Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Bulgotanie pod deską rozdzielczą

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar flyberry.pl
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Alfa Romeo 155 94` 1.7 TS 8v, Alfa Romeo 164 94` 3.0 V6 24V Q4
    Postów
    92

    Domyślnie

    Żeby nie zakładać nowego tematu napisze tutaj

    Mam dokładnie taki sam problem bulgocze mi pod deską rozdzielczą - problem się pojawił po zmianie nagrzewnicy na nową ok 1 rok temu, niby wszystko było zrobione dobrze w włącznie z odpowietrzeniem - tyko u mnie wszystko poza bulgotaniem jest ok tzn silnik pracuje i zapala dobrze na 1000% uszczelka pod głowica jest ok. Czy możliwe że jednak źle odpowietrzyli układ, nagrzewnice odpowietrza się osobno??? może źle coś podłączyli???Dodam że raz bulgocze a innym razem nie!!!???

  2. #12
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    145 1.8 TS MY99
    Postów
    141

    Domyślnie

    Żeby odpowietrzyć nagrzewnice, trzeba ustawić ogrzewanie na maksimum. I tyle. Jeśli jest płyn to sprawny układ sam się odpowietrza, poza chłodnicą na końcu której jest plastkiowy zawór do odpowietrzania (w TS 16V).

  3. #13
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    A po co ogrzewanie na max? Nagrzewnica i tak ciągle jest zalana i w obiegu. To klapy sterują ciepłym. Chyba dajesz ciepłe tylko po to żeby zobaczyć kiedy i jak grzeje.

  4. #14
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    A po co ogrzewanie na max? Nagrzewnica i tak ciągle jest zalana i w obiegu. To klapy sterują ciepłym. Chyba dajesz ciepłe tylko po to żeby zobaczyć kiedy i jak grzeje.
    Nagrzewnica ma zawór zamknięcia i żeby odpowietrzyć musi być otwarta na maksa

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #15
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Kurde nie zauważyłem że to w 145. Tam faktycznie może być tak.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar marek145
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Pniewy
    Auto
    AR 145 1,6 Boxer
    Postów
    33

    Domyślnie

    Podłącze sie do tematu .
    Mam alfe romeo 145 z silnikiem Boxera.Mi sie pojawił ten problem(z bulgotaniem lub grzechotaniem w okolicy nagrzewnicy) po wymianie termostatu i płynu chłodniczego.Płynu mi nie ubywa temperature trzyma tak ok 82 85 stopni.Przy nagrzewnicy sucho.Układ odpowietrzony

Podobne wątki

  1. [MiTo] Problem z deską rozdzielczą
    Utworzone przez jim w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-03-2015, 11:48
  2. [146] Przekaźniki pod deską rozdzielczą
    Utworzone przez czupi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-02-2014, 09:06
  3. Klekot pod deską rozdzielczą.
    Utworzone przez w0cinu w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-11-2013, 10:20
  4. [146] Cykające przekaźniki pod deską rozdzielczą
    Utworzone przez dymek1000 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-10-2011, 19:12
  5. [146] Problem ze światłem i deską rozdzielczą
    Utworzone przez Jacke w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-02-2010, 02:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory