Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: V6 24v -strumiennica problem.

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    Ile płaciłeś za całość wliczając robote i materiał, chciał bym miec jakies porówannie bo u mnie szykuje się raczej coś pośrednio między 2- 2.5 tys
    2500 w tym gratis zrobili łącznik "portek" + wejście na lambdę (jak się okazało po modyfikacji speców z Krakowa, były w słabym stanie) + łącznik elastyczny.
    Generalnie panuje opinia, że są drodzy, ale za tą wysoką cenę dostajesz naprawdę dobrą jakość usługi.

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    I jak z autem, dziwięk przy niskich/wysokich obrotach ??? spalanko chyba się nie zmieniło ???
    seria to to nie jest dodatkowo ciężko mi oceniać, bo wcześniej miałem też nie seryjny tłumik ale oczywiście jest trochę głośniej, chociaż ja nie zwracam zupełnie na to uwagi (a nie mam radia, także słychać u mnie wszystko)

    ---------- Post dodany o godzinie 15:34 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 15:28 ----------

    aha i jeszcze jedno - zamiennik katalizatora ma normę euro3 - więc nie ma problemu na przeglądzie.

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar wojsaw
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Kołbaskowo/Szczecin
    Auto
    AR 166 3.0 V6
    Postów
    205

    Thumbs up

    Cytat Napisał andro34 Zobacz post
    witam!!! (jest post na ten temat tylko nie wiem w którym dziale)
    mnie już niebawem czeka taka operacja,bo strasznie grzechocze katalizator.sonda w mojej jest przed katalizatorem,więc powinno być ok.

    najlepszym rozwiązaniem będzie wstawienie w jego miejsce przelotowego tłumika w kształcie katalizatora (montowałem w kilku autach coś takiego).
    można kupić takie tłumiki za ok 60zł.
    wydech nie jest głośniejszy a silnik lepiej oddycha.

    wstawiania rurek zamiast i wybijania bebechów kata nie polecam,obie opcje powodują nieprzyjemne metaliczne buczenie.

    pozdrawiam!!!
    Zgadzam się w 100% takie tłumiki w obudowie katalizatora są najlepsze strumienice są dla pancerwagonów .Strumienica powoduje szybszy przepływ spalin do kolejnych tłumików w pancerwagonach są one prawie puste i spaliny wylatują z hukiem. W naszych Cudach są one bardzo dobrze wygłuszone dlatego nie radzą sobie z wydalaniem takiej dużej ilości spalin. Wystarczy popukać w końcowy tłumik passata lub golfa i porównać z dźwiękiem końcowego w naszych ALFACH. Wiem ponieważ pracuję w firmie sprzedającej układy wydechowe.

  3. #13
    bmw535i89
    Gość

    Domyślnie

    A ja sie troche wkurzylem bo po wydlubaniu kata (byl rozsypany) pojawily sie jakies dziwne przydzwieki metaliczne przy mocnym dodaniu gazu i najczesciej przy 3tys obr. Zauwazylem tez ze przy ruszaniu z szarpnieciem (bez duzej ilosci gazu) i na wybojach odzywa sie ten przydzwiek Shocked W zwiazku z tym wywalilem zupelnie kata wstawilem tlumik przelotowy w warsztacie na harfowej (ich wlasny wyrob) oraz wywalilem tylny tlumik bo cos w srodku brzeczalo i wstawilem ASMETA. No i co z tylu cos tam sobie buczy delikatnie taki troche zbasowany dzwiek ale delikatnie wiec ogolnie moze byc ale metaliczne przydzwieki sa nadal tylko w mniejszym stopniu Shocked

    Macie pomysly co to kurdelebele jest? Rolling Eyes

  4. #14
    Bolo1990
    Gość

    Domyślnie

    Strumienica ,nie dymi ,nie muli ,nie ma metlicznego dzwieku trzeba tylko umiec dobrac i zamontowac odpowiednia( nie za 50 zl w obudowie katalizatora od Super Sprzedawcy z alledrogo) proponuje skorzystac z firmy
    Michael Tuning System jest naprawde firma ktora zna sie na zeczy. Ja mam od nich strumienice szczelinowa. Wykonanie i pomoc w doborze jest na ocene celujaca. Jednak zeby uzyskac odpowiednie efekty trzeba niestety z czasem ale najlepiej od razu zmienic uklad dolotowy jest to podstawa przy strumienicy. Same zamontowanie strumienicy moze dac mierne efekty bo powietrze bedzie chcialo szybciej wylatywac ale nie bedzie mialo z kad go ciagnac. Ja mam 2.0 TS strumienice szczelinowa sr. 50 cm (do silnikow 2L) i wyzucony orginalny dolot do filtra powietrza od TS i wstawiona rure dolotowa od 2,5 V6. Efekt autko ma fajny poglos boxera po wcisnieciu gazu do konca, lepiej zbiera sie od nizszych obrotow, cichutki ale gdy sie wkreci na obr potrafi rasowo rozedrzec morde . Wydech koncowy mam seryjny.
    Powodzenia w modyfikacjach

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  4. Strumiennica
    Utworzone przez michal87tg w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-04-2009, 05:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory