Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Problem z połączeniem się z ECU Fiat ecu scan.

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Postów
    54

    Domyślnie Problem z połączeniem się z ECU Fiat ecu scan.

    Witam wszystkich serdecznie mam problem z połączeniem się z Ecu w alfie 156 1.9 poprzez FiatEcusCAN. Posiadam kabel "niebieski" bez mozliwosci przełączania do alfy fiata vw... po zainstalowaniu programu ustawieniu com1 w menadzeze i programie jest problem z polaczeniem z Ecu w Alfie. Zgubilem plyte ze sterownikami i teraz niewiem co zrobic. Komuter wykryl kabel niema problemu ale mimo to niechce się połączyć. Na poprzednim laptopie niebylo problemu natomiast na nowym bez plyty jest problem. Szukalem rozwiązań, lecz niestety niedało rady prosze o podpowiedź.

  2. #2
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Jaki masz OS? Na win7 nie trzeba sterowników, z tego co pamiętam na XP również nie były potrzebne.
    Ważne, abyś ustawił w FES-ie taki sam port COM (wcale nie musi to być 1) jaki widnieje w menedżerze urządzeń w systemie oraz ustawienie prędkości interfejsu. Jeśli to nie pomoże, możesz pobawić się w przestawianie czasu opóźnienia (latency).
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Postów
    54

    Domyślnie

    Dziekuje za podpowiedź, na laptopie mam windowsa xp, niby wyszukał kabel sam i go zainstalował błędów w menedżeże nie pokazuje, porty ustawiłem taki sam w Fesie w ustawieniach w lapku, ale cały czas jest problem z połączeniem z com w aucie. Zainstalowanego mam FESa 3.5.0 z loaderem niby pełna wersja z polskimi komendami. Program uruchamia się bez problemu, podczas testu wychodzi niby wszystko ok ale niechce sie za Chiny połączyc.

  4. #4
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    a159 2,4 SW QT
    Postów
    1,686

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawlitoooo Zobacz post
    Witam wszystkich serdecznie mam problem z połączeniem się z Ecu w alfie 156 1.9 poprzez FiatEcusCAN. Posiadam kabel "niebieski" bez mozliwosci przełączania do alfy fiata vw... po zainstalowaniu programu ustawieniu com1 w menadzeze i programie jest problem z polaczeniem z Ecu w Alfie. Zgubilem plyte ze sterownikami i teraz niewiem co zrobic. Komuter wykryl kabel niema problemu ale mimo to niechce się połączyć. Na poprzednim laptopie niebylo problemu natomiast na nowym bez plyty jest problem. Szukalem rozwiązań, lecz niestety niedało rady prosze o podpowiedź.
    pobierz najnowsze sterowniki wersja 2.12.00 stąd:

    http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm

    pobierz instrukcję z w pdf (Download Multiecuscan user guide) :
    http://www.multiecuscan.net/HowToUse.aspx


    ustaw sterownik zgodnie z instrukcją strona od 2 do 5 (kabel Vag KKL)

    i powinien działać

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Postów
    54

    Domyślnie

    Do kolegi Alf-a 147 dziękuje Ci bardzo serdecznie za pomoc, gdybyś mieszkał w Pruszkowie to już byśmy pili piwko. Zrobiłem jak napisałeś i po problemie. Bardzo ładnie się łączy z autkiem. A czy wiesz może gdzie szukać parametrów jakie powinny być prawidłowe podczas odczytu w moim aucie? alfa 156 1.9 jtd 105km 8v. Chodzi mi o to ze mam bardzo duzy problem z odpalaniem jak temperatura spadnie poniżej zera stopni. Błędy jakie mi pokazał komputer to jedynie przepływka. Chodzi mi sprawdzenie ciśnienia jakie powinno byc prawidlowe przed odpaleniem i podczas odpalania. Jedyne co mi pokazało przed pierwszym odpaleniem to jakies 400Bar chyba w opcji "oczekiwane cisnienie". Walcze z tym odpalaniem od 3 lat i niewiem co to moze byc. Trzeba krecic i krecic i krecic i dopiero zalapie pod warunkiem ze akumulator wytrzyma. a jak temperatura wejdzie na 0 lub +1 to dopala praktycznie bez większych problemów.

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    a159 2,4 SW QT
    Postów
    1,686

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawlitoooo Zobacz post
    Do kolegi Alf-a 147 dziękuje Ci bardzo serdecznie za pomoc, gdybyś mieszkał w Pruszkowie to już byśmy pili piwko. Zrobiłem jak napisałeś i po problemie. Bardzo ładnie się łączy z autkiem. A czy wiesz może gdzie szukać parametrów jakie powinny być prawidłowe podczas odczytu w moim aucie? alfa 156 1.9 jtd 105km 8v. Chodzi mi o to ze mam bardzo duzy problem z odpalaniem jak temperatura spadnie poniżej zera stopni. Błędy jakie mi pokazał komputer to jedynie przepływka. Chodzi mi sprawdzenie ciśnienia jakie powinno byc prawidlowe przed odpaleniem i podczas odpalania. Jedyne co mi pokazało przed pierwszym odpaleniem to jakies 400Bar chyba w opcji "oczekiwane cisnienie". Walcze z tym odpalaniem od 3 lat i niewiem co to moze byc. Trzeba krecic i krecic i krecic i dopiero zalapie pod warunkiem ze akumulator wytrzyma. a jak temperatura wejdzie na 0 lub +1 to dopala praktycznie bez większych problemów.
    Jeśli chodzi o piwko to jest taka propozycja w mojej sygnaturze,

    a jeśli chodzi o odpalanie, jak stan świec żarowych, korekty wtrysków (powinny się mieścić pomiędzy +-1), przepływkę sprawdzić - wyczyścić - zamienić z inną, ciśnienie oczekiwane ma się pokrywać z mierzonym (rzeczywistym), stan kolektora dolotowego i jego szczelność, EGR, czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i pewnie by trzeba wymieniać dużo rzeczy które mogą mieć wpływ trzeba szukać i eliminować po kolei -

    jest masa tematów o takiej przypadłości:

    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...m_silniku.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...ece_dobre.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...lfa_156_a.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/gt/1..._1_9_jtdm.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...ie_odpala.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...zimnym_si.html
    Ostatnio edytowane przez alf-a147 ; 04-12-2014 o 21:35

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    kolega w cf2 korekt nie sprawdzi.
    Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 04-12-2014 o 23:26

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

Podobne wątki

  1. Interfejs VAG KKL + FIAT ECU SCAN ...Problem
    Utworzone przez 1mmaattii w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 07-10-2015, 15:39
  2. Fiat Ecu Scan problem z komunikacją JTD
    Utworzone przez Donamigos166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-04-2015, 13:00
  3. OBD FIAT ECU SCAN - PROBLEM z połączniem z AIRBAG
    Utworzone przez andru w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 15-08-2012, 20:50
  4. Problem z Fiat Scan
    Utworzone przez Seba-S91 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-11-2011, 22:01
  5. Fiat Ecu Scan 2.6
    Utworzone przez Arturp w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-12-2010, 20:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory