Strona 93 z 135 PierwszyPierwszy ... 438384858687888990919293949596979899100101102103 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 921 do 930 z 1344

Temat: Usterki po 10 tys.( i wiecej) km

  1. #921
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    No właśnie zostało - 90% mojego przebiegu to dojazdy do pracy, 35 km w jedną stronę, bez korków, więc warunki są identyczne - i jak wcześniej spalanie mi oscylowało w okolicach 8.2 - 8.4, tak teraz 7.6 - 7.8.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #922
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 170
    Postów
    56

    Domyślnie

    hamulce ostatnio miałem czyszczone, na przeglądzie w grudniu, ale to dużo nie dało .. ale ASO wzięło po 300zł za przód i tył .. ogólnie przegląd kosztował ok 2,5k zł .. na przeglądzie po 75 tys / 5 latach co wymieniają ? ktoś już miał taki przegląd ?

  3. #923
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    No właśnie zostało - 90% mojego przebiegu to dojazdy do pracy, 35 km w jedną stronę, bez korków, więc warunki są identyczne - i jak wcześniej spalanie mi oscylowało w okolicach 8.2 - 8.4, tak teraz 7.6 - 7.8.
    Bo ja za granicą mam zawsze niższe spalanie, pewnie to kwestia trochę benzyny, może asfaltu, ale przede wszystkim to kwestia płynności jazdy chyba.

  4. #924
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    Cytat Napisał Filip0 Zobacz post
    Minęło 45k km, 4 lata i 2 miesiące, usterki w julce (1.4 170km, distinctive, pakiet sport i premium,):
    Może się to na coś przyda:

    1. Skrzypiące fotele - odchylamy fotele do pozycji niemal poziomej, wtedy jest najlepszy dostęp do mechanizmów, spryskujemy talerze i tryby jakimś smarowidłem, ze dwa razy przechodzimy cały zakres położeń fotela, żeby się smar rozprowadził ładnie i przechodzi.

    2. Skrzypiące hamulce - trzeba używać, przestają skrzypieć - dłuższa trasa, albo parę dynamiczniejszych okrążeń po mieście i jest spokój. Jak auto stoi z tydzień, czy dłużej, to skrzypią. Pewnie można też czyścić, ale prościej używać.

    3. Zacinający się zamek wlewu paliwa - jest tam taki plastikowy, na oko dość wątły, mechanizm który obraca się o 90 stopni przy naciśnięciu, aby zwolnić klapkę. Trzeba to spryskać smarem jak również ramkę na klapie, która się z tym koleguje. Rozprowadzić smar, zamykając parę razy. Przechodzi. Rzeczywiście, karta kredytowa jest dobrym pomysłem. Kluczyk jest złym pomysłem.

    4. Start / stop nie będzie ci działał, jak auto jest eksploatowane niezbyt często, bądź na krótkich odcinkach w mieście - szczególnie dotyczy to zimy.

    5. Nie do końca już pamiętam, ale czy właśnie maski nie otwiera się pociągając za rączkę dwa razy? A może to w innym aucie.
    ___

  5. #925
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    .
    Postów
    451

    Domyślnie

    Mam wrazenie, ze z przodu na przednim siedzeniu jak sie jedzie to slychac zbyt mocno powiew wiatru, poza tym ok - silnik ladnie zaczal pracowac

  6. #926
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 170
    Postów
    56

    Domyślnie

    Powiew wiatru słychać, dzisiaj mi na światłach autem kolysalo ;d mileniusz pokombinuje z tą klapką, bo to najbardziej denerwuje. Co do maski, to jak raz pociagne to mozna ja otworzyć normalnie, ale jak zamykam to już odskakuje.. I muszę drugi raz pociągnąć żeby ja zamknąć..

  7. #927
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    Może się to na coś przyda:

    1. Skrzypiące fotele - odchylamy fotele do pozycji niemal poziomej, wtedy jest najlepszy dostęp do mechanizmów, spryskujemy talerze i tryby jakimś smarowidłem, ze dwa razy przechodzimy cały zakres położeń fotela, żeby się smar rozprowadził ładnie i przechodzi.
    u mnie problem skrzypienia dotyczył oparcia-słyszalne podczas opierania się - trzeba otworzyć zamki błyskawiczne i przesmarować prowadnice dobrym gęstym smarem. Zimą lubi też skrzypieć siedzisko-gąbka ociera się o blachy powodując efekty dzwiękowe o niezbyt kulturalnych skojarzeniach , można temu zaradzić - przez otwory w blasze od spodu można przesmarować smarem i będzie cisza

    3. Zacinający się zamek wlewu paliwa - jest tam taki plastikowy, na oko dość wątły, mechanizm który obraca się o 90 stopni przy naciśnięciu, aby zwolnić klapkę. Trzeba to spryskać smarem jak również ramkę na klapie, która się z tym koleguje. Rozprowadzić smar, zamykając parę razy. Przechodzi. Rzeczywiście, karta kredytowa jest dobrym pomysłem. Kluczyk jest złym pomysłem.
    podpiłować plastikową prowadniczkę od wewnątrz klapki bo to ona się blokuje-tym bardziej im bardziej wciskamy klapke, u mnie to rozwiązało sprawe raz na zawsze

    4. Start / stop nie będzie ci działał, jak auto jest eksploatowane niezbyt często, bądź na krótkich odcinkach w mieście - szczególnie dotyczy to zimy.
    założony nowy akumulator dedykowany do S&S (choć stary 4 letni fabryczny exide jeszcze nie był zły) doładowany przeze mnie na max- dzisiaj 13 stopni na zewnątrz a S&S i tak nie działa po mieście-zero komunikatów na wyswietlaczu , po prostu nie działa i tyle , błędów żadnych nie ma , od poczatku mówiłem że ten system jest niedopracowany i żyje w julce własnym życiem, jak chce to sobie działa a jak nie to nie -bez żadnych reguł. W zasadzie z niego nie korzystam bo jeżdżę głownie po mieście
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 10-01-2015 o 21:48

  8. #928
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    Po dłuższej jeździe 80km po autostradzie S&S zadziałał przy -6stopniach, ale jaja. Generalnie to działa jak silnik 90 stopni ma i trochę się pojechało.

  9. #929
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    mi kiedyś zadziałał też w zimie na mrozie i to chwile po ruszeniu na totalnie zimnym silniku

  10. #930
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Przebieg 19 tys 1,4 tb
    rozszczelnienie pompy wody tuz przy bloku niewielki ubytek płynu - diagnoza wymiana pompy-gwarant.
    deformacja klapki wlewu paliwa - odstaje - diagnoza wymiana - gwarant
    szalejący termometr temp. zew.- diagnoza przetarte kable na połączeniu lusterka tym obrotowym- gwarant
    rozwarstwienie osłony termicznej filtra oleju - wymiana gwarant.

    Jak na razie same pierdołki.
    kolega w 1,4TSI w octavi juz po wymianie sprzegła i dwu-masy przebieg ok 20 tys. juz mu przeszło z VAG

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Usterki po 100 tys.( i wiecej) km
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 20:03
  2. wiecej pali
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 12:55
  3. [159] Wiecej mocy....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory