Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 50

Temat: Brak mocy i błąd p0016

  1. #41
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek997 Zobacz post
    szukasz dziury w całym czy co?filtry knechta,olej mobil,jeśli ty płaciłeś więcej to ktoś cię obuł,jeśli masz ochotę na bajki typu tylko selenia,to zakończmy rozmowę,bo nie ma monopolu na produkcje danego typu oleju.poza tym ja kupuje ze sporymi zniżkami,a nie że kolega mechanik miał swoje zniżki(a i tak przyciął),pozdrawiam i życzę dużo uciech i jak najmniej usterek w nadchodzącym nowym roku.
    I wlasnie z takiego podejscia biora sie problemy z jtsami. Gdybys poswiecil troche czasu i poczytal o olejach to zmienilbys podejscie. Jtsy sa wymagajace i do bezproblemowej eksploatacji potrzebuja dbalosci i uwagi ze strony uzykownika. Wszelkie "oszczednosci" odbijaja sie czkawka. Dobor wlasciwego oleju jest tu kluczowy a mobil robi raczej srednie oleje. Skonczyly sie czasy kiedy jedynym wyznacznikiem jest lepkosc. A co do selenii to nigdzie nie napisalem ze tylko ten olej i zaden inny, sa lepsze. A prawda jest taka ze dobry olej kosztuje.

  2. #42
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Auto
    Alfa 159 1.9JTS
    Postów
    7

    Domyślnie

    Czujniki rozrządu zanienile ale błąd nadal powraca.
    Mam jeszcze prośbę do kolegów z Krakowa posadajacych JTS-y. O podmienienie na chwile elektrozawora?

  3. #43
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar klusiobos
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Sandomierz/Krk
    Auto
    AR 156 0'1 115KM SW była/ Jest: ALFA 159 1.9 JTS SW 0'6
    Postów
    145

    Domyślnie

    U mnie błędy z elektrozaworami p0013 i p0014. Czasami wyskakują ale nie jako check na wyświetlaczu tylko jak podlacze się do kompa, i szczerze nie mam żadnych problemów z mocą, obrotami czy odpalaniem Poprostu alfa śmiga aż miło .także może rzeczywiście łańcuch do zmiany lub jeździć i się nie przejmować, Jak miałem do wymiany zajechany rozrząd to miałem kilka błędów na raz.

  4. #44
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Auto
    Alfa 159 1.9JTS
    Postów
    7

    Domyślnie

    A u mnie zapala się check. Ale też nie zawsze. Najczęściej jak silnik jest nagrzany i go wyłoncze i za pięć min zapale samochód to wtedy check wyskoczy.

  5. #45
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał CodeMaker Zobacz post
    Tia... 216 za olej i filtry... Olej Bartek czy Kujawski?
    hmm, trochę ,mnie nie było ale widze ze JTS wiecznie zywy
    Co do oleju to dexos 5w40 i miliony uzytkownikow opli nie mogą się mylic ale cos kojarze ze kolega chyba przycial na oleju i chyba z tych co 10w40 do alfy zalewają bo tak powiedział mechanik z serwisu AR z wieloletnim stażem

    Cytat Napisał CodeMaker Zobacz post
    I wlasnie z takiego podejscia biora sie problemy z jtsami. Gdybys poswiecil troche czasu i poczytal o olejach to zmienilbys podejscie. Jtsy sa wymagajace i do bezproblemowej eksploatacji potrzebuja dbalosci i uwagi ze strony uzykownika. Wszelkie "oszczednosci" odbijaja sie czkawka. Dobor wlasciwego oleju jest tu kluczowy a mobil robi raczej srednie oleje. Skonczyly sie czasy kiedy jedynym wyznacznikiem jest lepkosc. A co do selenii to nigdzie nie napisalem ze tylko ten olej i zaden inny, sa lepsze. A prawda jest taka ze dobry olej kosztuje.
    W sumie codemaker powiedział już wszystko. Ogolnie user miał fuksa, kupil 2.2 w bardzo dobrej cenie i naprawil minimalnym kosztem bo wszystko było cacy. Ale jak widać postanowil potestować swoje szczęście. Coz będzie co czytac Stay tuned zatem

  6. #46
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    hmm, trochę ,mnie nie było ale widze ze JTS wiecznie zywy
    Czekamy na Ciebie

  7. #47
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Będzie trochę off top ale u mnie co chwila cos się zmienia. Na dzień dzisiejszy 159 to po prostu dla mnie zbyt duże auto a rodziny nie transportuje (chyba ze od swieta) Tras nie robie wcale a parkowanie 159 na wąskich parkingach czy w centrum to dramat. Bujalem się trochę ostatnio i30 i musze przyznać ze nawet nie było zle pomijając kilka niedostatkow. Chyba zapisze się na testy żuliety Delta fajna ale ciagle za droga. Zreszta nowe roczniki ze względu ma multisrair mnie nie interesują

    Ale gdybym teraz znowu znalazł taka samą 159 co widziałem za 16,5k to bym kupil od ręki Ale teraz jestem mądrzejszy o to co się dowiedzialem. Co się naszukałem to moje. Za 24k szkoda sensu pakowac się z 1.9/2.2 jts ze względu na problemy które znamy (mazda 6 już lepsza w tej cenie, wole walczyc z korozją niż z łancuchem) a w okolicach 20k pojawiają się golasy 159 jts w bieda lajnie wiec tym bardziej nie warto. Coż poczekam może user klusiobos się znudzi i odkupię za tą samą cenę co zakupil
    Ostatnio edytowane przez pieta ; 15-01-2015 o 10:57

  8. #48
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    mazda 6 już lepsza w tej cenie, wole walczyc z korozją niż z łancuchem
    Serio? Tylko z łańcuchem możesz wygrać, a z korozją bywa różnie

  9. #49
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał wojtekf Zobacz post
    Serio? Tylko z łańcuchem możesz wygrać, a z korozją bywa różnie
    Mam znajomych 2 dobrych lakiernikow wiec 300 zl za element to nie dramat plus jakies zabezpieczenie antykorozyjne da się wymyslic. Za cene lancucha będę miał cale auto odmalowane. Tyle ze mazda 6 mi się nie podoba

  10. #50
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    Tyle ze mazda 6 mi się nie podoba
    Z zewnątrz jeszcze ujdzie, w środku nie moja bajka. Jeśli ma być surowo, to tak jak w Saabach

Podobne wątki

  1. [Brera] Rozrząd 2.2 JTS (P0013,P0014,P0015,P0016, rozciągnięty łańcuch, brak mocy)
    Utworzone przez tchrzanowskiprv w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 474
    Ostatni post / autor: 24-05-2024, 10:13
  2. [159] Błąd P0016 - 2.4 odpala co 5 raz - POMOCY!!!!
    Utworzone przez pabloilala w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 14-11-2015, 00:52
  3. BRAK MOCY Błąd P0236
    Utworzone przez gigi w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-06-2014, 21:26
  4. błąd silnika, organiczenie mocy i brak turbo 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez filipekrdm w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-12-2012, 14:29
  5. Błąd Throttle Position Sensor - brak mocy w 156 1,9 JTD
    Utworzone przez marcoczh w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-09-2011, 17:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory