŃ. OD TEGO JEST DZIAŁ Kupić nie kupić, auta z ogłoszeń
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Witam. Ogladalem wczoraj 166-tke z 99 roku i jest sprawa... Auto bylo prysniete cienka warstwa lakieru oprocz dachu i pojawiac sie zaczyna korozja na nadkolach-blotnikach. Czy dopatrywac sie tutaj jakiejs niespodzianki?
Dd
Nie wiem jakim celem ktoś prysną samym lakierem i jak to zrobił. Nie słyszałem o tym żeby na starą powierzchnię kładło się sam lakier. Albo robisz kompleksowo (szlif, podkład, baza + lakier) albo wcale.
Zasada jest taka że ocynk nie rdzewieje i korozja tam nie miała prawa się pojawić. Chyba że z jakiś powodów ta warstwa ocynku uległa uszkodzeniu - dzwon. Ewentualnie jakieś partackie metody lakiernicze. Ponieważ nawet gdyby ktoś kładł nowy lakier (z estetyczno pedantycznych względów) to nie uszkodzi tej powłoki i nic nie będzie korodować. Moim zdaniem to koleś taką bajkę wymyślił.
Co oczywiście auta nie dyskwalifikuje bo za odpowiednią cenę moze być warte zakupu. Nie licz na to że znajdziesz 166 nie lakierowaną i bezwypadkową w każdym detalu. Tylko nie powinna rdzewieć![]()
To prawda. 166 nie rdzewieje na błotnikach!!!
Jedyne miejsce gdzie pojawia sie korozja to w egz z poczatkow produkcji-jak dowiodło nasze śledztwo- korozja pojawia sie na progach pod tylnymi drzwiami.
Może sie pojawic, ale nie musi i jeżeli juz jest to nie oznacza to , że auto jest po wypadku składane. ale błotniki to nie ma opcji.
Z drugiej strony skoro zainteresowała Cie zardzewiała 166 to pewnie jest to egzemplarz za 3 tyś pln. A takie lepiej omijac. a jeżeli to auto koles sprzedaje drożej to odpuść...
Pamiętaj , że nie ma tanich AR. To sa mity. Tanio to mozesz kupić zajeżdzone egz, a zadbane bezproblemowe modele swoje kosztuja...
Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 14-11-2014 o 06:34
[C
166 wystawiona jest 6400, a obejzalem ja bo to jedyna 2,5 v6 w swietokrzyskim. Egzeplarz jest krajowy z salonu w Lodzi. Do 2006 roku nie oszczedzano na nirj i faktury z serwisu sa porazajaceAuto jest naprawde zadbane wizualnie dopieszczone. Jedzie ladnie rowno, a ze bedzie trzeba dolozyc do niej to juz wiedzialem zanim obejzalem
Sluchajcie rdza jest na rantach czyli zalamaniach blotnikow a nadkoli... Kurde sam mam Lancie i byla puknieta w tyl a rdza progi zjafla a dupka jak nowa
Dd