Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Temat: 2.5v6 i mycie silnika i problemy

  1. #21
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał loloplay Zobacz post
    wracając do tematu. W końcu miałem wolny weekend co by zajrzeć pod maskę. Powalczyłem trochę z cewkami. podmieniłem na inne. Efektów zero, tak jak ledwo co chodziła na benzynie tak dalej chodzi jakby chciała a nie mogła..
    Uszkodzony przepływomierz.

  2. #22
    Użytkownik Embrion Avatar loloplay
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    Alfa Romeo 159 Lusso 1.9 JTDM
    Postów
    22

    Domyślnie

    Dziś wymieniłem przepływke i nic nie pomogło. Komp nie pokazuje błędów. Czy sondy mogą mieć na to wpływ?

  3. #23
    Użytkownik Embrion Avatar loloplay
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    Alfa Romeo 159 Lusso 1.9 JTDM
    Postów
    22

    Domyślnie

    Odkurzę trochę temat. Po kolejnej konsultacji i meechanikami wniosek jest taki, że katalizatory się zapchały. Z tego co się orientowałem to są 3. Dwa na kolektorach wydechowych i jeden za nimi. Czy można je podmienić z katami z wersji 2.5v6 190KM? Czy jest jakiś inny sposób żeby je ominąć/usunąć?

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Litrowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wawa, Brodnica,Uć górna
    Auto
    156 3.0 v6 Q-DISTINCTIVE sw 04r LUCI DI BOSCO
    Postów
    346

    Domyślnie

    jak maszc f3 to są 4 a nie 3 katy, tak mozna podmienic bezproblemowo kolektory na te bez katów
    Moja cwaniara BY LITROWY 3.0v6SW QTRONIC http://www.youtube.com/watch?v=hJHuK...ature=youtu.be
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/70296-litrowe_ar156sw_2_5v6_q.html

  5. #25
    Użytkownik Embrion Avatar loloplay
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    Alfa Romeo 159 Lusso 1.9 JTDM
    Postów
    22

    Domyślnie

    To dobra wiadomość że można, tylko czy wymiarowo będą pasować? Nie sa mniejsze od tych z katami? Chodzi o długość

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Auto
    signiore Giuseppe Busso
    Postów
    744

    Domyślnie

    Osobiście szukałbym problemu w prądzie. Pytanie, wcześniej też żle pokazywał stan paliwa? Jeśli było OK, to istnieje prawdopodobieństwo, że jest gdzieś zwarcie i stąd problemy, ew. ma gdzieś przebicie do masy. Nie wierzę, że mogłyby być katalizatory zapchane, bo raczej chodziłby identycznie na gazie i benzynie, a tu widać , że na gazie jest lepiej.
    Jak test ze zdejmowaniem cewek ?

  7. #27
    Użytkownik Embrion Avatar loloplay
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    Alfa Romeo 159 Lusso 1.9 JTDM
    Postów
    22

    Domyślnie

    Też mam wątpliwości co do katów, przed myciem było ok i nagle by siadły? Jedno jeszcze co zaobserwowałem odrazu po umyciu i odpaleniu to to, że gdy silnik sie rozgrzał to kolektor wydechowy zrobił sie cały czerwony od temperatury.

    Cewki podminiałem wszystkie, różne kombinacje, świece tak samo i nic ciągle ten sam efekt, co przepływka też wymieniona.

    Auto na niskich obrotach na benzynie jeździ normalnie, dopiero jak wcisnę mocniej gaz, obroty pójdą w górę to silnik się dławi i traci moc.

    Też mam wątpliwości co do katów, przed myciem było ok i nagle by siadły? Jedno jeszcze co zaobserwowałem odrazu po umyciu i odpaleniu to to, że gdy silnik sie rozgrzał to kolektor wydechowy zrobił sie cały czerwony od temperatury.

    Cewki podminiałem wszystkie, różne kombinacje, świece tak samo i nic ciągle ten sam efekt, co przepływka też wymieniona.

    Auto na niskich obrotach na benzynie jeździ normalnie, dopiero jak wcisnę mocniej gaz, obroty pójdą w górę to silnik się dławi i traci moc.

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    czytam czytam działało wszystko przed oki sam zrobiłeś to a masz dalej problem ( ja kupiłem alfe z takim problemem 4lata już dłubanki i nie jedzie ) nawet silnik wymieniałem .......

    miałem podobny problem wymieniłem listwę wtryskiwaczy od PB i ustało choć dalej nie jedzie od 5.7tyś ale lepiej jest niź bylo

    to mo problem na 2.5 https://www.youtube.com/watch?v=Oz8r4jHkfZY tu wymieniłem wszystko cewki pompa paliwa świece przepływkę sonde lambda instalacje od cewek i nie wiem jeszcze co

    myślałem ze mam dupny silnik wymieniłem na 3.0 a tu padaczka

    też nie jedzie https://www.youtube.com/watch?v=nBLARSb4n6E i wymieniłem kompa ECU

    co mi zostało to czujniki stukowe i położenia wału. choć nie wiem Pracy nie miara jest przy stukowych

    ty spróbuj kostki od tych czujników wyczyścić , ewentualnie podmianka wtrysków od PB
    V6 są powody do mruczenia
    156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
    156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
    156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v

  9. #29
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 KM
    Postów
    236

    Domyślnie

    A z wydecham wszystko ok ? Tak troszkę z innej beczki


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Auto
    signiore Giuseppe Busso
    Postów
    744

    Domyślnie

    Cytat Napisał loloplay Zobacz post
    Też mam wątpliwości co do katów, przed myciem było ok i nagle by siadły? Jedno jeszcze co zaobserwowałem odrazu po umyciu i odpaleniu to to, że gdy silnik sie rozgrzał to kolektor wydechowy zrobił sie cały czerwony od temperatury.

    Cewki podminiałem wszystkie, różne kombinacje, świece tak samo i nic ciągle ten sam efekt, co przepływka też wymieniona.

    Auto na niskich obrotach na benzynie jeździ normalnie, dopiero jak wcisnę mocniej gaz, obroty pójdą w górę to silnik się dławi i traci moc.

    Też mam wątpliwości co do katów, przed myciem było ok i nagle by siadły? Jedno jeszcze co zaobserwowałem odrazu po umyciu i odpaleniu to to, że gdy silnik sie rozgrzał to kolektor wydechowy zrobił sie cały czerwony od temperatury.

    Cewki podminiałem wszystkie, różne kombinacje, świece tak samo i nic ciągle ten sam efekt, co przepływka też wymieniona.

    Auto na niskich obrotach na benzynie jeździ normalnie, dopiero jak wcisnę mocniej gaz, obroty pójdą w górę to silnik się dławi i traci moc.
    Czerwony kolektor - za uboga mieszanka, tzn za mało paliwa dostaje w stosunku do powietrza stąd podwyższona temp. spalin. To by też tłumaczyło, że nie chce się wkręcać na obroty, bo nie dostaje paliwa... Pytanie czemu nie dostaje, zastanawia też to, że na gazie jest lepiej. Obstawiałbym mimo wszystko na problemy elektryczne, zrobiłbym jeszcze próbę z odłączeniem zasilania ze sterowania LPG, i zobaczyć czy wtedy na benzynie chodzi lepiej ? Bezwzględnie przedmuch sprężonym powietrzem (suchym) wszystkich kostek, złączy ew. nagrzewanie suszarką do włosów, trzeba wyeliminować wilgoć i dalej szukać.

Podobne wątki

  1. [164] Mycie silnika...
    Utworzone przez Xofer w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 20:38
  2. Mycie silnika - V6
    Utworzone przez ExO w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-07-2011, 17:59
  3. Mycie silnika
    Utworzone przez Dareczek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-04-2010, 16:07
  4. [146] mycie silnika
    Utworzone przez SVOBODA w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-09-2009, 16:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory