Jak jest wszystko ok to zaworek dodatkowy jest nie potrzebny, sprawdź pompę czy nie cieknie i wtryski czy nie leją, przelewy czy są szczelne. Zdejmij pokrywę silnika i zobacz czy z pod wtrysków nie wychodzi "smoła".
Jak jest wszystko ok to zaworek dodatkowy jest nie potrzebny, sprawdź pompę czy nie cieknie i wtryski czy nie leją, przelewy czy są szczelne. Zdejmij pokrywę silnika i zobacz czy z pod wtrysków nie wychodzi "smoła".
Temat się troszkę zestarzał, ale żeby nie zakładać nowego:
Pacjentka: 147JTDm 150KM
Objawy:
Od dnia zakupu rozruch na zimnym był inny niż na rozgrzanym silniku - trzeba dłużej trzymać kluczyk.
Dziś delikatnie zbladłem. Temperatura zewn -6stC, a Ala kręci, liczniki mrugają i wreszcie odpaliła.
Po rozgrzaniu - no problem. Pali od strzału.
Diagnoza:
Celuję w akumulator, choć nie mam żadnych hitów z włączającym się samoczynnie radiem itp.
Dobrze celuję ?
Proszę o porady.
Na dodatek, po nocy na zaciągniętym ręcznym okazało się że coś mi trzyma dooopsko
Przód, tył, przód, delikatnie...no i puściło. Uffff.
Nie wiem, czy linki, czy klocki, ale dziś parkowanie tylko na biegu.
Jeśli liczniki mrugają to rozładowany aku. Albo zużyty.