Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: Dwa kłopociki

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 (88KW)120KM LPG OMVL DREAM XXII
    Postów
    347

    Domyślnie

    Gaz do regulacji miałem to samo.

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Nemiks
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    316

    Domyślnie

    U gazownika bylem dzis regulowalem wiec jutro napisze czy pomogla nowa mapa a co do stukow bylem na atacji gdzie gosciu sie bardziej przyjrzal tym nietypowym stukom i powiedzial ze to drazek kierowniczy badz moze byc to listwa przekladni kierownicy co wy na takie cos ??

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Mińsk Mazowiecki
    Auto
    -była: Alfa 156 1.8ts , Alfa 147 1.9jtd, jest: Seat Leon 1.9TDI 210hp, Alfa 147 1.9 16v
    Postów
    204

    Domyślnie

    jedź do innego diagnostyka skoro ten obstawia albo to albo tamto. W ten sposób możesz połowę Alfy wymienić i dalej będzie stukać. Zazwyczaj strzelają tuleje,wahacze.

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Nemiks
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    316

    Domyślnie

    Ale wahacze mialem wymieniane z reszta jak wiekszosc zawieszenia i sprawdzla i powiedzial ze wlasnie nic nie ma luzow procz tego drazka kieerwoniczego albo tej listwy przekladni ale tego nie mial jak juz dokladnie sprawdzic

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Mińsk Mazowiecki
    Auto
    -była: Alfa 156 1.8ts , Alfa 147 1.9jtd, jest: Seat Leon 1.9TDI 210hp, Alfa 147 1.9 16v
    Postów
    204

    Domyślnie

    tak czy siak wymień drążki-i tak musisz to zrobić a nóż może ustanie.

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Nemiks
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    316

    Domyślnie

    drazek tylko jedne bo drugi jest ok

    A mam pytanko Panowie powiedzcie mi czy wiecei ile kosztuje nowa listwa przekladni kierwoniczej badz jej regeneracja i czy znacie kogos robiacego takie cos ?
    Ostatnio edytowane przez Nemiks ; 17-11-2014 o 22:03

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Nemiks
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    316

    Domyślnie

    Co do odpalania to jak wgrał nową mape gazu to odpala jak ta lala pomoglo od razu

  8. #18
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Cytat Napisał Nemiks Zobacz post
    drazek tylko jedne bo drugi jest ok

    A mam pytanko Panowie powiedzcie mi czy wiecei ile kosztuje nowa listwa przekladni kierwoniczej badz jej regeneracja i czy znacie kogos robiacego takie cos ?

    Brachol robił do mazdy w Łodzi ponoć znany i dobry warsztat nie znam nazwy.

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Maglownice.pl?

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Nemiks
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    316

    Domyślnie

    Wracając do teamtu drążka ... niestety kilka tyg w nocy i deszu przysadziłem w dziure dość mocno myślałem, że nic się nie stało jednak dzis przy wymiananiu górnych wahaczy okazalo się, że drążek kierowiniczy, który ma max pol roku ma luzy ... ;/ około 1 mm w przód i tył wg to nic ale mechanik powiedział, że do wymiany skoro na drugim nie ma nic ... a i jeszcze jedno w drązku maglownicy (to do czego sie przykręca drązek) była woda ... minimalnie ale jednak ... nie wiem skąd prawdopodbnie osłonka słabo chwyciła na drązku i w tej sparze wpadała woda ;/




    Ale wracając do pytanie mam takie zółte coś(plastikowa podkładka ?) na drązku, który kupiłem ... bo na oryginale tego nie było ani na inny drązku a na tym co kupiłęm teraz jest. i w które miejsce to ma przyjsc ?

    Z resztą na zdj. widać taka porowatą powierzchnie na drązku maglownicy ... też rdza ale jutro już jej nie będzie :p i to co brązowo-rudawe na zdj, to rdza z woda ... ;/

    a kolejne pytanie czy wahacz ma być tak blisko sprężyny ?

    PRAWY

    LEWY

    Na filmie niestety mało widać ;/ ale słychać minimalne luzy i czy to aż tak źle ?

    https://youtu.be/nyfGinFscs0

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory