Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Gtv swap 3.0 czy fabryka

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    No raczej

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    159 1.9 8v
    Postów
    41

    Domyślnie

    Mnie bardziej zależy na dźwięku silnika v6 niż na osiągach których i tak nie mam gdzie wykorzystać (co prawda na tor kielce mam 6km

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Z finansowego punktu widzenia jest to bez sensu. Koledzy wyżej już wyczerpali temat
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mattman
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    E0 ROSSO
    Postów
    557

    Domyślnie

    Waham się, caly czas z tym doładowaniem...

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Jak chcesz żeby Ci dmuchało to kup sobie 2.0 V6 TB i ją podkręć np u @sdero . I tyle w temacie, wszelkiego rodzaju SWAPY, dodawanie szuszary to bezsens. Ale to tylko moje zdanie.
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  6. #16
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    Obawiam się że sedro nie robił jeszcze żadnego turbo busso. Druga sprawa że to silnik mega niewdzięczny dla tuningu (wg. mnie oczywiście bo zaraz mnie tu zlinczują). Największym problemem jest sterownik silnika ponieważ jest archaiczny i pamięta czasy pierwszych Egipcjan. Dlatego jak mówimy o jakiś wirusach do Busso TB to bez poważnej ingerencji w elektronikę auta (zewnętrzny komputer) to walka z wiatrakami.
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mattman
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    E0 ROSSO
    Postów
    557

    Domyślnie

    Wszystko się da ;-) kwestia złotówek.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie

    Tomasz Twardowski dołożył kompresor do swojej 3.0 V6, nie pamiętam ile tam ma mocy, nie chcę palnąć, ale pamiętam, że baaaardzo dużo ;)

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    159 1.9 8v
    Postów
    41

    Domyślnie

    Nie chce powielać tematu bo może już na forum było ale dlaczego 2,0 V6 TB sa tak odradzane i mogę się posłużyć o stwierdzenie nielubiane przez użytkowników. Wystarczy zerknąć na oferty sprzedaży ich ceny są niższe od TS-ów. Faktycznie trzeba bać się tych silników?

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Dlatego, że części są drogie i mało dostępne. Przede wszystkim dlatego. Np przepływomierz nowy jest praktycznie nieosiągalny.
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

Podobne wątki

  1. Czarna 156 fabryka Pepsi Cola
    Utworzone przez lesio146 w dziale Mazowieckie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-01-2014, 19:48
  2. [159] Czy fabryka przewidziała punkty mocowań relingów dachowych?
    Utworzone przez damian gdynia w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-10-2010, 12:54
  3. Fabryka Alfa Romeo z góry
    Utworzone przez fiergloo w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 31-03-2008, 07:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory