Mój przekłamuje maksymalnie o 0.1 litra
Zazwyczaj do pomiaru spalania bierze się pod uwagę parametry takie jak;
- masa przepływu powietrza - sprawdzenie przepływki, dolotu. Dodatkowo sprawdzenie czy nie ma nieszczelności, nie łapie lewego powietrza itd.
- czas otwarcia wtryskiwaczy - tutaj pewnie komp bierze też pod uwagę korekty wtryskiwaczy itd.
- ciśnienie paliwa
to są główne parametry, dochodzą do tego jeszcze temperatury powietrza, paliwa itd.
sprawdzenie przepływki w FESie; zaznaczasz opcję 'oczekiwana masa powietrza' oraz 'zmierzona masa powietrza' i logujesz podczas normalnej dynamcznej jazdy.
sprawdzenie wtryskiwaczy ; korekty w FESie oraz dodatkowo próba przelewowa- opis w dziale zrób to sam
sprawdzenie ciśniania paliwa ; to samo co w przypadku przepływomierza - zaznaczamy w FESie opcje 'oczekiwane ciśnienie paliwa' i 'zmierzone ciśnienie paliwa', logujemy i oglądamy wykres czy się pokrywa.
Od tego zacznij, popatrz też za dziurami w dolocie itd. Próba przelewowa to max pół godzinki- pierwszym razem trochę dłużej ze względu na strach przy ściąganiu wężyków z przelewu.
Standardowo, czy są klapy, jeśli metalowy kolektor to czy zostały zaspawane otwory i nie ma nieszczelności, kiedy wymieniany filtr powietrza, w jakim stanie jest rura łącząca obudowę filtra/przepływomierz z turbosprężarką.
Pozdr.